مبلغی انتخاب کنید :




×
سایبرپانک در نمایی متفاوت – مروری بر بازی Deus Ex: The Fall
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: سایبرپانک در نمایی متفاوت – مروری بر بازی Deus Ex: The Fall

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    سایبرپانک در نمایی متفاوت – مروری بر بازی Deus Ex: The Fall

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

    Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات 90 توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. اما حالا Deus Ex: The Fall ، رسما چهارمین بازی از این سری به حساب می‌آید که انحصارا برای iOS منتشر شده. آیا The Fall موفقیت پیشینیان خود را ادامه می‌دهد؟

    برای مرور این بازی و بررسی میزان موفقیت آن، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده.


    با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند.


    بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.


    به نظر می‌رسد اگر این بازی همزمان با Deus Ex: Human Revolution ساخته می‌شد، می‌توانست تاثیر بیشتری، هم در فروش و هم در سر زبان انداخت نام Deus Ex داشته باشد. رمانی که بازی بر اساس آن ساخته شده در ماه فوریه ۲۰۱۱، یعنی ۶ ماه پیش از عرضه Human Revolution منتشر شده ولی با این حال، The Fall حال و هوایی کاملا منطبق با نسخه سال ۲۰۱۱ دارد.


    فضای زرد رنگ سایبر پانک شهر واشنگتن، نمای جذابی به مخاطب ارائه می‌دهد. در حالی که نسخه‌های اول و دوم این بازی فضای سایبر پانکی آبی رنگی داشتند که عمده شهرتشان را مدیون همین اتمسفر آبی رنگ بودند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    وسعت محیط بازی همانند گذشته بسیار بالاست و مخصوصا برای یک بازی سه بعدی مختص اسمارت فون‌ها فوق العاده ایده‌آل است. اما مدت زمان بازی چندان درخور و شایسته‌ نام Deus Ex نیست. عموما بازی‌های RPG یا نقش‌آفرینی، دارای تعداد بالایی ماموریت فرعی هستند که ارتباطی با داستان اصلی ندارد اما The Fall در این قسمت ضعف بزرگی دارد. اگرچه ملاحضات در نظر گرفته شده برای یک بازی پلتفرم ابزارهای همراه منطقی است، اما در حد نام Deus Ex نیست.


    در The Fall همانند گذشته می‌توانید شیوه‌ی بازی کردنتان را خودتان انتخاب کنید. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید خیلی پر سر و صدا و خشن جلو بروید یا به قدری ساکت و آرام باشید که حتی یکی از دشمنانتان متوجه حضورتان نشود. همه انتخاب‌ها به خودتان وابسته است و اجباری در تعیین شیوه بازی کردن شما وجود ندارد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    خوب بد زشت
    اگر دستگاه تان را جیلبریک کرده باشید با مشکل بزرگی در این بازی مواجه خواهید شد. برای اولین بار که می‌خواهید از سلاحتان استفاده کنید با خطای جالبی مواجه می‌شوید. در این خطا گفته شده که "متاسفیم اما شما روی یک دستگاه جیلبریک شده نمی‌توانید تیراندازی کنید".


    جیلبریک اگر چه گارانتی دستگاه را از بین می‌برد اما همچنان یک راهکار قانونی به حساب می‌آید و ابدا غیر قانونی نیست. این موضوع باعث شکایت عده‌ی بسیاری از خریدارانی شده که 7 دلار بابت این بازی پرداخت کرده‌اند، اما از دستگاه‌های جیلبریک شده استفاده می‌کنند


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در واقع برای حل این مشکل ۲ راه حل دارید. اولین راه حل ارائه شده xCon است که توسط ModMyI ارائه شده و می‌توانید با نصب آن از شناخته شدن دستگاه تان توسط هر اپلیکیشنی که با جیلبریک شدن مشکل دارد، جلوگیری کنید.


    اما اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و حوصله دستکاری ندارید، سعی کنید بدون شلیک کردن بازی را به اتمام برسانید. سبک این بازی نقش‌آفرینی مخفی‌کاری است و اگر واقعا توانایی این کار را داشته باشید، بدون شک یکی از بهترین‌ها هستید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    این اتفاق تنها و تنها به ضرر خود Square Enix و Eidos Montreal تمام شد، چرا که پس از گزارشات ارسالی فراوان و بازتاب این موضوع در وبسایت‌ها و حتی در نقدهای منتشر شده از بازی، وجهه‌ی مثبت بازی تا حدودی خدشه‌دار شد.


    بازی برای سیستم عامل iOS در تاریخ ۱۱ جولای با قیمت ۷ دلار منتشر شده و قابل خریداری است، اما اگر از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌هایی استفاده می‌کنید که سیستم عامل اندروید دارند، بهتر است اندکی صبر کنید و منتظر اعلام رسمی ناشر بازی یعنی Square Enix باشید.


    نکته فنی: هنگام اجرای بازی از هیچ اپلیکیشن یا برنامه‌ی دیگری استفاده نکنید.


    سیستم عامل: iOS
    قابل اجرا روی: iPad 3 و بالاتر، iPod Touch 5، iPhone 4S و بالاتر
    سازنده: Eidos Montreal
    ناشر: Square Enix
    تاریخ عرضه: ۱۱ ژولای
    حجم: ۸۰۸ مگابایت
    قیمت: 6.99 دلار

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ارزش: 4
    امتیاز: 4







    موضوعات مشابه:

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •