مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسي تخصصي نقد و بررسی LG G3
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: نقد و بررسی LG G3

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    نقد و بررسی LG G3

    LG G3


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    2013 را می‌توان سال رستاخیز LG دانست. این کمپانی که گفته می‌شد همواره زیر سایه‌ی سامسونگ حرکت می‌کند، توانست در 2013 با معرفی سه محصول کلیدی Optimus G Pro، G2 و Nexus 5، نظر خیلی از طرفداران دنیای تکنولوژی را از سامسونگ، سونی و HTC، به سمت خود بکشاند به‌طوری‌که G2 توانست عنوان برترین گوشی هوشمند سال را از بسیاری از منابع تخصصی دنیای تکنولوژی به خود اختصاص دهد. موفقیت فراتر از انتظار G2 باعث شد تا انتظارات از این کمپانی کره‌ای به‌شدت افزایش یابد و در نیمه‌ی اول سال 2014، یک سونامی از شایعات مربوط به مدل بعدی G2، دنیای تکنولوژی را در برگرفت! اما ششم خردادماه امسال، کره‌ای‌ها در مراسمی اختصاصی از ابر گوشی جدید خود با نام G3 پرده‌برداری نمودند. G3 به معنای واقعی یک ابر گوشی هوشمند سطح بالاست و تا دندان مسلح شده تا پشیمانی را در چهره‌ی کاربرانی که طی چند ماه گذشته، Samsung Galaxy S5، HTC One M8 و یا Sony Xperia Z2 را خریده‌اند، ایجاد نماید.



    طراحی و ساخت




    با توجه به استقبال خوبی که از ظاهر و طراحی G2، به خصوص قاب بسیار باریک اطراف صفحه‌نمایش آن صورت گرفت، LG سعی نمود تا همان طراحی را به عنوان پایه و اساس G3 استفاده کند. قاب پشت گوشی همانند HTC One M8، کمی انحنا دارد تا با ارگونومی کف دست یکسان باشد و به راحتی در دستان شما بنشیند.
    بزرگ‌ترین مزیت طراحی G2، یعنی قاب فوق‌العاده باریک دور صفحه‌نمایش آن، در G3 به اوج خود رسیده است! با اینکه این گوشی از یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ 5.5 اینچی بهره می‌برد، ولی فضای اطراف صفحه به قدری باریک است که باعث شده تا G3 ابعادی تقریبا هم اندازه‌ی Galaxy S5 داشته باشد. بنابراین با اینکه کار کردن با یک دست با G3 تقریبا محال است، حداقل نگرانی خاصی از بابت نگه داشتن آن در دست خود نخواهید داشت! این ابر گوشی کره‌ای 150 گرم وزن داشته و ضخامت آن معادل 9 میلی‌متر است، بنابراین در کل با یک گوشی بزرگ و نسبتا تپل طرف هستیم!
    پیش از معرفی رسمی G3، انتظار می‌رفت که بدنه‌ی این گوشی تماما فلزی باشد و طرفداران LG خود را برای شاخ‌وشانه کشیدن برای HTCبازها آماده کرده بودند ولی متاسفانه LG نیز همانند دیگر رقیب کره‌ایش، این رویا را برای طرفدارانش به یک حسرت تبدیل نمود. G3 نیز همانند G2 کاملا از پلاستیک ساخته شده ولی یک سری تغییرات کوچک در مواد اولیه و پروسه‌ی ساخت آن رخ داده است. قاب پشت گوشی دیگر کاملا براق نیست و یک روکش مات با ظاهری همانند فلز برس خرده دارد که شاید در ظاهر بسیار شبیه به پشت گوشی HTC One M8 باشد ولی اگر این دو گوشی را در دست بگیرید، به برتری بدنه‌ی One M8 پی خواهید برد. طبق ادعای LG، روکش خاصی که بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارد، کاملا در برابر جذب اثر انگشت و مقاوم است اما متاسفانه پس از مدتی که مهمان این گوشی بودیم، نمی‌توانیم صحت این ادعا را تائید نماییم.
    به هر صورت از لحاظ طراحی و ساخت، G3 یک پیشرفت بزرگ نسبت به G2 محسوب می‌شود و می‌توان حتی آن را برتر از Galaxy S5 دانست البته با علم به این موضوع که Galaxy S5 در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار کاملا مقاوم است ولی G3 فاقد چنین گواهینامه ایست.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    پورت‌ها و اتصالات




    یکی از مواردی که باعث تفاوت G2 با تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار شده بود، انتقال تمام کلیدهای اطراف گوشی به پشت آن است. این موضوع با اینکه یک نوآوری محسوب می‌شد ولی چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. اما ظاهرا که LG از قرارگیری کلیدها در پشت گوشی کاملا راضیست، زیرا که این موضوع را می‌توانیم در G3 نیز مشاهده نماییم. با اینکه ظاهر کلیدها کمی با G2 تفاوت دارد ولی چیدمان کلی آن‌ها ثابت مانده. پس اگر پیش‌تر کاربر G2 بوده‌اید، مشکل خاصی هنگام کار با کلیدهای G3 پیدا نخواهد کرد ولی اگر اولین بار است که این نوع چیدمان کلیدها را تجربه می‌کنید، احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا به این "نوآوری" کمپانی LG عادت کنید. به هر صورت، همانند G2، در پایین لنز دوربین، کلید پاور قرار دارد که توسط دو کلید کم و زیاد کردن صدا احاطه شده است. پایین‌تر نیز، تک بلندگوی مونو تعبیه شده. لازم به ذکر است که قاب پشت گوشی به راحتی توسط کاربر قابل باز شدن است که در زیر آن، باتری و شکاف‌های کارت حافظه‌ی microSD و سیم‌کارت تعبیه شده‌اند. لازم به ذکر است G3 فقط از سیم‌کارت‌های میکرو پشتیبانی می‌کند.
    دو لبه‌ی چپ و راستی فاقد هر گونه کلیدی هستند ولی درگاه مادون‌قرمز، میکروفون‌های اولیه بر روی لبه‌ی بالایی و خروجی صوتی 3.5 میلی‌متری به همراه درگاه microUSB و میکروفون اولیه بر لبه‌ی پایینی جا خوش کرده‌اند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    صفحه‌نمایش و بلندگو



    اما می‌رسیم به صفحه‌نمایش، یعنی بزرگ‌ترین محور تبلیغاتی این گوشی! با توجه به اینکه پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر، از صفحات نمایش 5 و یا حداکثر 5.2 اینچی استفاده می‌کنند، LG کاملا پا را فراتر گذاشته و یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ و عریض 5.5 اینچی را بر روی G3 قرار داده است. هنرنمایی LG در کاهش اندازه‌ی قاب دور صفحه‌نمایش واقعا تحسین‌برانگیز است! هنگامی که با این گوشی کار می‌کنید، اصلا متوجه نخواهید شد که صفحه‌نمایش این گوشی دقیقا هم اندازه صفحه‌نمایش Samsung Galaxy Note 2 است! این صفحه‌نمایش LCD که از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند، دقت باورنکردنی Quad HD یعنی 2560×1440 را ارائه می‌کند! این یعنی تعداد پیکسل‌های موجود بر روی صفحه‌نمایش G3، هفتاد درصد بیشتر از تعداد پیکسل‌های موجود بر روی صفحه‌نمایش گوشی‌های نظیر Galaxy S5، One M8 و یا Xperia Z2 و بیش از چهار برابر تعداد پیکسل‌های صفحه‌نمایش iPhone 5s است! ولی آیا چنین دقتی بر روی صفحه‌نمایش یک گوشی موبایل واقعا لازم است؟
    تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش G3 نزدیک به 540 پیکسل بر هر اینچ است. با توجه به اینکه چشم انسان حتی قادر به تشخیص پیکسل‌ها در صفحات نمایش Full HD با تراکم پیکسلی 440 پیکسل بر هر اینچ موجود بر روی Galaxy S5 و یا One M8 نیست، وجود این چنین دقت بالایی برای صفحه‌نمایش G3 را، بیشتر یک جنبه‌ی تبلیغاتی می‌بینیم. شاید طرفداران LG بتوانند از این موضوع در مجادله با طرفداران کمپانی‌های رقیب استفاده کنند، اما در نهایت، هنگامی که تمامی پرچم‌داران سال 2014 را کنار هم قرار دهید، واقعا قادر به تشخیص اختلاف دقت صفحات آنها نخواهید بود.
    جدا از دقت، صفحه‌نمایش G3 کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. رنگ‌ها کاملا طبیعی و زنده نشان داده می‌شوند و کنتراست تصویر نیز عالیست. اما شاید اگر بتوان یک ایراد به صفحه‌نمایش G3 گرفت، روشنایی پایین آن به نسبت پرچم‌داران دیگر است. اگر روشنایی تصویر را بر روی حداکثر قرار دهید و آن را کنار Galaxy S5، One M8 و یا Xperia Z2 قرار دهید، کاملا این موضوع برای شما آشکار خواهد شد. بنابراین کار کردن با G3 در زیر تابش نور آفتاب، چندان لذت‌بخش نخواهد بود. به علاوه، هنگامی که از گوشی زیاد استفاده کنید و بدنه‌ی آن گرم شود، روشنایی صفحه‌نمایش به طور خودکار کم می‌شود و حتی امکان قرار دادن روشنایی بر روی 100% به صورت دستی هم وجود نخواهد داشت!
    در پایین قاب پشتی، یک بلندگوی مونو تعبیه شده که یکی از مانورهای تبلیغاتی اصلی این محصول است. در عمل نیز، کیفیت این بلندگوی بسیار کوچک، با اینکه ما را شگفت‌زده نکرد، ولی فوق‌العاده بود. صدای تولید شده بسیار شفاف و رسا است و بلندی صدا به قدریست که حتی در مکان‌های شلوغ نیز، تماسی را از دست نخواهید داد. هر چند که هنوز، فاصله‌ی زیادی تا دو بلندگوی فوق‌العاده‌ی Boom Sound گوشی One M8 وجود دارد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    عملکرد سخت‌افزاری




    مسلما LG برای به دست آوردن دل علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند، باید از بهترین و به‌روزترین سخت‌افزار موجود در بازار برای G3 استفاده می‌کرد و این کار هم به خوبی انجام شده است. این ابر گوشی کره‌ای از چیپست Snapdragon 801 AC ساخت کمپانی Qualcomm استفاده می‌کند که پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای Krait 400 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 را کنترل می‌کند. این ترکیب تا تاریخ عرضه‌ی این گوشی (یعنی اواسط تابستان 1393)، قدرتمندترین سخت‌افزار موجود بر روی گوشی‌های اندرویدیست و بازی یا برنامه‌ای در Google Play وجود ندارد که بتواند عرق این گوشی را دربیاورد!
    اما یک نکته را باید در نظر بگیرید! سخت‌افزار این گوشی باید بیش از سه و نیم میلیون پیکسل را تغذیه کند یعنی یک و نیم میلیون پیکسل بیشتر از One M8 و یا Galaxy S5، بنابراین اصلا جای تعجب ندارد که در اکثر تست‌ها و بنچمارک ها، امتیاز به دست آمده توسط این گوشی، کمتر از دیگر رقبای Full HD خود باشد. با این وجود، عملکرد G3 در تمامی زمینه‌ها عالیست و هیچ جایی برای گلایه وجود ندارد.

    در ضمن چیپست Snapdragon 801 AC موجود بر روی این گوشی، از تمامی شبکه‌های مخابراتی از 2G گرفته تا 4G LTE، پشتیبانی می‌کند. کامل‌ترین راه‌های ارتباطی نیز بر روی G3 قرار داده شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Wi-Fi، نسل چهارم بلوتوث، NFC، حسگر مادون‌قرمز، DLNA و درگاه microUSB 2.0 اشاره نمود.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    LG G3 در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی تولید و عرضه شده است که این دو مدل به جز ظرفیت حافظه‌ی داخلی، یک تفاوت دیگر نیز با هم دارند. مدل 16 گیگابایتی تنها دو گیگابایت RAM دارد و این در حالیست که میزان RAM در مدل 32 گیگابایتی به سه گیگابایت ارتقا یافته است. بنابراین اگر اجرای چند برنامه به صورت همزمان (مالتی تسکینگ) برای شما مهم است و یا اینکه قصد دارید تا بر روی گوشی خود، برنامه‌های زیادی نصب کنید، بهتر است که مدل 32 گیگابایتی را انتخاب نمایید تا از RAM بیشتری بهره ببرید.


    باتری




    هنگامی که قاب پشتی این ابر گوشی را برمی‌دارید، با یک باتری عظیم‌الجثه با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت مواجه خواهید شد.
    پیش از اینکه به بررسی شارژدهی این گوشی و مقایسه‌ی آن با پرچم‌داران دیگر بپردازیم، باید توجه داشته باشید که باتری این گوشی باید انرژی لازم برای 3.6 میلیون پیکسل را فراهم کند. در نتیجه برای اینکه G3 بخواهد هم اندازه‌ی رقبایی مانند Galaxy S5، One M8 و یا Xperia Z2 شارژدهی کند، باید باتری آن حداقل 50% بهتر عمل کند.
    با علم به این موضوع، نگاهی به نتایج تست‌های این LG G3 می‌اندازیم. این گوشی در تست استاندارد مرورگری ممتد اینترنت از طریق Wi-Fi، توانست نزدیک به 6 ساعت شارژدهی کند که این میزان بسیار کمتر از پرچم‌داران سال 2014 سایر کمپانی‌ها به خصوص Xperia Z2 و Galaxy S5 است ولی برای یک گوشی با صفحه‌نمایش QHD، میزان بسیار خوب و رضایت‌بخشی محسوب می‌شود و در مصارف عادی و روزمره و با یک‌بار شارژ کامل، می‌توانید به راحتی یک روز کامل را سپری کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نرم‌افزار




    G3 (همانطور که انتظار می‌رفت) از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید در زمان عرضه، یعنی نسخه‌ی 4.4.2 با کد کیت کت استفاده می‌کند. با روند تغییر ظاهری رابط کاربری، به سمت طراحی‌های تخت، ساده و یا به اصطلاح Flat Design، کمپانی LG نیز تحولی بزرگ در رابط کاربری انحصاری خود ایجاد نموده است. آیکون‌ها و منوها ساده‌تر و تخت شده‌اند و به طور کلی ظاهر رابط کاربری، دل‌نشین‌تر می‌باشد.
    اما فقط ظاهر رابط کاربری نیست که تغییر کرده و LG امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزاری فراوانی را به G3 اضافه نموده است.
    اما با وجود بهره‌گیری از قدرتمندترین سخت‌افزار موجود در جهان، شاهد کمی مکث و یا به اصطلاح Lag هنگام کار کردن با G3 بودیم. به علاوه، همواره درصد قابل توجهی از میزان RAM دستگاه، توسط برنامه‌ها و سرویس‌ها اشغال می‌باشند که دلیل این دو را می‌توانیم بهینه نبودن رابط کاربری LG بدانیم.
    اولین قابلیت، Knock Code نام دارد که راه حل جدید و جذابی را برای باز نمودن گوشی به جای استفاده از پسورد و یا پترن در اختیارتان قرار می‌دهد. طبق این قابلیت شما یک کد لمسی برای قفل گوشی تعیین می‌کنید و سپس کافیست برای باز نمودن گوشی، قسمت‌های تعریف شده از صفحه‌نمایش را با ریتم تعیین شده، لمس نمایید.
    دومین قابلیت جدید، Dual Window نام دارد که صفحه‌نمایش را از وسط به دو نیم تقسیم می‌کند و می‌توانید دو برنامه‌ی مجزا را به صورت همزمان اجرا نمایید. این قابلیت که از منوی مالتی تسکینگ قابل دسترسیست، در حقیقت همان امکان Multi Window گوشی‌های سامسونگ است که قبل‌تر در Note 3 و Galaxy S5 دیده بودیم.
    مورد بعدی، Smart Notice نام دارد که همانند یک دستیار برای شما عمل می‌کند و یک سری هشدارها و پیغام‌های خاص (مانند تولدهایی که در دفترچه تلفن وارد کرده باشید و یا وضعیت آب‌وهوا) را به صورت شناور بر روی صفحه‌ی گوشی نشان می‌دهد.
    کیبورد LG هم دستخوش تغییرات فراوانی شده. امکان تشخیص جملات شما که جدیدا به یک رسم در کیبوردهای اندرویدی تبدیل شده، در این کیبورد هم وجود دارد. به علاوه شما می‌توانید ارتفاع کیبورد را بنا به نیاز و سلیقه‌ی خود تغییر دهید.
    پخش‌کننده‌ی موسیقی، دیگر برنامه‌ایست که تغییر کرده و رابط کاربری آن کمی شبیه به رابط کاربری موزیک پلیر استاندارد اندروید یعنی Google Play Music شده است. آهنگ‌ها را می‌توان توسط نام خواننده، آلبوم موسیقی و یا سبک موسیقی، فیلتر نمود و همچنین نمایی برای نشان دادن آهنگ‌ها با Album Art نیز وجود دارد. خوشبختانه، قابلیت تنظیم اکولایزر به صورت دستی نیز تعبیه شده است.
    G3، همانند اکثر گوشی‌های اندرویدی ساخت کمپانی LG، به طور کامل (منوها، خواندن و نوشتن) از زبان پارسی پشتیبانی می‌کند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دوربین





    حسگری با دقت 13 مگاپیکسل، با اندازه‌ی یک بر روی 3.06 اینچ و دیافراگم f/2.4 به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر. اینها مشخصات مغز متفکریست که وظیفه ثبت و پردازش تصاویر را در LG G3 برعهده دارد. بر روی کاغذ، تفاوت چندانی بین دوربین G2 و G3 وجود ندارد. هر چند این موضوع یک ایراد محسوب نمی‌شود زیرا G2، هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند را داراست. اما همانطور که هنگام نقد و بررسی Xperia Z2 مشاهده نمودیم، مشخصات سخت‌افزاری دوربین یک گوشی، به هیچ وجه نمی‌تواند تعیین‌کننده‌ی کیفیت نهایی تصاویر باشد.
    اما G3 یک سلاح جدید تحت عنوان "فوکوس خودکار به کمک لیزر" به دوربین خود اضافه کرده تا باز هم نشان دهد که یکی از خلاق‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل است. به کمک این قابلیت، از حسگری که سمت چپ لنز دوربین تعبیه شده، یک لیزر به سمت سوژه‌ی مورد رفته و به گوشی این امکان را می‌دهد تا عمل فوکوس با محاسبه‌ی فاصله بین گوشی و سوژه‌ی مورد نظر، در کسری از ثانیه انجام شود. به علاوه، همانند روندی که در گوشی‌های سطح بالای جدید ایجاد شده، G3 نیز از یک فلش دوتایی دو رنگ استفاده می‌کند.
    بسیار خوب، تمام اینها در تئوری فوق‌العاده هستند، ولی در واقعیت، نتیجه‌ی نهایی تصاویر گرفته شده با دوربین G3 چگونه‌اند؟
    باید بگوییم که بدون اغراق، LG G3 یکی از بهترین دوربین‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند را داراست. تصاویر گرفته شده بسیار شفاف و با کیفیت بوده، جزئیات به خوبی نشان داده می‌شوند و نویز تصاویر نیز کم است. از لحاظ کیفیت تصاویر ثبت شده، این گوشی به راحتی می‌تواند با بهترین‌های بازار نظیر Samsung Galaxy S5 و iPhone 5s رقابت کرده و کاملا برتر از پرچم‌دارانی همچون HTC One m8 و Sony Xperia Z2 است. به علاوه، G3 می‌تواند با کیفیت Full HD 1080p و یا 4K 2160p فیلم‌برداری کند که کیفیت فیلم‌های گرفته شده نیز به خوبی عکاسی آن است.
    از لحاظ نرم‌افزاری هم، بخش مربوط به دوربین این گوشی بسیار کامل است و LG علاوه بر مودهای عکاسی مرسوم، چند قابلیت جذاب نیز به G3 اضافه نموده که مهم‌ترین آن ها، قابلیت a نام دارد. هنگامی که دوربین را بر روی این حالت قرار داده و به عکاسی macro می‌پردازید، می‌توانید پس از ثبت عکس، فوکوس تصویر را بین سوژه مورد نظر و بخش پس‌زمینه، تغییر دهید.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    جمع‌بندی



    LG G3 یک گوشی فوق العادست و LG بار دیگر ثابت کرد که تمام تصمیم خود را گرفته تا به بهترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های موبایل در جهان تبدیل شود. همه چیز در G3 به بهترین نحو صورت پذیرفته و LG، پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز در دل آن قرار داده تا G3 را به کابوسی برای کمپانی‌های دیگر مبدل نماید. تیم طراحی و مهندسی LG Mobile، واقعا سنگ تمام گذاشته‌اند و توانسته‌اند با به حداقل رساندن قاب دور صفحه‌نمایش، صفحه‌ای 5.5 اینچی را در دل یک گوشی 5 اینچی جای دهند. بدنه‌ی تماما پلاستیکی این گوشی نیز، کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و یک سر و گردن بهتر از بدنه‌ی دیگر پرچم‌دار کره‌ای موجود در بازار است. صفحه‌نمایش، بلندگو، دوربین و رابط کاربری، مزایایی هستند که باعث شده‌اند تا G3 در صدر زنجیره‌ی غذایی عاشقان تکنولوژی قرار گیرد!
    اما آیا LG G3 بهترین گوشی ساخته شده تا به امروز است و خریداران پرچم‌داران دیگر را پشیمان خواهد کرد؟ پاسخ این سوال منفیست. اگر پیش از ورود این گوشی به بازار، گوشی جدید خود را خریده و هم اکنون صاحب یکی از مدل‌های Sony Xperia Z2، Samsung Galaxy S5، HTC One M8 و یا iPhone 5s هستید، خرید G3 برای شما یک ارتقا نبوده و حتی ممکن است در بعضی موارد یک تنزل محسوب شود. ولی اگر هنوز گوشی جدید خود را خریداری ننموده و به دنبال بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار هستید، LG G3 را جزو انتخاب‌های جدی خود قرار دهید. هر چند در نظر داشته باشید که تا معرفی Galaxy Note 4 و یا iPhone 6، زمان زیادی باقی نمانده است.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    *** هر گونه کپی برداری از این موضوع، تنها با ذکر نام انجمن تخصصی PDA-Planet مجاز میباشد. [ © تمامی حقوق محفوظ است © ]

    ویرایش توسط Corleone : Monday 28 July 14 در ساعت 23:41

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    3 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •