مبلغی انتخاب کنید :




×
نبرد آخر الزمانی؛ مروری بر بازی Apoc Wars
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نبرد آخر الزمانی؛ مروری بر بازی Apoc Wars

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    نبرد آخر الزمانی؛ مروری بر بازی Apoc Wars

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    بنای یک امپراطوری بزرگ در عصری که وحشی‌گری قانون اول است و انسانیت سال‌ها پیش زمین و به ظاهر انسان‌هایش را بدرود گفته، سوژه‌ی جذابی برای برخی بازی‌ساز‌ها شده. از جان کارمک بزرگ، پدر سبک اول شخص گرفته تا تیم‌های کوچکی که افکار خلاقانه‌ی بزرگ دارند.

    Apoc Wars بازی قابل تامل و درگیر کننده‌ایست که به هیچ وجه مناسب پر کردن حفره‌های زمانی شما نیست و در حدی ارزشمند است که در طول شبانه روز برای آن اندکی زمان بگذارید. سازنده‌ی بازی، GloopsGames تلاش زیادی برای چالش برانگیز کردن بازی انجام داده و عملا بازی را برای تفریحات چند دقیقه‌ای طراحی نکرده. سبک بازی Build & Battle و Real Time Strategy است که در میان بازی‌های هم سبک خود در حال حاضر، عملا رقیبی ندارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این بازی که فعلا برای سیستم عامل آی او اس ارایه شده، بیشتر آشنا شویم.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بازی در دنیای انسان‌های آخرالزمانی در جریان است و مانند هر بازی مشابهی که در این فضا ساخته می‌شود، تم قهوه‌ای سوخته با درون مایه‌های خاکستری برای شکل دهی محیط برگزیده شده. بازیکن، به عنوان یک بازمانده‌ی دنیای پس از مرگ، محکوم به ارتقای امکانات و نابود کردن دشمنان خود خواهد بود، فارغ از اینکه دشمنانتان دقیقا چه هستند. واحد پول و اصل تبادلات در بازی بر مبنای آهن قراضه‌هاییست که پس از انفجارها و نابود شدن جهان باقی مانده. این آهن‌ها اهمیت زیادی دارند و برای ساخت و ساز و شکل دهی ارتشی مقاوم در برابر Dirt Bagها، دشمنان بازی، جزء ملزومات بازی به حساب می‌آیند.

    پس از بنای یک امپراطوری بزرگ در قلب ناکجاآباد و پیدا کردن قابلیت دفاع از خود، نوبت به این می‌رسد که حداقل بخشی از دنیای انسان‌ها را از شر Dirt Bagهای شرور نجات دهیم. مانند هر بازی RTStrategy دیگری، در این بازی شما می‌توانید چندین مدل سرباز با قابلیت‌های متفاوت بسازید و نیروهای پشتیبان و جاسوسی را پرورش دهید تا به سهولت مبارزات امکان بخشند اما توجه کنید که همه‌ی این موارد برای تاج و تخت شما هزینه‌بر خواهد بود و تنها تعداد محدودی سرباز می‌توانید داشته باشید. با مدیریت درست میان نیروهایتان فرصت دفاع و حمله به دشمنان عجیب و رعب‌آور خود پیدا خواهید کرد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    پس از هر پیروزی در جنگ علیه بیگانگان، امتیازی تحت عنوان خون‌بها به دست می‌آورید که این امتیاز به معنای سرعت بیشتر بازی است. با سرعت بیشتری می‌توانید ساختمان بنا کنید و با افزایش انگیزه سربازانتان زودتر از آنچه که پیش از این ممکن بود می‌توانید آن‌ها را به صحنه‌ی نبرد بفرستید. اما در دنیایی با این همه محدودیت، نباید انرژی الکتریسیته را فراموش کرد. به محض اینکه دیگر خون در رگ‌های اندام‌های دفاعیتان نباشد، آن‌ها از کار می‌افتند و تنها راه افزایش این قدرت، بالابردن Levelساختمان اصلی یا Command Center است. در مجموع قوانین بازی بسیار شبیه RTSهای بزرگی هستند که تجربه‌ی آن‌ها را پیش از این روی PC داشته‌ایم. مورد دیگری که می‌توان در مورد آن سخن گفت، همین بالاتردن سطح ساختمان‌هاست. برای مثال تا زمانی که سربازخانه‌ی خودتان را ارتقاء ندهید نمی‌توانید سربازهای Rocketmanرا در اختیار داشته باشید.

    هر چه بیشتر به Dirt Bagها حمله کنید، XP (Experience Point) بیشتری به دست می‌آورید و هر چه میزان XP شما بیشتر باشد، قادر به افزایش سطح کاری ساختمان‌هایتان خواهید بود. هیچ وقت فراموش نکنید، قانون اول بازی این است: Dirt Bagها را نابود کنید.

    خوب، بد، زشت

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بازی به شدت اعتیادآور است و به راحتی می‌شود گفت اگر به جای تم آخرالزمانی، رنگ بندی شادی به کار برده می‌شد، نمی‌توانستید به راحتی از گجت خود دور شوید. کمتر پیش می‌آید که با مشکلات گرافیکی درون بازی مواجه شوید که با توجه به سبک گرافیکی آن، در صورت مشاهده‌ی هر نوع گلیچ یا باگی باید تعجب می‌کردیم.

    بالانس گیم‌پلی بازی در ابتدا بسیار مناسب و عقلانیست اما با گذر زمان و رسیدن به مراحل بالاتر متوجه می‌شوید که این بازی چندان هم باب پسند Free 2 Play بازها طراحی نشده. این بازی اسما Free to Play است و شباهت اندکی به بعضی بازی‌ها که نام F2P را یدک می‌کشند و در اصل Pay to Play هستند دارد. بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه‌ای می‌توانید از بازی لذت ببرید اما در Levelهای بالا ممکن است به چند خرید کوچک روی آورید تا گذر زمان برایتان آسان‌تر شود. بازی‌های استراتژی هم سبک، عملا نباید به فرمانده‌ی خود اجازه استراحت بدهند و عملا کار بدون وقفه جریان خواهد داشت اما Apoc Wars به گونه‌ای طراحی شده که در مراحل بالاتر سرعت بازی به شدت کاهش می‌یابد و انگیزه مخاطب برای پیگیری بازی را هم از بین می‌برد. در غیر این صورت، اگر علاقه‌ای به خرج کردن دارید، می‌توانید با چند خرید اضافی، Apoc Wars را مانند ابتدای کار دنبال کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این بازی روی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS فعلا عرضه شده و به زودی قرار است نسخه‌ی اندرویدی آن نیز منتشر شود. اخیرا نیز ورژن 1.2.2 این بازی منتشر شده و برخی مشکلات ابتدایی بازی را برطرف کرده و انتظار می‌رود این بازی برای سیستم عامل اندروید با نواقص کمتری منتشر گردد.

    سیستم عامل: iOS و به زودی اندروید
    قابل اجرا روی: iDeviceها (از iPhone 3GS به بعد)
    سازنده: GloopsGames
    قیمت : رایگان
    دانلود از : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    امتیاز: 4 از 5


    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •