جملاتی جسورانه از یک مدیر جسور. ریچارد یو که کمپانی اش اخیراً Ascend Mate و Ascend D2 را معرفی کرده، با گفته هایش جای تردیدی درباره اعتماد خود به محصولات تولیدی هواوی باقی نگذاشته و آنها را شایسته رقابت با اپل و سامسونگ می داند. آقای یو معتقد است که محصولاتش با قیمتی پایین تر کیفیت بهتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.
ریچارد یو می گوید: «در گذشته مردم بهترین محصولات را از آن اپل یا سامسونگ می دانستند. ما می خواهیم این را تغییر دهیم تا مردم محصولات هواوی را بهترین بدانند. این هدف من است.» آقای یو می گوید که هواوی به لطف دو دهه فعالیت در صنعت مخابرات از جایگاه جهانی ویژه ای برای ارائه محصولات با کیفیت برخوردار است.
ریچارد یو معتقد است که کمپانی اش در بخش نرم افزار از رقبای کره ای قوی تر بوده و سبک طراحی اروپایی را به خط تولید خود تزریق می کند، در نتیجه می تواند سهم بزرگی را به خود اختصاص دهد. هواوی که در درجه اول به خاطر تولید محصولات ارزان شناخته شده است، قصد دارد در زمینه محصولات با کیفیت هم جنگ قیمت به راه بیندازد.
یو می گوید که هزینه تولید Ascend Mate که قرار است با قیمتی در حدود 480 دلار عرضه شود، تقریباً با هزینه تولید گلکسی S 3 که در حدود 600 دلار قیمت دارد، یکسان است و هواوی حاضر است سود را فدا کند تا بتواند برنده رقابت در بحث قیمت باشد. یو با اشاره به عدم استفاده گلکسی S 3 از متریال درجه یک، می گوید: «پلاستیک خیلی ارزان است.»
آقای یو می گوید که حتی 5 اینچ هم برای مشاهده ویدیو و مطالعه ایمیل بر روی تلفن های هوشمند کوچک است، آیا این دلیل تراشیدن برای ارائه Ascend Mate است؟ او همچنین می گوید که کمپانی اش می تواند با بهترین محصولات شرکت هایی مثل اپل رقابت کند: «استیو جابز رفته و حالا آنجا فقدان نوآوری وجود دارد.» آیا هواوی هم استیو جابزی برای خود دارد؟ یو می گوید: «نه، ما یک تیم هستیم. همگی یک بدنیم.»
منبع : theverge
بوک مارک ها