مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی مختصر گوشی Samsung I9300 Galaxy S III
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی مختصر گوشی Samsung I9300 Galaxy S III

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    625

    بررسی مختصر گوشی Samsung I9300 Galaxy S III

    گوشی های موبایل امروزه یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای دست افراد است بنابراین تمام کاربران باید از آنچه در دست دارند و یا تصمیم به خرید آن دارند اطلاع داشته باشند . به همین منظور پایگاه خبری انجمن تخصصی پی دی اِی، قصد دارد به منظور آگاهی هرچه بیشتر شما عزیزان بررسی هایی را در زمینه گوشی موبایل از زبان خود کاربران به اطلاع شما برساند.

    در این پست به بررسی گوشی Samsung I9300 Galaxy S III می پردازیم


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    گوشی سامسونگ تولید سال ۲۰۱۲ وارد شدن در ماه می با ابعاد ۱۳۶٫۶ x 70.6 x 8.6 mm و وزن ۱۳۳ g همراه باTouch-sensitive controls .


    نمایشگر این گوشی یکی از فوق العاده ترین ال ای دی های شرکت سامسونگ هست که از تکنولوژی Super AMOLEDپشتیبانی میکنه و دارای capacitive touchscreen که یکی از خاص ترین تکنولوژی های به روز سامسونگ هستسایز نمایشگر این اسمارت فون شرکت سامسونگ ۷۲۰ x 1280 pixels, 4.8 inches است که از قابلیت Multitouch برخوردار است این نمایشگر فوق العاده با یک پوشش Corning Gorilla Glass 2 محافظت می شه که به هیچ عنوان روی اون خط و خش نمی اوفته و میشه گفت یه جور ضد خط و خشه.اینا همه به کنار این گوشی دارای TouchWiz UI که خودش عالیه.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این گوشی با سه نوع حافظه داخلی ۶۴٫۳۲٫۱۶ گیگابایتی وارد بازار شد که از یک کارت حافظه تا ۳۲ گیگا بایت پشتیبانی میکنه گوشی گلکسی اس نسخه سوم از پورت ۸۰۲٫۱۱ وایر لس برخورداره و با سرعت ۱۲ Gprs کار میکنه که باعث شده سرعت اینترنتش فوق العاده بشه برخورداری از مرتبط کننده بلوتوث نسخه ۴٫۰ with A2DP, EDR و چیپ NFC و USB سری microUSB v2.0 (MHL), USB On-the-go همراه با متصل کننده دستگاههای USB باعث شده تا این گوشی قابلیت های فوق العاده داشته باشه با این گوشی جون میده برید توی اینترنت بگردید و فایلا رو با دوستاتون به اشتراک بگذارید.

    سرعت انتقال داده این گوشی به ۲۱ mbps هست که خودش به تنهایی خیلی عالیه بماند که قابلیت HSDPA, 21 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps پا رو فراتر از این حرفها گذاشته.


    دوربین ۸ مگا پیکسلی در پشت با رزلوشن ۳۲۶۴×۲۴۴۸ pixels همراه با autofocus و LED flash که کیفیت ۱۰۸۰p 30fps فول اچ دی داره دوربین جلوی این گوشی برای تماس تصویری مناسبه این دوربین ۱٫۹ MP هست که قابلیت HD داره و با فرمت ۷۲۰p@30fps ضبط میکنه


    حالا میرسیم به سیستم عامل و بررسی پردازشگر. آندروید این گوشی بستنی حصیری ورژن ۴٫۰٫۴ با چیپ Exynos 4412 Quadو سی پی یو چهار هسته ای Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9 و یک پردازشگر گرافیکی Mali-400MP به سیستم عامل این گوشی کمک میکنه تا بهتر و راحتر برای شما برنامه ها رو اجرا کنه . باید با این گوشی یک بازی HD رو اجرا کنید تا کیفیت پردازشگر این گوشی رو درک کنید


    این گوشی کلیه ی سنسورهای موجود در بازار رو داره یا به قویترین حسگر های Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer مجهز شده تا بتونه موقعیت دیدن اطلاعات رو راحتر کنه .


    از دیگر قابلیت های این گوشی میتونیم به MicroSIM card support only و S-Voice natural language commands and dictation که برای تبدیل کردن زبانها به یکدیگر استفاده میشه و فرمانهای صوتی و Active noise cancellation with dedicated micو خروجی تلویزیون و Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) و منوی سویپ برای تایپ سریع و اسان اشاره کرد
    باطری Li-Ion 2100 mAh قابلیت ۷۵۰ ساعت حالت آماده بکار رو برای شما به ارمغان اورده




    منبع : برسام



    موضوعات مشابه:





    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!


  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •