مبلغی انتخاب کنید :




×
بالاخره اولین کاستوم رام ویندوز فون برای گوشی لومیا ۶۲۵ منتشر شد!
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بالاخره اولین کاستوم رام ویندوز فون برای گوشی لومیا ۶۲۵ منتشر شد!

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    April 2012
    عنوان کاربر
    مدیرانجمن
    شماره عضويت
    4
    محل سکونت
    تهران/تجریش
    نوشته ها
    1,176
    می پسندم
    2,361
    سپاس از شما
    2,485 بار در 1,126 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    235

    بالاخره اولین کاستوم رام ویندوز فون برای گوشی لومیا ۶۲۵ منتشر شد!

    بالاخره اولین کاستوم رام ویندوز فون برای گوشی لومیا ۶۲۵ منتشر شد!

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    رام های شخصی سازی شده که در اصطلاح با همان نام اصلی کاستوم رام شناخته می شوند مدتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده اند و کاربران خبره از این کاستوم رام ها استقبال کرده اند چرا که کاستوم رام به آن ها این امکان را می دهد تا به برخی ویژگی ها دسترسی یابند، ویژگی های جدیدی را تجربه کنند، همچنین نرم افزار های پیش فرض را حذف کنند و کار های دیگری را انجام دهند.


    سیستم عامل اندروید به دلیل متن باز بودن (متن باز بودن به معنای آزادی کامل نیست) قابلیت های شخصی سازی بسیاری را به کاربران می دهد و کاربر اندرویدی می تواند هر لحظه که خواست ظاهر سیستم عامل را با نصب لانچر تغییر دهد و یا از کاستوم رام ها استفاده کند. امروز و برای اولین بار کاربران ویندوز فون نیز می توانند این کاستوم رام ها را دریافت کنند اما در این راه در مقایسه با اندروید کمی محدود تر هستند و باید این نکته را هم در نظر داشت که این اولین کاستوم رامی است که برای ویندوز فون منتشر شده است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    وب سایت لهستانی [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] امروز اولین کاستوم رام را برای یک گوشی ویندوز فونی منتشر کرد که در حال حاضر برای گوشی لومیا ۶۲۵ است و یک سری قابلیت جدید را به این گوشی می افزاید و محدودیت های بسیاری را از بین می برد. همان طوری که گفته شد این کاستوم رام در حال حاضر تنها برای گوشی لومیا ۶۲۵ در دسترس است و کاربران سایر گوشی های ویندوز فونی به هیچ وجه اقدام به دریافت آن نکنند. البته این هنوز آغاز ماجراست و در آینده نزدیک کاستوم رام های جدید تری را برای دیگر مدل های لومیا نیز خواهیم دید.


    ویژگی های این کاستوم رام


    ویژگی هایی که اولین کاستوم رام ویندوز فون به گوشی لومیا ۶۲۵ می افزاید چندان زیاد نیستند اما باز هم تاکید می کنیم این اولین گام در این راه است و برای اولین بار در جهان است که برنامه های شخص ثالث می توانند کنترل سیستم عامل را در دست بگیرند پس باید به افرادی که این کاستوم رام را منتشر کرده اند وقت داد تا بتوانند ویژگی های به مراتب بیشتری را با هر کاستوم رام منتشر کنند.

    اولین موردی که باید بدانید این است که این کاستوم رام، لومیا ۶۲۵ را به آپدیت دوم ویندوز فون ۸.۱ به روز رسانی می کند و تمامی نرم افزار های شخص ثالثی که توسط اپراتور های تلفن همراه (بیشتر برای گوشی های تحت قرارداد) بر روی گوشی نصب شده اند را حذف می کند. این برای کاربرانی که ویندوز فون خالص را می پسندند بسیار کاربردی خواهد بود. از آن جایی که افراد سازنده این کاستوم رام لهستانی هستند، بنابراین یک پک دیکشنری و سخنگوی لهستانی نیز در این کاستوم رام قرار داده شده اند. این کاستوم رام interop آنلاک است (به تمامی فایل های سیستمی دسترسی دارید) این باعث می شود در آینده حتی وقتی که به ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی می کنید، یکسری قابلیت و ویژگی جدید را دریافت کنید. این بدان معناست که گوشی های تحت قرارداد می توانند حتی با هارد ریست و یا نصب نسخه جدید سیستم عامل به هر شبکه تلفن همراهی متصل شوند و مشکلی در این امر وجود ندارد.

    این کاستوم رام رنگ های اصلی منو ها را تغییر می دهد و یکسری تغییرات در جلوه بصری سیستم عامل ایجاد می کند.

    در نظر داشته باشید که با نصب این کاستوم رام ممکن است که گارانتی شما باطل شود و یا این که دستگاه شما بریک شود، پس اگر در نصب کاستوم رام ها تجربه ندارید پیشنهاد می شود که این کار را انجام ندهید.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    توجه داشته باشيد که تمامي مطالب سياره پي دي اي به صورت اختصاصي ترجمه و منتشر مي شوند و کپي برداري از آن ها مورد رضايت ما نخواهد بود..






    3 کاربر پست t.A.T.u عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •