مبلغی انتخاب کنید :




×
"یاهو" یک پسر هفده ساله را میلیونر کرد+ تصویر
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: "یاهو" یک پسر هفده ساله را میلیونر کرد+ تصویر

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    289
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته ها
    156
    می پسندم
    252
    سپاس از شما
    555 بار در 154 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone-4s-white
    موبايل
    Samsung-I9100-Galaxy-S-II
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    150

    "یاهو" یک پسر هفده ساله را میلیونر کرد+ تصویر


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یکی از کارکنان جدید شرکت یاهو پسر هفده ساله بریتانیایی است که هنوز مشغول تحصیل در دبیرستان است. او از روز دوشنبه گذشته به یکی از ثروتمند‌ترین جوانان جهان تبدیل شد.

    به گزارش سرویس بین الملل
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]، به نوشته روزنامه «نیویورک تایمز»، این پسر هفده ساله به نام نیک دالوییسیو که در سال ۱۹۹۴ یعنی سال تاسیس شرکت یاهو هنوز متولد نشده بود یک نابغه برنامه‌نویس برای شبکه‌های کامپیوتری است. وی اپلیکیشن جدید خود به نام ساملی Summly را به قیمتی که گفته می‌شود ده‌ها میلیون دلار است به شرکت یاهو فروخته است.

    کمپانی یاهو اعلام کرده است که به زودی این برنامه جدید را که می‌تواند خبرهای طولانی را به شکلی منطقی خلاصه کرده و در اختیار کاربران تلفن‌های موبایل قرار دهد با کمک این نوجوان به خدمات شبکه خود خواهد افزود.
    ​​
    نیک دالوییسیو در مصاحبه‌ای گفت که هنوز یک سال و نیم از تحصیلات دبیرستانی‌اش باقی مانده، ولی قرار است طوری برنامه‌ریزی کند که در کنار شرکت در کلاس‌های درس شبانه بتواند در دفتر شرکت یاهو در شهر لندن نیز به کار مشغول شود.

    وی در مورد پولی که بابت اپلیکیشن خود از شرکت یاهو گرفته اظهار نظری نکرد، ولی برخی از وب‌سایت‌ها مدعی شده‌اند که این محصول حدود سی میلیون دلار معامله شده است.

    تعدادی از سرمایه‌گذاران خصوصی و شرکت‌های مالی از جمله «لی کا شینگ»، میلیاردر ساکن هنگ‌کنگ، از مدت‌ها پیش که این نوجوان مشغول طراحی و کار روی این اپلیکیشن بوده در توسعه و بازاریابی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

    نیک دالوییسیو می‌گوید که این افراد و موسسات وقتی که وی فقط پانزده ساله بود و کار روی اپلیکیشن را شروع کرد با سرمایه‌گذاری در آن در واقع قمار کردند. وی با کمک بودجه‌ای که از این افراد دریافت کرده بود توانست دفتر کاری اجاره کرده و چند نفر کارمند استخدام کند.

    روزنامه «نیویورک تایمز» می‌افزاید که برای سایر نوجوانان نوآوری که از طریق اختراعات خود در عرصه رسانه‌های جدید مشهور و ثروتمند شده‌اند و همین طور خانواده‌های آن‌ها خبر موفقیت «نیک» باعث تعجب شده است.

    برای مثال، برایان وونگ، جوان بیست و یک ساله‌ای که چندی پیش شرکت Kiip را تاسیس کرد در زمان موفقیت خود به عنوان جوان‌ترین مخترعی که پشتوانه مالی دریافت کرد معرفی شد. ولی پس از وی این رکورد چند بار شکسته شده و اینک مشخص شده است که «نیک» از پانزده سالگی از کمک مالی سرمایه‌گذاران مشتاق برخوردار شده است.

    به گزارش
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]، نیک دالوییسیو می‌گوید دلیل اصلی اشتیاق سرمایه‌گذاران نه لزوما سن پایین وی، بلکه کیفیت و ضریب موفقیت طرحش بوده است.

    استخدام وی و خرید اپلیکیشن ابداعی‌اش توسط موسسه یاهو همزمان است با تلاش‌های اخیر این شرکت کامپیوتری که می‌کوشد با روی آوردن به عرصه متصل کردن کاربران موبایل به شبکه اینترنت عقب‌ماندگی سال‌های اخیر خود از رقبای بزرگی چون گوگل را جبران کند. در همین زمینه مدیر جدید گوگل به کارگیری «نیک» و اپلیکیشن وی را نشانه‌ای از جهت‌گیری جدید شرکت یاهو توصیف کرده است.

    اپلیکیشن ابداعی نیک به نام ساملی Summly از نوامبر سال گذشته روی شبکه اینترنت قرار گرفته و او از ماه دسامبر مذاکره با یاهو را آغاز کرد. یاهو اعلام کرده است که پس از خرید این اپلیکیشن دسترسی به آن روی شبکه اینترنت را مسدود می‌کند، ولی به زودی همین فناوری به شکل جدیدی روی تلفن‌های موبایل این شرکت احیا خواهد شد.


    موضوعات مشابه:





  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •