مبلغی انتخاب کنید :




×
بهترین ساعت هوشمند برای گوشی های اندروید
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بهترین ساعت هوشمند برای گوشی های اندروید

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    February 2016
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    158707
    نوشته ها
    3
    می پسندم
    0
    سپاس از شما
    11 بار در 3 پست
    موبايل
    Google-Nexus-One
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0

    بهترین ساعت هوشمند برای گوشی های اندروید

    ساعت های هوشمند تنها دو سال است که رایج شده اند- شرکت های گوگل، اپل و سامسونگ هر سه امید دارند که ساعت هوشمند، بازار رقابت اصلی بعدی باشد. بسیاری از شرکت های تولیدی راهبردهای مختلفی را برای بستن یک رایانه بر روی مچ اتخاذ کردند، اما همگی تجربه های بدی بودند، تا همین اواخر. مساله مهم تر این است که ساعت های هوشمند دیگر شبیه ابزارهای زشت و بزرگ بر روی مچ نیستند و بیشتر به ساعت های کلاسیک هستند. در صورتی که می خواهید یک ساعت هوشمند خریداری کنید، باید بدانید که این محصولات در بعضی از زمینه ها فوق العاده هستند و در بعضی زمینه های دیگر چنگی به دل نمی زنند.




    Motorola Moto 360


    ساعت هوشمند Moto 360 (نسخه 2015) بهترین ترکیب ظاهر و عملکرد را برای بسیاری از افراد به همراه دارد. اول از همه، سیستم عامل Android Wear بر روی آن نصب است. اگر چه ساعت های هوشمندی که سیستم عامل های دیگر روی آنها نصب است می توانند بسیاری از کارهای اصلی که شما انتظار دارید را انجام دهند، تنها سیستم عامل Android Wear برای گوشی های اندرویدی بهترین سازگاری را دارد. چرا که این سیستم عامل دست پخت گوگل خالق اندروید است. این سیستم عامل اطلاع رسانی های Google Now را نشان می دهد، جستجوی صوتی فوق العاده ای را برای شما ارائه می کند و گسترده ترین تنوع نرم افزارها را داراست. گوگل در ارائه بروزرسانی های نرم افزاری و بهبود تجربه کار با ساعت های هوشمند با یک سرعت نسبتا خوب، عمل کرده است.
    برای بسیاری از افراد سیستم عامل Android Wear فوق العاده است. این سیستم عامل با گوشی های اندرویدی نسبت به هر سیستم عامل دیگری بهتر کار می کند. اما چندین و چند محصول مجهز به سیستم عامل Android Wear وجود دارد! اگر به ساعت های هوشمندی که در شش ماه اخیر تولید شدند توجه کنید، متوجه می شوید که اساسا عملکرد مشابهی دارند و از این رو انتخاب بهترین گزینه از بین آنها به طراحی و جزئیات کوچک عملکرد، مرتبط است.
    بنابراین چرا محصول Moto 360؟ پس از بررسی کلیه ساعت های هوشمندی که در سال گذشته عرضه شد، متوجه شدیم که بهترین آنها Moto 360 است. اولا، اغلب محصولات مجهز به سیستم عامل Android Wear دیگر عضلانی تر و می توان گفت زشت تر هستند. هوواوی و LG ساعت های هوشمندی را به بازار عرضه کرده اند برای برخی ظاهر زیبایی دارد، اما به نظر ما تنها تلاش کرده اند که شبیه ساعت گران قیمت تر شوند.
    طراحی محصول Moto 360 واقع گرایانه تر است. و تنوع بسیار گسترده ای دارد. شما می توانید اندازه (42 میلی متر یا 46 میلی متر) و بند خود را انتخاب کنید. یا می توانید بند خود را خریداری کنید و آن را با بند ساعت هوشمند تعویض کنید. تنها مشکلی طراحی Moto 360 این است که صفحه نمایش آن یک دایره کامل نیست. اما این مساله چندان مهم نیست و در عوض صفحه نمایشی دارید که روشنایی را به صورت خودکار تغییر می دهد.
    نتیجه ای که می توان گرفت این است که اگر ساعت هوشمندی می خواهید که با گوشی شما بهترین عملکرد را داشته باشد، باید محصولی را خریداری کنید که سیستم عاملی مشابه سیستم عاملی گوشی شما بر روی آن نصب باشد. این سیستم عاملی Android Wear است و بهترین ساعت هوشمند مجهز به سیستم عاملی Android Wear ساعت هوشمند Moto 360است.



    Samsung Gear S2


    شرکت سامسونگ با عرضه ساعت هوشمند Gear S2 در سال 2015 همه را غافلگیر کرد. برخلاف ساعت های هوشمند قبلیسامسونگ، ساعت Gear S2 اندازه مناسب و ظاهری دوست داشتنی دارد. همچنین، با سیستم عاملی Gear S2 راحت تر می توان ارتباط برقرار کار کرد.
    یکی از دلایل مطلوب بودن این ساعت هوشمند حلقه دور صفحه نمایش است که در واقع یک حلقه چرخان است که می توانید برای اسکرول کردن از آن استفاده کنید. این ویژگی فوق العاده است و می توان گفت تجربه کاربری آن در بسیاری از زمینه ها نسبت به ساعت هوشمند گوگل ترجیح داده می شود.
    پس چرا ساعت هوشمند Gear S2 را به عنوان انتخاب اصلی معرفی نکردیم؟ این مساله به سیستم عاملی که می توانید به آن اطمینان کنید و با گوشی به طور کامل ادغام شود بستگی دارد. سیستم عاملی Android Wear با فرمان های صوتی که عملکرد بهتری دارد. همچنین، ساعت هوشمند Gear S2 در صورتی که از یک گوشی سامسونگ استفاده نمی کنید، شما را ملزم به نصب چند نرم افزار دیگر (سه تا چهار نرم افزار) می کند. با این حال، این مشکلات چندان بزرگ نیستند.
    مشکل بزرگتر این است که ساعت هوشمند سامسونگ مانند همتای گوگلی خود از برنامه های شرکت های دیگر پشتیبانی نمی کند. و سامسونگ از سال 2013 راهبرد ساعت هوشمند خود را دستخوش تغییر کرده است. اگر چه محصول Gear S2 به خودی خود فوق العاده است، اکوسیستم سیستم عامل (Tizen) آن این گونه نیست و این احتمال وجود دارد که پس از یک سال یا دو سال استفاده از آن، قید استفاده از ساعت هوشمند را بزنید و خیلی زودتر ار ساعت هوشمند Moto 360 از آن خسته شوید.

    در صورتی که تجربه کار با ساعت های هوشمند را دارید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    ویرایش توسط Corleone : Monday 22 February 16 در ساعت 08:46

    2 کاربر پست asrdigital عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •