مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی مقدماتی گوشی LG Optimus 4X HD
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی مقدماتی گوشی LG Optimus 4X HD

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    بررسی مقدماتی گوشی LG Optimus 4X HD

    مدت‌ها صحبت از این بود که اپل گوشی iPhone5 خود را به پردازنده ۴هسته ای مجهز خواهد کرد و از قدرت پردازشی آن هم مطالب زیادی در انواع رسانه‌ها منتشر شد. اما اپل به حدی تعلل کرد که حالا خریداران برای انتخاب یک گوشی ۴هسته‌ای انتخاب‌های فراوانی دارند.


    در حال حاضر ۳ گوشی ۴ هسته‌ای در بازار مطرحند:


    LG Optimus 4X HD یا همان P8800، HTC One X و دیگری Samsung Galaxy s-III .


    در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی گل سر سبد ال‌جی بپردازیم.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    شاید اولین چیزی از P880 که هر کسی را به سوی خود جلب خواهد کرد طراحی بی‌نقص آن باشد مخصوصا اگر مدل سفید‌رنگ آن را ببینید!


    هر چند طراحی بدنه آن به آیفون۴ شباهت دارد ولی خیلی از آن ظریف‌تر و زیباتر است. ال‌جی برخلاف سامسونگ از لبه‌های تیز و طراحی مستطیلی شکل استفاده کرده است که این باعث زیباتر شدن P880 نسبت به Galaxy S-III گردیه است. قاب پشت گوشی هم چرمی شکل طراحی شده است تا از لیز خوردن گوشی جلوگیری شود.
    تنها ۲ دکمه بر روی گوشی مشاهده می‌شود که یکی برای روشن و خاموش کردن است و دیگری برای افزایش و کاهش صدا. ۳ دکمه لمسی هم در پایین بدنه قرار دارد که بسیار جالب طراحی شده‌اند . فقط وقتی می‌توانید آنها را ببینید که آنها را لمس کنید و در غیر اینصورت به هیچ عنوان دیده نمی‌شوند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یکی دیگر از جذابیت‌های P880 ابعاد و وزن آن است، جایی که ضخامت ۸/۹ میلی‌متری آن خودنمایی می‌کند و خود را به عنوان یکی از گوشی‌های باریک در کنار وزن سبک ۱۳۳ گرمی آن معرفی می‌کند. توجه داشته باشید که در این ضخامت ناچیز یک پردازنده ۴هسته‌ای در حال کار است! ضمنا وزن ۱۳۳ گرمی نسبت به یک گوشی ۴/۷ اینچی بسیار پایین محسوب می‌شود .


    کیفیت صفحه نمایش ۴/۷اینچی P880 چیزی نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت. وقتی با این گوشی کار می‌کنید تازه معنای True HD IPS را حس خواهید کرد.


    رزولوشن بالای ۷۲۰*۱۲۸۰ در کنار چگالی ۳۱۲ پیکسل در هر اینچ یکی از بهترین LCDهای دنیا را رقم زده است. توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ، پشتیبانی از HD، پشتیبانی از مالتی تاچ و ضد خش بودن تنها بخشی از مشخصات صفحه نمایش P880 است.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    پردازنده ۴هسته‌ای P880 هم در فرکانس ۱/۵ گیگاهرتز کار می‌کند که راندمان بالایی را در گیم‌های HD و نرم‌افزارهای محاسباتی و پردازش تصویر و صدا به ارمغان می‌اورد. این پردازنده توسط شرکت معروف NVidia سازنده معروف چیپ‌های گرافیکی ساخته شده است.


    دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و از قابلیت‌های فوکوس خودکار و فلش LED برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های آن تشخیص خودکار چهره و تشخیص خودکار لبخند را می‌توان نام برد. قابلیت لرزش‌‌گیر دست و فوکوس بر روی جایی که با انگشت مشخص می‌شود هم از دیگر ویژگی‌های آن است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    در عین حال از قابلیت Geo-tagging برای درج مشخصات جغرافیایی محل گرفتن عکس بر روی عکس برخوردار است. این دوربین توانایی فیلمبرداری با کیفیتFull-HD و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هم دارد. لازم به ذکر است که P880 به یک دوربین ۱/۳ مگاپیکسلی دیگر در جلوی جستگاه برای مکالمه تصویری مجهز است.


    امکانات ارتباطی آن هیچ نقصی ندارد هر چند از این گوشی انتظاری جر این هم نمی ‌رفت. از بلوتوث۴/۰ گرفته تا شبکه بی سیم و تبدیل شدن به اکسس‌پوینت و ,micro USB, GPS, AGPS, 3G, DLNA, NGC و … همگی قابلیت‌های ارتباطی این گوشی هستند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    یکی از جذابیت‌های قابل توجه گوشی‌های قدرتمند داشتن انواع و اقسام سنسورهاست. سنسورهای چرخش خودکار محتویات صفحه نمایش، سنسوری جهت خاموش کردن خودکار صفحه نمایش مثلا در هنگام مکالمه صوتی تا برخورد گوش با صفحه منجر به اجرای برنامه‌های مختلف نگردد، ستسوری جهت تشخیص نور محیط و تنظیم خودکار شدت روشنایی صفحه نمایش و سنسوری جهت تشخیص دوران گوشی برای انجام انواع و اقسام بازی‌ها همگی بخشی از امکانات جالب P880 هستند.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    البته لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد قدرت اسپیکرهای P880 با سایر ویژگی‌های آن تطابق ندارد و کمی ضعیف عمل می‌کند. ضمن آنکه خروجی اسپیکرهای آن هم در جای نامناسبی تعبیه شده به گونه‌ای که زیر دست قرار می‌گیرد و موجب کاهش بیشتر قدرت صدای خروجی می‌گردد.

    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •