مبلغی انتخاب کنید :




×
انتظاراتی که از آیفون 5 می رود؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8

موضوع: انتظاراتی که از آیفون 5 می رود؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160

    انتظاراتی که از آیفون 5 می رود؟

    بنام خدا

    انتظاراتی که از آیفون 5 می رود؟



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    امشب قرار است محصولی معرفی شود که می‌توان به خاطر تعداد بالای اطلاعات درز کرده درباره آن، اپل را نامزد جایزه تمشک زرین برای رازداری کرد؛ آیفون 5 تقریباً اینجا است. آنقدر عکس و تحلیل درباره آن در اینترنت وجود دارد که شاید هیچ‌کس از این مراسم انتظار فوق‌العاده‌ای نداشته باشد.

    حتماً به خاطر دارید که در مراسم معرفی آیپد جدید (نسل سوم) هم همین سناریو رخ داد. شایعات خبر از آمدن آیپدی با نمایشگر رتینا می‌دادند، و این عیناً به وقوع پیوست. البته اپل مثل همیشه با اعتماد به نفس محصول خود را معرفی کرد، و باید اعتراف کرد که اپلیکیشن‌های جدیدی که برای آیپد جدید معرفی شدند نیز واقعاً عالی بودند. در ضمن نمایشگر رتینا هم با اینکه لو رفته بود، ولی در نوع خود تحول به حساب می‌آمد و کیفیت آن حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذاشت.

    حالا در شُرُف معرفی آیفون 5 (نسل ششم) هستیم. در ادامه با ما همراه شوید تا در یک جمع‌بندی ببینم چه انتظاراتی باید از آن داشت؛ و چه انتظاراتی نباید داشت.


    یک طراحی جدید... البته نه چندان متفاوت

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    اپل با آن طراحی‌های مینیمالش همیشه متمایز خواهد ماند. شما یک لپ‌تاپ اپل می‌خرید و 4 سال بعد همان ظاهری را دارد که روز اول داشت. همین ماجرا در مورد آیپد و آیفون هم صدق می‌کند. اما این‌بار که بعد از دو سال شاهد تغییر طراحی آیفون خواهیم بود، بهتر است از لفظ "تکامل" استفاده کنیم.

    ما به ندرت شاهد هستیم که اپل طراحی محصولاتش را 180 درجه تغییر دهد. دلیل این امر هم در این نهفته است که تعداد زیادی از خریداران محصولات جدید اپل، وفاداران به اکوسیستم این شرکت هستند و اپل نمی‌خواهد ماشین 5 چرخ با جوی‌استیک جلوی آنها بگذارد. پس تکامل، ارجحیت دارد به تغییرات رادیکال!

    شکی نیست که آیفون 5 باریک‌تر خواهد بود. اپل نمی‌خواهد تجربه آیپد جدید را تکرار کند. شما کمتر مراسمی از اپل را به یاد می‌آورید که فرد معرفی کننده محصول، از باریک شدن و سبک بودن محصول جدید نسبت به نسل قبلی حرف نزده باشد، و مراسم معرفی آیپد جدید یکی از همین‌ها بود. حتی کلمه‌ای درباره ضخامت و وزن بیشتر آیپد جدید نسبت به آیپد 2 از زبان فیل شیلر نشنیدیم.

    اما حالا با کشیده‌تر شدن آیفون 5 نسبت به 4 و 4S مطمئناً امکان نازک کردن آن وجود دارد. به خصوص که تکنولوژی جدید ساخت پنل نمایشگر (in-cell-touch) هم به تحقق این مورد کمک می‌کند. گفته می‌شود که ضخامت آیفون جدید فقط 7.6 میلیمتر خواهد بود. یک قاب باریک و یکپارچه از جنس آلومینیوم.

    نمایشگر بزرگتر

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این اولین شایعه‌ای بود که در مورد آیفون 5 به گوش رسید و اکثریت مردم هم انتظارش را داشتند، هر چند برخی‌ها دیر باور بودند. نمایشگر 3.5 اینچی آیفون‌های قبلی در مقایسه با رقبای اندرویدی واقعاً کوچک جلوه می‌کند و این برای وجهه اپل خوب نیست که گیک‌های اینترنتی بدجنس با چنین مقایسه‌ای کمپانی را دست بیاندازند.

    البته این یک شوخی بود، واقعیت این است که کوچک ماندن نمایشگرِ گجتی که کاربران بیش از هر چیز به صورت دیداری با آن ارتباط برقرار می‌کنند، دیگر توجیهی ندارد. رشد روز افزون تماشای ویدیو و عکس با تلفن‌های هوشمند، اپل را به سمت نمایشگری کشیده‌تر با نسبت 16 به 9 سوق داده. با وجود اینکه چنین نمایشگری از نظر اندازه در رده میانی بازار قرار می‌گیرد، ولی برای عاشقان اپل و آنها که دوست ندارند از باغ سبز اکوسیستم iOS بیرون بیایند یک پیشرفت معنادار است.

    داک کانکتور جدید و کوچکتر



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    اپل همیشه به خاطر استفاده از کانکتور انحصاری برای محصولاتش مورد انتقاد بوده و حالا پس از مدت‌ها طراحی این کانکتور را تغییر داده ولی باز هم از کانکتورهای استاندارد استفاده نکرده. بدنه فوق باریک آیفون 5 به معنای لزوم خداحافظی با کانکتور قدیمی و استفاده از یک کانکتور کوچک و باریک است.

    گویا وقتش رسیده که پایه‌ها و داک‌ها و احتمالاً بلندگوهای رومیزی خود را دور بریزید. البته به لطف تبدیلی که گفته می‌شود اپل برای کانکتور جدید ارائه خواهد کرد، شارژر و برخی دیگر از وسایل همچنان قابل استفاده خواهند بود.


    قابلیت مخابراتی 4G LTE
    سرانجام تجهیزات مخابراتی به نقطه‌ای رسیده‌اند که اپل می‌تواند بدون ترس از فدا کردن عمر باتری، آنها را در آیفون به کار بگیرد. آیفون 5 از قابلیت LTE برخوردار خواهد بود. گزارش وال‌استریت‌ژورنال به تنهایی کافی است تا از این مورد اطمینان داشته باشیم.


    رم بیشتر و پردازنده بهتر
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    رم بیشتر به معنای عملکرد بهتر است. و گزارش‌ها حاکی از تست نمونه‌های اولیه آیفون 5 با رم 1 گیگابایتی است؛ یعنی دو برابر رم آیفون 4S. از سوی دیگر، منطقی این است که آیفون جدید از یک پردازنده قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی برخوردار باشد. تا چندی پیش مشخص نبود که آیا باید منتظر پردازنده چهارهسته‌ای A6 باشیم یا اینکه اپل یک نسخه اختصاصی از A5X را (که پیش‌تر در آیپد جدید به کار گرفته شده،) برای آیفون 5 بهینه سازی خواهد کرد. هر چند اپل کمتر به رقابت در زمینه هسته‌های پردازنده یا رم دستگاه بها داده، ولی یادمان نرود که در جهان‌بینی اپل سریعتر همیشه بهتر است. پس عکس بالا را به فال نیک می‌گیریم و روی پردازنده A6 حساب باز می‌کنیم.

    نانو-سیم

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    تأثیر جهانی اپل بر صنعت موبایل یکبار دیگر با معرفی آیفون 5 که از نانو-سیم پشتیبانی می‌کند، برجسته خواهد شد. بدون شک اوپراتورها در تمام دنیا شروع به ارائه نانو-سیم خواهند کرد و این باعث فراگیر شدن یک تغییر اساسی در استاندارد سیم‌کارت‌هایی می‌شود که برای 20 سال بدون تغییر باقی مانده بودند.


    دوربین بهتر

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    شکی نیست که دوربین آیفون 5 نسبت به نسل قبلی بهبود خواهد یافت؛ احتمالاً به مگاپیکسل‌ها اضافه خواهد شد و لنزها نیز بهبود‌ها خواهد یافت تا بار دیگر اپل بتواند کیفیت بهتری را با تکنولوژی iSight عرضه کند. گفته می‌شود که دوربین آیفون 5 مثل نسل قبلی ساخت سونی خواهد بود.


    NFC؛ آری یا خیر؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    تا چند هفته قبل همه از آمدن آیفون 5 با NFC اطمینان داشتند ولی شایعات جدید خبر می‌دهند که تا سال آینده NFC به آیفون نخواهد آمد. در این صورت باید منتظر ماند و دید که اپلیکیشن Passbook که با معرفی iOS رونمایی شد بدون NFC چطور کار خواهد کرد.


    جمع‌بندی: آیا آیفون 5 انقلابی خواهد بود؟
    معمولاً وقتی صحبت از آمدن محصولات جدید اپل می‌شود، این سؤال در ذهن همه شکل می‌گیرد که آیا آن محصول انقلابی خواهد بود؟ حقیقت این است که چیزی معلوم نیست. در دنیای امروز تلفن‌های هوشمند، تغییراتی که در نسل‌های جدید محصولات مختلف می‌بینیم، قابل پیش‌بینی شده‌اند: پردازنده سریع‌تر و احتمالاً با تعداد هسته‌های پردازشی بیشتر، نمایشگر بزرگتر و یا با کیفیت‌تر، رم بالاتر، قابلیت‌های مخابراتی بهتر، نرم‌افزارهای جدیدتر و ... (بقیه‌اش با شما)

    نکته این است که در آیفون 4، فقط یک ویژگی خیلی متمایز وجود داشت که آن را "انقلابی" جلوه داد و آن هم نمایشگر رتینا بود. سپس در آیفون 4S اپل Siri را رو کرد. و حالا بحث بر سر این است که ویژگی خیره‌کننده بعدی که بتواند بهانه‌ای برای زدن برچسب "انقلابی" بر روی آیفون 5 باشد چیست؟ آیا یک نمایشگر لمسی با قابلیت تشخیص اثر انگشت در راه است؟ چون اپل اخیراً کمپانی authentec را که در این زمینه فعال است خریده. ولی مشخص نیست که چه زمانی و به چه شکلی از تکنولوژی‌های آن در محصولات خود استفاده کند.

    برای فهمیدن اینکه آیفون 5 نیز یک ویژگی منحصر به فرد خواهد داشت یا نه باید یک روز دیگر صبر کنیم. اگر آیفون 5 چنین ویژگی خاصی را نداشته باشد، رسانه‌ها ناامید خواهند شد و جوی از ناامیدی را هم برای مصرف‌کنندگان به وجود خواهند آورد. احتمالاً پرسیده خواهد شد که چرا NFC غایب است؟ چرا نمایشگر به اندازه کافی بزرگ نیست؟ چرا دوربین مگاپیکسل‌های بیشتری ندارد؟ و غیره. آن عده‌ای را از یادمان نرود که باز هم خواهند گفت: «بعد از رفتن استیو جابز، اپل دیگر آن جادوی قدیم خود را از دست داده و در حال سقوط است؛ و سامسونگ و HTC و سایرین از اپل جلو زده‌اند.»

    با این وجود، این حرف‌ها اهمیتی نخواهد داشت. به دنبال عرضه آیفون 5، رکوردها بار دیگر جابجا می‌شوند، اپل سود بازار را قبضه خواهد کرد و مشتریان باسابقه و وفادار کمپانی راضی خواهند بود. منفی‌خوانی‌های 23 شهریور هم در 24 شهریور کاغذ باطله‌ای بیش نخواهند بود.

    می‌پرسید چرا؟ پاسخ ساده است؛ چون اپل دستگاه‌هایش را برای رسانه‌ها یا جامعه گیک‌ها درست نمی‌کند. بلکه آنها را برای بخش دیگر بازار درست می‌کند، آن بخش بزرگتر یعنی مردم عادی. کسانی که وقت و حوصله برای دستکاری گجت‌های خود را ندارند. کسانی که مینیمال فکر می‌کنند، و گجت‌ها را برای استفاده و مصرف می‌خرند، نه برای اینکه صبح تا شب، وقت‌شان را صرف دستکاری آنها کنند.

    از بحث مصرف‌کنندگان که فارغ شویم، می‌رسیم به رقبا. چشم بسته می‌توان گفت که مهمترین چیزی که رقبای اپل به آن چشم دوخته‌اند مشخصات سخت‌افزاری و فنی نیست. بلکه طراحی محصول جدید و نوآوری‌های آن است. آنها منتظر هستند تا ببینند اپل چه می‌کند تا باز هم به قول خودشان از محصولات این کمپانی الهام بگیرند. با این حال باید بیش از پیش در این کار حواسشان را جمع کنند یا اینکه به دنبال پرورش ایده‌های خود بروند. اپل به قول استیو جابز «تلفن را دوباره اختراع کرد.» اغراق در این جمله همان‌قدر مشهود است که تأثیر سلیقه طراحان اپل بر طراحی محصولات رقبا.

    به یاد داشته باشید که ذائقه بشر با اختراع‌ها و نوآوری‌های پشت سر هم جور در نمی‌آید، بلکه بیشتر با "تکامل" چیزهای فعلی سازگار است. برای همین هم باید منتظر ماند و دید که اپل چه موقع دوباره یک چیز واقعاً متمایز و انقلابی رو می‌کند. تا آن موقع، "هر محصول یک ویژگی برجسته" استراتژی گام به گام اپل برای تکامل محصولاتش باقی خواهد ماند.


    امشب ساعت 21:30 مراسم رونمایی آیفون جدید بر گزار میشه در اون ساعت با ما باشید تا شگفت زده بشید.




    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    9 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #2


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    414
    نوشته ها
    5
    می پسندم
    412
    سپاس از شما
    13 بار در 4 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0
    سلام

    دمت گرم امشب منتظرم تا ببینم این اپل چه میکنه میزنه رو دسته سامی یا نه ضربه فنی میشه.

    ممنون از تاپیکی که زدی.

    3 کاربر پست Donvit Corleone عزیز را پسندیده اند .



  4. Top | #3


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    شماره عضويت
    6
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    2,374
    می پسندم
    1,573
    سپاس از شما
    8,720 بار در 2,214 پست
    اپراتور
    Iran
    مدال ها

    مدال اول مدال دوم مدال سوم مدال چهارم مدال پنجم
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    364
    بحث سامی و اپل نیست، بحث مکینتاش و اندروید هست ، که برنده ی همیشگی مکینتاش خواهد بود.
    :d


    کاربران عزیز، لطفا سئوالات را در تاپیک مربوط به خودشون بپرسید ، از طریق پیام خصوصی هیچ گونه جوابی داده نخواهد شد.

    با حمایت مالی از انجمن ، شما هم با ما در بهبود و پیشرفت سایت سهیم باشید.


    لظفا برای فرستادن فایل های متنی از قبیل log و پیغام های خطای طولانی ،از HasteBin یا PasteBin استفاده کنید.

    4 کاربر پست M_Javad_Nazari عزیز را پسندیده اند .



  5. Top | #4


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    160
    نقل قول نوشته اصلی توسط M_Javad_Nazari نمایش پست ها
    بحث سامی و اپل نیست، بحث مکینتاش و اندروید هست ، که برنده ی همیشگی مکینتاش خواهد بود.
    :d
    بندم با این موضوع موافقم که همیشه اپل سره ولی خوب چه کنم که تا الان تو گوشیهای هوشمند سامی فعلا سره البته تا ساعت ۲۱:۲۹:۵۹ امشب که ببینیم اپل چه میکنه که به نظر شخصی بنده فکر نمیکنم کار خاصی بتونه بکنه اخه بزرگتر کردن ال سی دی که به پا نوت نمیرسه داشتن رم بالاتر که خوب سامی تو نوت ۲ ,۲گیگ کرد شاید دوربین یکم سر باشه و بغیر از این ios6 هم که فکر نمیکنم به اندروید ۴.۱.۱ بچربه و زورش برسه.
    ولی با همه این چیزها اپل تکه چون اصلا گوشی برا پایین و وسط بازار از نظر قیمت نمیزنه به علت همین هست که اپل ،اپل است و همانند نداره. :94:

    Send from my GT-N7000 using Tapatalk 2

    ویرایش توسط yas64co : Wednesday 12 September 12 در ساعت 16:17

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    2 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  6. Top | #5


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    414
    نوشته ها
    5
    می پسندم
    412
    سپاس از شما
    13 بار در 4 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0
    سامی :84: اپل



  7. Top | #6


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    شماره عضويت
    6
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    2,374
    می پسندم
    1,573
    سپاس از شما
    8,720 بار در 2,214 پست
    اپراتور
    Iran
    مدال ها

    مدال اول مدال دوم مدال سوم مدال چهارم مدال پنجم
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    364
    میگم این کنفرانش از کجا پخش میشه، شبکه ای ، سایتی چیزی وجود نداره؟


    کاربران عزیز، لطفا سئوالات را در تاپیک مربوط به خودشون بپرسید ، از طریق پیام خصوصی هیچ گونه جوابی داده نخواهد شد.

    با حمایت مالی از انجمن ، شما هم با ما در بهبود و پیشرفت سایت سهیم باشید.


    لظفا برای فرستادن فایل های متنی از قبیل log و پیغام های خطای طولانی ،از HasteBin یا PasteBin استفاده کنید.

    2 کاربر پست M_Javad_Nazari عزیز را پسندیده اند .



  8. Top | #7


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    شماره عضويت
    6
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    2,374
    می پسندم
    1,573
    سپاس از شما
    8,720 بار در 2,214 پست
    اپراتور
    Iran
    مدال ها

    مدال اول مدال دوم مدال سوم مدال چهارم مدال پنجم
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    364
    طبق این چیزی که من بدست اوردم، فقط از طریق عکس و متن پوشش داده میشه و توی سایت های زیر

    • [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    • [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    • [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    محل کنفرانس اگه کسی خواست بره... تا 3 ساعت و نیم دیگه وقت داره.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    کاربران عزیز، لطفا سئوالات را در تاپیک مربوط به خودشون بپرسید ، از طریق پیام خصوصی هیچ گونه جوابی داده نخواهد شد.

    با حمایت مالی از انجمن ، شما هم با ما در بهبود و پیشرفت سایت سهیم باشید.


    لظفا برای فرستادن فایل های متنی از قبیل log و پیغام های خطای طولانی ،از HasteBin یا PasteBin استفاده کنید.

    4 کاربر پست M_Javad_Nazari عزیز را پسندیده اند .



  9. Top | #8


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    322
    محل سکونت
    اسپهان
    نوشته ها
    251
    می پسندم
    140
    سپاس از شما
    1,042 بار در 252 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    158
    درود.



    امسال که هیچ جذابیت خاصی نداره ، تقریبا همه ی موارد از قبل مشخص و واضح هست (کاملا در تضاد با دوره ی استیو جابز) مگر اینکه کلیه ی خبرهایی که تا الان بوده ، عوض بشه که احتمالش بسیار کم هست.

    اعجوبه ای هم در کار نخواهد بود :04:


    ضمنا ، اینجا هم فکر کنم مراسم رو بدون تاخیر پوشش بده : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    پاینده باشید.

    چون همسفر عشق شدی ؛ مرد سفر باش

    هم منتظر حادثه ؛ هم فکر خطر باش

    3 کاربر پست Unique Son عزیز را پسندیده اند .



کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •