مبلغی انتخاب کنید :




×
10 کاری که رئیس های عالی برای موفقیت شرکت و کارمندان شان انجام می دهند
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: 10 کاری که رئیس های عالی برای موفقیت شرکت و کارمندان شان انجام می دهند

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    10 کاری که رئیس های عالی برای موفقیت شرکت و کارمندان شان انجام می دهند

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    زیاد از مدیران بزرگ و موفق دنیای فناوری نوشته ایم. چیزهای زیادی از روش های کاری آنها می دانیم و همیشه می توان از زوایای جدید به آنها نگاه کرد.

    رئیس بودن سخت است. مردم به طور طبیعی آرزوی داشتن رئیس نمی کنند و کسی هم نیست که آرزوی رئیس شدن داشته باشد. ولی اکثر مردم مشتاق به داشتن یک رهبر کاری خوب هستند و اکثر سازمان ها هم بر اساس کیفیت مدیران شان رشد کرده یا بر عکس، از بین می روند.

    1. یک رییس خوب کنترل امور را در مشت خود گرفته و پروژه ها را به سر انجام می رساند.
    یک رییس عالی می داند که در بلند مدت، "پرکار بودن" می تواند دشمن "اثرگذار بودن" باشد و از این رو می کوشد محیطی خلق کند که در آن رایحه "تفکر رو به توسعه" در جریان باشد. او "زمان، منابع و تکنیک های لازم" را در اختیار تیم های خود قرار می دهد تا مشکلات بزرگ را با ایده های بزرگ حل کنند، نه اینکه ارکستر کمک رسانی راه انداخته و فقط چک لیست ها را تیک بزنند.


    2. یک رییس خوب روحیه کار گروهی را ترویج می کند و فضای کافی برای همه به وجود می آورد.
    یک رییس عالی یک فرهنگ داخلی اختصاصی برای شرکتش طراحی می کند و مطمئن می شود که افراد مناسب جذب شرکت شده و در مَناسب درست مشغول به کار شوند. همین رییس است که جلوی ورود افراد اشتباهی (!) به شرکت را می گیرد و اگر هم نفوذی صورت گرفت، در ایستگاه بعدی او را پیاده می کند.


    3. یک رییس خوب همه را به تفکر خلاقانه دعوت می کند.
    یک رییس عالی می داند که چطور خلاقیت را با گفتگوی ها و فرآیند های کاری روزانه تلفیق و یکپارچه کند تا هر کارمندی احساس کند خلاقیت، یک کار طبیعی است و در همکاری با سایرین خلاقیت و تولید را تسریع کند.


    4. یک رییس خوب فضایی باز برای ابراز نگرانی ها و ناامیدی ها ایجاد می کند.
    یک رییس عالی فضایی خلق می کند که در آن افراد این قدرت را دارند که برای بهبود محصولات و فرآیندها، خودشان را تغییر دهند. او ارتباطات آزاد را تا جایی گسترش می دهد که همه در ابراز صادقانه نگرانی های خود احساس الزام و اجبار کنند و برحسب وفاداری خود به شرکت و میل به بالا بردن رتبه آن، با کمال میل مشکلات را در میان بگذارند.


    5. یک رییس خوب میل به پیشرفت شغلی را در کارمندانش تشویق می کند.
    یک رییس عالی فرآیند توسعه پروژه ها و آموزش افرادش را برای تمام مَناسب شغلی یکپارچه می کند طوری که پیشرفت فردی، الزامی بوده و همراه با پاداش باشد. او شرکت هایی را می شناسد که این کار را به لطف برخاستن رئسای خود از دل شرکت، به خوبی انجام می دهند و مطمئن می شود که تخصیص وقت و پول شرکت به افراد، همراه با رشد آنها باشد و هر کس انتظار معقولی درباره تعهد و موفقیت داشته باشد.


    6. یک رییس خوب جلسات کاری موثر و مفید برگزار می کند.
    یک رییس عالی مطمئن می شود که هر یک از اعضای تیم فرق بین جلسات ارزشمند و جلساتی که به اتلاف وقت و پول منجر می شوند را درک کرده. او به تیمش تکنیک های کار موثر را آموزش می دهد و با هر فردی به تمرین بر روی سازماندهی و هدایت جلسات موثر می پردازد.


    7. یک رییس خوب اعتمادسازی می کند تا افراد احساس امنیت کنند.
    یک رییس عالی تعامل پایدار و عملکرد سطح بالا را در درون تیمش تشویق می کند تا همه برای یکی و یکی برای همه کار کنند و با شکل گیری پیوندهای قوی و عمیق در کنار وفاداری به شرکت و یکدیگر، به پیش بروند. او ترتیبی می چیند تا موفقیت ها با تحسین ها و تشویق های مساوی همراه می شود در حالی که شکست ها با تشویق به پذیرش مسئولیت و حضور در بحث های کشف مشکل مواجه می شوند تا دوباره تکرار نشوند. (البته که یک رییس عالی مطمئن می شود اولین شکست افرادش، امنیت فکری و شغلی آنها را به هم نزند.)


    8. یک رییس خوب جوی شاد در محیط کاری برقرار می کند.
    یک رییس عالی به طور مدام به دنبال راه هایی برای کمک به کارمندانش است تا به احساس رضایت درونی عمیقی نسبت به مسئولیت های خود دست پیدا کنند و از حضور روزانه در محیط کاری احساس هیجان و شوق داشته باشند.


    9. یک رییس خوب اطمینان حاصل می کند که افراد مسئولیت نقش ها و کارهای خود را می پذیرند.
    یک رییس عالی پاسخگویی فردی را به وسیله ترویج ارتباطات شفاف در قالب "فرهنگ، چشم انداز و اهداف شرکت" تشویق می کند. او می داند که چطور به شکلی موثر و کارا تیم خودش را به صف کند، با ریتم مناسبی ارتباطات را برقرار کرده و پیشرفت را اندازه گیری کند تا آنها بتوانند با کمترین ریسک، خودشان را بالا بکشند.


    10. یک رییس خوب می داند چطور سپاسگزاری و تحسین خود را ابراز کند.
    یک رییس عالی می داند که چطور قطره قطره حس عمیق رضایت فردی و پیشرفت را در افرادش ایجاد کند. این دو مورد به کارمندان کمک می کنند که اعتماد به نفس مثبت و رضایت فردی عمیقی کسب کنند که هیچ پاداشی از آن پیشی نمی گیرد.



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •