مبلغی انتخاب کنید :




×
صدا های مهم را برجسته کنید‍
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: صدا های مهم را برجسته کنید‍

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    صدا های مهم را برجسته کنید‍

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    نرم افزار های ضبط صدای متعددی برای سیستم عامل های همراه طراحی شده است. هر یک از این برنامه ها قابلیت خاص خود را دارند و به سختی می‌توان در بین آن ها، گزینه ای ایده آل و همه کاره را پیدا کرد. برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم، ساخت توسعه دهندگان ایرانی است و یک ویژگی خاص دارد .

    تا به حال برایتان پیش آمده است که به دنبال قسمتی خاص از یک سخنرانی طولانی و حوصله سر بر بگردید و در نهایت برای پیدا کردن آن قسمت، مجبور شوید تا همه سخنرانی ضبط شده را دوباره گوش کنید ؟ اپلیکیشن Boice با این ایده طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد تا قسمت های مهم فایل صوتی خود را برجسته سازید و با علامت دار کردن آن قسمت، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید، درست مانند های‌لایت کردن نوشته های یک متن.

    سیستم کار این برنامه بدین صورت است که پس از شروع به ضبط صدا، شما می‌توانید با لمس کردن دگمه Boice شروع به علامت گذاری فایل صوتی کنید و هنگامی که قسمت مهم مد نظر شما به پایان رسید لمس کردن مجدد دگمه Boice ، برجسته سازی را تمام می‌کند، این در حالیست که شما همچنان می‌توانید به ضبط صدای خود ادامه دهید. Boice کردن قسمتی از فایل صوتی می‌تواند چندین بار حین ضبط صورت پذیرد، جالب است بدانید که برنامه به صورت خودکار چند ثانیه قبل تر از دستور شما را نیز برجسته می‌کند تا احیانا اگر دیر تصمیم به Boice کردن گرفتید، قسمت مهمی را از دست ندهید. شما همچنین می‌توانید پس از اتمام ضبط، مجددا فایل صوتی خود را گوش دهید و این بار در فرصتی مناسب به جدا کردن قسمت های مهم بپردازید. یکی از نکات مثبت اپلیکیشن Boice امکان نام گذاری کردن تکه های جدا شده است، برای مثال شما می‌توانید نام مبحث برجسته شده را بر روی آن قرار دهید تا از این طریق پیدا کردن قسمت مورد نظر خود را برای دفعات بعد، ساده تر از همیشه سازید.

    برنامه Boice ، که نام آن احتمالا از ترکیب کلمات Bold و Voice ایجاد شده است، قطعا یک ایده جدید نیست، اپلیکیشن خارجی[فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] ( با قیمت ۳.۹۹ دلار ) ساختاری دقیقا مشابه دارد . اما Boice می‌تواند با اعمال برخی از ویژگی های جدید و جذاب تر کردن رابط کاربری خود در آپدیت های بعدی ، روند رو به رشدی را در پی گیرد.

    این برنامه به صورت رایگان برای سیستم عامل iOS آماده شده است که کاربران می‌توانند آن را از [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]دانلود نمایند، شایان ذکر است که نسخه اندرویدی این برنامه نیز به احتمال زیاد در دست ساخت است. حتما نظرات خود را با سازندگان این برنامه به اشتراک گذارید تا در رشد یک اپلیکیشن فارسی، دخیل باشید.


    کاربر مقابل پست C0D3R عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •