مبلغی انتخاب کنید :




×
مشخصات موتورولا Moto E دوباره لو رفت ولی با تصاویر متفاوت از قبل!!
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مشخصات موتورولا Moto E دوباره لو رفت ولی با تصاویر متفاوت از قبل!!

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    March 2014
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    114391
    نوشته ها
    13
    می پسندم
    0
    سپاس از شما
    35 بار در 11 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Nokia-6500-Slide
    اپراتور
    Iran
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0

    مشخصات موتورولا Moto E دوباره لو رفت ولی با تصاویر متفاوت از قبل!!

    شب گذشته در لیست فروش یک فروشگاه بریزیلی تصاویر و مشخصات گوشی موتورولا Moto E دوباره لو رفت. اگرچه مشخصات سخت افزاری جدید مانند شایعات قبل است اما عکسهای منتشر شده، با طراحی فوق باریک این گوشی که قبلاً در مورد آن صحبت میشد، بسیار متفاوت است.
    براساس اطلاعات منتشر شده از منبع بریزیلی مذکور، این گوشی همانند شایعات گذشته از نمایشگر 4.3 اینچی بهره میبرد که در مورد رزولوشن صفحه نمایش اطلاعاتی در دسترس نیست اما میتوان انتظار داشت که Moto E هم به مانند بسیاری از 4.3 اینچی های امروز بازار رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی داشته باشد. همچنین این گوشی که قرار است در برزیل با پارت نامبر XT1025 به فروش برسد توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان فعال را خواهد داشت.





    پشتیبانی از آخرین نسخه اندروید کیت کت 4.4، ارتباط سلولی نسل سوم (3G)، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی بدون فلش LED و عدم استفاده از دوربین جلو برای مکالمات تصویری، پردازنده Qualcomm Snapdragon دو هسته ای با فرکانس هسته 1.2 گیگاهرتز ( بدون ذکر مدل پردازنده )، حافظه RAM یک گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی 4 گیگابایتی که میتواند تا 32 گیگابایت با درگاه پیش بینی شده microSD ارتقا یابد، باتری 1980 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های سخت افزاری این اسمارت فون جدید موتورولا خواهد بود. برخلاف انتظارات قبلی که همگی نوید یک گوشی فوق باریک را برا آخرین محصول تولیدی موتورولا میدادند، Moto E ابعاد 124.8 در 64.8 در 12.3 میلی متر خواهد داشت که نشان میدهد شایعات گذشته در مورد ضخامت 6.8 میلیمتری این گوشی به احتمال فراوان به دور از حقیقت بوده اند. همانند Moto G، این اسمارت فون جدید هم از قاب پشتی قابل تعویض برخوردار خواهد بود که میتوان منتظر بود تا طرحها و رنگ های مختلف برای Moto E پس از معرفی رسمی این گوشی ( که به احتمال قوی سه روز دیگر خواهد بود ) راه خود را به بازار پیدا کنند.

    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست amir2225 عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •