مبلغی انتخاب کنید :




×
10 محصول فن آوری که در سال 2013 منتظرشان هستیم +عکس
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: 10 محصول فن آوری که در سال 2013 منتظرشان هستیم +عکس

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    508

    10 محصول فن آوری که در سال 2013 منتظرشان هستیم +عکس

    شاید همین حالا از اینکه گجت های بسیاری در بازار وجود دارد خوشحال باشید. تلفن ها بیش از هر زمان دیگری هوشمند شده اند و اتومبیل ها تقریباً خودشان می رانند و بازی های ویدیویی هیچ وقت اینقدر جالب و عالی نبوده اند.

    دیگر بیشتر از این چه می خواهیم؟!

    درست است که همه اینها عالی به نظر می رسند، ولی همیشه دوست داریم بدانیم سال آینده دنیای فن آوری چه چیزهایی برایمان به ارمغان می آورد. موارد زیر چیزهایی هستند که کاملاً بر مبنای گمانه زنی و فقط برای سرگرمی هستند:

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۱. Xbox ۷۲۰

    آخرین گزارش ها در حوزه فن آوری کنسول بعدی مایکروسافت – که احتمالاً Xbox ۷۲۰ یا Xbox Loop نام خواهد داشت – اظهار می دارند که این دستگاه در حال ساخت است و سازندگان بازی در حال ساختن عناوین جدیدی هستند. شایعات می گویند که این دستگاه همان ۳۶۰ ارتقا یافته خواهد بود، یعنی همان داستانی که برای ویندوز وجود دارد. این احتمال وجود دارد که قیمت این دستگاه ارزانتر از ۳۶۰ باشد. این یعنی یک دستگاه کنسول مایکروسافت جدید می آید که قیمتش کمتر از ۳۰۰ دلار است. مطمئن باشید که این دستگاه کوچکتر از قبلی خواهد بود.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۲. PlayStation ۴

    تاریخچه کنسول های بازی ویدیویی شاهد نسل های متفاوتی بوده است. امسال نینتندو یک دستگاه Wii U معرفی کرد، ولی مشخص نیست که این دستگاه چگونه در مقابل نسل جدید کنسول هایی از سونی و مایکروسافت خود را نشان خواهد داد. معروف است که سونی پشت کنسول های خود ایستاده است – شما همین امروز هم می توانید بروید و یک پلی استیشن ۲ بخرید.

    حرف زیادی در مورد کنسول جدید سونی شنیده نشده است. مایکل پچر، تحلیلگر صنعتی می گوید که شک دارد سونی بخواهد دوباره پشت سر مایکروسافت محصولی معرفی کند. احتمالاً پلی استیشن ۳ تا سالها پس از آنکه کنسول جدید معرفی شود، برای شرکت سونی آخرین محصول خواهد بود.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۳. بلک بری ۱۰

    بر خلاف انتظار طرفداران، بلک بری در سال ۲۰۱۲ محصولی معرفی نکرد. RIM (Research in Motion) سازنده گوشی های هوشمند بلک بری می خواهد در ماه ژانویه، سیستم عامل بلک بری ۱۰ را معرفی کند. این خبر خوبی برای شرکتی است که اخیراً صدها کارمند را اخراج کرده است و بخاطر مسائل امنیتی و غیره در مورد محصولات RIM قراردادهایش با دولت آمریکا را از دست داده است.

    RIM از مقام اول بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند در دنیا به مقام های بعد از اپل و محصولات اندرویدی نزول کرده است. بلک بری ۱۰ یک محصول مهم برای این شرکت محسوب می شود. تابحال خبرهای احتمال معرفی آن مثبت بوده اند. مرورگر جدید آن احتمالاً از همه مرورگرهای بازار سریعتر است و صفحه کلید QWERTY آن خیلی زود پس از معرفی صفحه لمسی، در دسترس قرار خواهد گرفت.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۴. Microsoft Surface Pro

    Surface RT به عنوان تبلت/نوت بوک در دسترس قرار دارد، ولی Surface Pro نسخه کاملی از ویندوز ۸ خواهد داشت و همه برنامه های ویندوز ۷ را پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت با پردازنده Intel Core ۱۵ و صفحه نمایش لمسی و قلم بسته بندی خواهد شد.

    این دستگاه می تواند لپتاپ و تبلتی عالی باشد که آنقدر نقاط قوت دارد که ۹۰۰ دلار ارزش داشته باشد. در ماه ژانویه منتظر آن هستیم.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ۵. آیپد ۵

    اگر قرار باشد اپل آیپد ۵ را معرفی کند، حداکثر برای کریسمس ۲۰۱۳ اینکار را خواهد کرد.

    در حالیکه فروش آیپد مینی، خیلی خوب پیش می رود و گویی آیپد ۴ همین ده دقیقه پیش معرفی شده است، احتمال دارد که اپل بخواهد که حکومت بر بازار تبلت در مقابل تبلت Surface مایکروسافت را با ارائه آیپد ۵ تقویت کند. ضمناً ممکن است بجای آیفون ۵S یک آیفون ۶ جدید معرفی کند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۶. گوشی آمازون

    آمازون با تبلت های کیندل شروع کرد و حالا نظر به دنیای گوشی های هوشمند دارد.

    در راستای فلسفه کیندل، گوشی آمازون به احتمال زیاد از لحاظ نرم افزاری و به لطف سخت افزار قدرتمند، خیلی سنگین خواهد بود. کاربران آمازون دوست دارند در اکوسیستم اپ استور آمازون، mp۳ آمازون، Amazon Cloud Player و کتاب های کیندل بمانند.

    این گوشی همه کارهای فوق را خواهد کرد؛ و احتمالاً به قیمتی پایین تر. آمازون دست های اختاپوسی خود را در همه حوزه های سرگرمی خواهد برد تا این گوشی، انتخابی منطقی برای همه افراد طرفدار آمازون باشد. تابستان سال ۲۰۱۳ شاهد وقایع مربوط به آن خواهیم بود.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۷. عینک Augmented Reality

    دستگاه های فن آوری پیشرفته بالاخره به واقعیت نزدیک و نزدیکتر می شوند؛ کارشناسان می گویند که این اتفاق در اواسط سال ۲۰۱۳ خواهد افتاد. Google و Vuzix در حال کار کردن بر روی مدل هایی هستند که شبیه هدست است و مثل عینک تصویری جلوی چشم انسان می سازد.

    مطمئناً این دستگاه از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل خواهد شد و ایمیل ها، پیام ها، مسیرها، شاخص های بورس و همه چیزهای دیگری که بدون آنها ۱۰ ثانیه هم نمی توانید زندگی کنید را به شما نشان خواهد داد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۸. لایف بوک فوجیتسو ۲۰۱۳

    لایف بوک فوجیتسو ۲۰۱۳ یک دستگاه مفهومی است که توسط فردی به نام پراشانت چاندرا طراحی شده است. این دستگاه نتیجه مسابقه ای است که شرکت فوجیتسو در سال ۲۰۱۱ برگزار کرد. لایف بوک ۲۰۱۳ که ترانسفورمر گجت های تکنولوژی است دارای یک دوربین دیجیتال، یک گوشی هوشمند و یک تبلت است – که همه آنها را می توان از هم جدا کرد و بطور جداگانه استفاده نمود. هر یک از این اجزا سی پی یوی مخصوص به خودش را دارد و می تواند بر روی یک سیستم عامل اجرا شود. کسی نمی داند که آیا فوجیتسو در سال ۲۰۱۳ آن را خواهد ساخت یا خیر، ولی همه امیدوارند که این کار را بکند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۹. خودروی تاشونده MIT به نام هیروکو

    موسسه فن آوری ماساچوست (MIT) قرار است در اروپا خودروی هیروکو را معرفی کند و در سال ۲۰۱۳ بازارهایی را در آمریکا انتخاب خواهد کرد. این خودرو تاشونده است و می توان هر کدام از بخش های آن را در یک فضای پارکینگ قرار داد.

    شیشه جلوی هیروکو هم یک درب است و شما می توانید خودرو را رو به پیاده رو پارک کرده و از جلوی خودرو پیاده شوید و قدم به پیاده رو بگذارید. چرخ های روباتی آن امکان چرخیدن در جا را می دهد و فرمان آن یک پانل ال سی دی است.

    هیروکو در حال حاضر برد ۷۵ مایلی دارد و انتظار می رود که در برنامه هایی با زمینه های ZipCar بکار رود که برای خیابان های شلوغ اروپا پیشنهاد می شود.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ۱۰. گوشی های هوشمندی که خم می شوند.

    وقتی که مد و فن آوری ترکیب شوند، چیزهای جالبی اتفاق می افتد.

    این می تواند در مورد گوشی هایی با صفحه های قابل خمش هم صادق باشد. سامسونگ تا به امروز فن آوری صفحه نمایش OLED خود را به نمایش گذاشته است که نشان می دهد این فن آوری می تواند در سال ۲۰۱۳ در دستان ما قرار گیرد. احتمالاً نام آن Galaxy Skin خواهد بود و همه چیزهایی که در گوشی های هوشمند وجود دارد – مانند دوربین، صفحه با رزولوشن بالا و یک پردازنده خوب – در آن وجود خواهد داشت.


    منبع : bartarinha



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Corleone : Sunday 06 January 13 در ساعت 12:26

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •