مبلغی انتخاب کنید :




×
10 گجت صدر فهرست جستجوی گوگل در سال 2012
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: 10 گجت صدر فهرست جستجوی گوگل در سال 2012

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    10 گجت صدر فهرست جستجوی گوگل در سال 2012

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    گوگل همیشه در همین حوالی فهرست بیشترین موارد جستجو شده در سال میلادی را منتشر می کند و امسال نیز برای «جستجوها، عکس ها، ورزشکاران، وقایع، افراد، فیلم ها، مجموعه های تلویزیونی، هنرمندان، محصولات مصرفی الکترونیکی، خطوط هوایی و تگ های پر طرفدار گوگل پلاس» فهرست های ده تایی را منتشر کرده.

    در ادامه مطلب باما همراه شوید تا ببینیم چه گجت هایی در بخش محصولات مصرفی الکترونیکی، بیشترین آمار جستجو را به خود اختصاص داده اند.


    10. نوکیا لومیا 920

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    یک تلفن شیک و برازنده با نمایشگری خیره کننده و دوربین عالی است. البته بخش زیادی از جستجوها در مورد آن، احتمالاً مربوط به قابلیت شارژ بی سیم بوده که این روزها کم کم دارد به یک خواسته جدی نزد کاربران تبدیل می شود ولی هنوز تکنولوژی های مرتبط با آن به سطح مناسبی نرسیده. لومیا 920 بدون شک بهترین پرچمدار برای ویندوز فون 8 است ولی نباید از ویندوز فون 8X که محصولی از HTC است نیز به راحتی گذشت.
    9. آمازون کیندل فایر

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    آمازون تبلت های خودش را با معرفی کیندل فایر HD بسیار بهبود بخشید، مدل 8.9 اینچی با قیمت 299 دلار و نمایشگر عالی، از نظر قیمت آیپد 499 دلاری را غرق می کند. مدل 7 اینچی هم قیمت 199 دلار دارد و هر دو، اکوسیستم پر از کتاب و موسیقی و فیلم آمازون را پشت سر خود دارند. همه اینها به علاوه محبوبیت آمازون (این کمپانی فروتن) در امریکا، باعث شده کیندل فایر در رتبه 9 قرار گیرد.
    8. مایکروسافت سرفیس

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    مایکروسافت امسال با سرفیس ورودی جدی به بازار تبلت داشت. پیش تر نظرات اهالی وبپس از بررسی سرفیس RT را برای شما نوشتیم. البته مایکروسافت با سرفیس (چه آر تی و چه پرو) قصد دارد شکاف تولید محتوا و کاربردپذیری تبلت ها را پر کند ولی در این زمینهپارادوکس هایی وجود دارد که این تلاش را به چالش می کشد. با این حال همین که مایکروسافت توانست نگاه ها را به سمت خود جلب کرده و تصور مردم از برَندش را به سطح بالاتری ببرد، در کنار قابلیت های تولید محتوای سرفیس ها، یک گام بسیار مهم تلقی می شود. مطمئناً مایکروسافت برنامه هایی برای نسل بعدی این محصول هم در سر دارد. شاید سال آینده سرفیس های جدید باز هم در این فهرست قرار بگیرند.
    7. اپل آیپد نسل چهارم

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    خیلی زود آمد، هنوز جوهر بررسی آیپد سوم، درست و حسابی خشک نشده بود که آیپد چهارم آمد تا فاصله اپل با رقبا را از نظر قدرت پردازشی افزایش دهد و مشکلات کوچکی مثل گرم شدن آیپد سوم را رفع کند. البته یک دست شدن پورت آیپد با سایر محصولات نیز قطعاً یکی از دلایل بود ولی نباید از حق گذشت که تبلت های ارزان و تبلت های با کیفیتی مثل کیندل فایر HD بیشترین نقش را در این شتاب زدگی داشتند و به نوعی می شود گفت که ترس، باعث شدن قورباغه نوآوری اپل در بخش فناوری، پرش بلندی بکند.
    6. سونی پلی استیشن 3 با طراحی جدید

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    سونی طراحی جدید پلی استیشن 3 را پس از یک رژیم لاغری و جراحی زیبایی، و البته کاهش قیمت، رونمایی کرد. برای یک سیستم بازی خانگی که 6 سال از عمر آن می گذرد، سونی کار فوق العاده ای در رقابتی نگه داشتن محصول خود انجام داده. باید دید نسل بعدی این محصول چگونه از راه خواهد رسید.
    5. سامسونگ گلکسی نوت 2


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    هر چند با یک محصول خاص برای افرادی با سلیقه خاص (و دست های خاص!) طرف هستیم، ولی جالب است که با وجود این بزرگی ابعاد (که برای بعضی ها فاکتوری منفی به شمار می رود،) نوت 2 بسیار پر جستجو بوده و در رتبه 5 قرار گرفته. شاید هم بر عکس همین بزرگی ابعاد بوده که باعث شده اینقدر پر جستجو شود.
    4. گوگل/ایسوس نکسوس 7

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    نکسوس 7 فقط به خاطر قیمت مناسبش مورد توجه و اقبال مصرف کنندگان قرار نگرفت. به واقع باید گفت کیفیت خوب آن عامل مهمتری بود. علاوه بر آن، اندروید 4.1 و ویجت هایی که کاربردپذیری دستگاه را بالا می برند را نیز نباید نادیده گرفت. شاید برای تبلت های 10 اینچی این یک ایراد باشد که اپلیکیشن های باد کرده تلفن های همراه را اجرا کنند، ولی برای تبلت های 7 اینچی -یا لااقل نکسوس 7- این یک مزیت است چون تقریباً تجربه کاربری خیلی خوبی را ارائه می کنند.
    3. اپل آیپد مینی

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    تبلتی که تقریباً دل همه را از اوایل سال ربوده بود آیپد 7.9 اینچی بود. واقعاً در مقایسه با وزن و قابل حمل بودن آیپد اصلی، آیپد مینی یک برنده تمام عیار است. آنقدر خوب که ما را با این شگفتی تنها می گذارد که آیا دیگر کسی آیپد 9.7 اینچی را خواهد خرید یا خیر؟ البته تا وقتی نمایشگر آیپد مینی رتینا نشده باشد، هنوز دلایلی برای رفتن به سمت آیپد داریم ولی بعد از آن چطور؟ کسی چه می داند، شاید آیپد اصلی هم دابل رتینا شد!
    2. سامسونگ گلکسی S3

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    گلکسی S3 اگر نه بهترین، جزو 3 تلفن برتر پلتفرم اندروید -و حتی کل بازار- در سال 2012 است. در اصل می توان گفت سامسونگ با عرضه آن، یک استاندارد برای تلفن های اندرویدی وضع کرده. انتظارها از ابتدای سال برای آن بسیار بالا بود و وقتی رسید، ثابت کرد که ارزش صبر را داشته. بعضی ها آن را آیفون پلتفرم اندروید می نامند. شما موافقید؟
    1. اپل آیپد نسل سوم (!)

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    نمایشگر رتینا و شایعاتی که پیرامون آمدن این معیار کیفیت به خانواده آیپد منتشر شده بود، توجه بسیار زیادی را به سمت آیپد سوم جلب کرد. شفافیت و روشنایی نمایشگر تبلت ها، عملاً از آن پس دارای یک معیار جدید شد که البته چنین حرفی، به خاطر محبوبیت بالای محصولات اپل و قدرت تبلیغاتی کمپانی هم هست. البته معرفی آن در ابتدای سال هم به نشستنش در صدر کمک شایانی کرده
    و یک چیز دیگر...

    اگر شگفت زده شده اید که چطور آیفون 5 در فهرست پرجستجوترین محصولات الکترونیکی بازار مصرف جایی ندارد، باید به اطلاع شما برسانیم که این محصول پر حرف و حدیث در یکی دیگر از فهرست های گزارش سالانه گوگل یعنی بخش «جستجوی عکس ها» توانسته بالاتر از بسیاری از ستاره های هالیوودی، در جایگاه سوم قرار بگیرد که در نوع خودش جالب است. شما فکر می کنید دلیل اینکه در این فهرست (جستجوی عکس) جای گرفته چیست؟


    موضوعات مشابه:

    2 کاربر پست C0D3R عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •