مبلغی انتخاب کنید :




×
CES در یک نگاه: داغ ترین مطالب روز دوم‎
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: CES در یک نگاه: داغ ترین مطالب روز دوم‎

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    CES در یک نگاه: داغ ترین مطالب روز دوم‎

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    مانند هر سال از هشتم ژانویه تمام طرفداران دنیای تکنولوژی و گجت ها، چشم به راه برگزاری بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک دنیا در لاس وگاس هستند. CES یا Consumer Electronics Show نام نمایشگاهی است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از تولید کنندگان ابزار های الکترونیک، خبرنگاران سایت ها و خبرگزاری های مختلف برپا شده و به معرفی آخرین دستاوردهای لوازم الکترونیک مصرفی می پردازد.

    امسال هم به رسم همیشگی در نارنجی به این مراسم مهم خواهیم پرداخت و با جدیدترین گجت ها و اخبار فناوری آن در خدمت شما هستیم. در ادامه مطلب با ما باشید تا نگاهی خلاصه و مفید به دومین روز این نمایشگاه و گلچینی از مطالب امروز داشته باشیم.


    سونی

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    دومین روز نمایشگاه CES 2013 را بدون شک می توان روز سونی دانست. این کمپانی در ابتدا در جنگ تلویزیون ها، OLED پنجاه و شش اینچی خود را با کیفیت 4K معرفی کرد و سپس به سراغ بازار موبایل رفت.

    طبق پیش بینی ها دو تلفن Xperia Z و Xperia ZL به صورت رسمی معرفی شدند. این تلفن های هوشمند از تکنولوژی Mobile Bravia Engine 2 برای بهینه سازی رنگ ها و تنظیمات استفاده می کنند و دارای بهترین صفحه نمایشی هستند که تاکنون سونی بر روی یک تلفن عرضه کرده. اکسپریا Z یکی از اولین تلفن هایی است که از نمایشگر 5 اینچی 1080p برخوردار است و در کنار آن، نمی توان از طراحی فوق العاده و پردازنده 4 هسته ای قدرتمندش نیز به سادگی عبور کرد. این تلفن وزنی معادل 140 گرم و ضخامتی در حد 7.9 میلیمتر دارد و درست شبیه نکسوس 4، پشت و روی این محصول از شیشه مقاوم ساخته شده که آن را بسیار جذاب کرده است.

    اکسپریا ZL هم که تا حدودی شبیه Z است، ارتفاع کمتری دارد و با نمایشگر 1080p با قطر 5 اینچ آراسته شده. در ضمن وزن آن کمی بیشتر و معادل 151 گرم و ضخامتش هم معادل 9.8 میلیمتر است. در قسمت پشت آن نیز به جای شیشه از یک جنس بافت دار استفاده شده.

    اما طرفداران اولترابوک های سونی نیز از محصولات جدید بی نصیب نماندند؛ Vaio T15 محصول جدیدی است که از یک بدنه سبک آلومینیوم-منیزیومی، نسل سوم پردازنده های Core اینتل، صفحه لمسی با پشتیبانی از بیش از 10 انگشت، نمایشگر 15 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، و کف قیمت 950 دلاری برخوردار است.
    سامسونگ

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سامسونگ بعد از سونی در روز دوم یکی از فعال ترین ها به شمار می رفت، با این وجود محصولات معرفی شده از جانب این سلطان کره ای، چندان نکته خیره کننده ای را در خود جای نداده بودند. شاید جذاب ترین دستگاه معرفی شده را بتوان تلوزیون OLED دارای صفحه نمایش خمیده دانست که اولین در نوع خود به شمار می رود. این تلویزیون 55 اینچی در نیمه دوم سال به بازار خواهد آمد و سامسونگ آن را دارای "حس IMAX" می نامد.

    یخچال هوشمند ، دوربین های عکاسی جدید و تلوزیون 4K با صفحه نمایش شناور نیز از دیگر محصولات معرفی شده توسط سامسونگ در روز دوم نمایشگاه بودند.
    پاناسونیک

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در شرایطی بعد از دوران تبلت های 10 اینچی، اکثر شرکت ها به سمت تولید 7 اینچی ها روی آورده اند، این پاناسونیک است که تصمیم گرفته بر خلاف آب شنا کند. ظاهرا این شرکت نه تنها به کوچک کردن تبلت ها اعتقادی ندارد، بلکه 10 اینچ را نیز برای یک قشر خاص، کوچک می داند.

    این کمپانی در کنفرانس خبری خود از یک تبلت 20 اینچی برای عکاس ها و گرافیست ها پرده برداری کرد؛ این تبلت مجهز به ویندوز 8 است و نکته جالبی که در مورد آن وجود دارد، کیفیت فوق العاده صفحه نمایش است. تجربه تلویزیون سازی پاناسونیک، به این شرکت کمک کرده تا برای اولین بار تبلتی با کیفیت تصویر 4K را تولید نماید.

    LG

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ال جی دیروز با معرفی لوازم منزل هوشمند و تلویزیون های رنگارنگ، حسابی در CES گرد و خاک به راه انداخت. اما این کمپانی بازار تبلت ها و اولترابوک ها را نیز از محصولات خود بی نصیب نگذاشته است؛ محصول جدید ال جی Tab-book Ultra نام دارد که در دو نوع ارائه می شود. این تبلت ها کشویی هستند و کیبوردی در پشت نمایشگر آن ها پنهان شده است. صفحه نمایش این دستگاه ها دارای کیفیت 720p است و از پنج لمس همزمان پشتیبانی می کند. شما می توانید ویندوز 8 را به لطف پردازنده Core i5 در این دستگاه با وزن 1.23 کیلوگرم و ضخامت 19.7 میلیمتر، تجربه نمایید.

    Huawei

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    غول چینی همانطور که پیش بینی می شد با دو تلفن هوشمند جدید در CES 2013 حضور یافت. اولین محصول فبلتی غول آسا به نام Ascend Mate است که صفحه نمایشی 6.1 اینچی دارد. صفحه نمایش این تلفن دارای کیفیت 720p است که توسط گوریلا گلس محافظت شده و امکان کار با دستکش را نیز برای کاربر فراهم می کند. پردازنده این دستگاه 4 هسته ای است و 2 گیگابایت رم نیز در کنار آن قرار داده شده. شما می توانید اندروید 4.1 را در این فبلت 198 گرمی با قیمت 480 دلار تجربه نمایید.

    محصول بعدی نیز Ascend D2 نام دارد که با صفحه نمایش 1080p خود، نگاه های بسیاری را معطوف به این کمپانی چینی کرده است. این تلفن پردازنده ای 4 هسته ای دارد و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود. می توانید معرفی این دو محصول را در این مطلب مطالعه کنید.
    شارژ بی سیم eCoupled

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یکی از مباحثی که بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی منتظر معرفی پیشرفت های جدید آن در CES بودند، بی شک شارژ بی سیم است. یکی از مواردی که در این حوزه امروز معرفی شد تکنولوژی eCoupled نام دارد که امکان انتقال شارژ را به صورت بی سیم بین دستگاه های موبایل فراهم می کند.

    تکنولوژی eCoupled با استفاده از استاندارد شارژ بیسیم Qi به شما امکان شارژ بیسیم دستگاه تان را با استفاده از شارژرهای استاندارد بی سیم می دهد. آنگاه شما قادر خواهید بود که این شارژ باتری را به دیگر ابزارهای موبایل دارای چنین امکانی ارسال کنید. نمونه ارائه شده از این تکنولوژی در CES 2013 به خوبی از پس کار محوله بر می آید. اما هنوز درباره زمان احتمالی تبدیل این ایده به محصول نهایی خبری در دست نیست.
    بالش با اسپیکر های بی سیم

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر دوست دارید تا تجربه جدیدی را از فیلم دیدن در تخت خواب بدست آورید، توصیه می کنیم که این بالش جذاب را از دست ندهید. بالش Brookstone در داخل خود یک جفت اسپیکر خوش صدا را جای داده است که به صورت وایرلس به تلوزیون شما متصل می شوند.

    این محصول گر چه کمی از بالش های عادی سنگین تر است، اما کاملا نرم بوده و شما وجود اسپیکرهای درون آن را حس نمی کنید. این بالش خوش خواب احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۳ با قیمت ۱۲۹ دلار وارد بازار خواهد شد.


    ویرایش توسط Corleone : Wednesday 09 January 13 در ساعت 08:25

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •