مبلغی انتخاب کنید :




×
آیا رویکرد کمپانی ها در CES نشانه مرگ 3D است؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: آیا رویکرد کمپانی ها در CES نشانه مرگ 3D است؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    آیا رویکرد کمپانی ها در CES نشانه مرگ 3D است؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    در مورد نمایشگاه CES امسال نکته ای وجود دارد که نسبت به روند یک دهه اخیر متفاوت است. شاید در وهله اول بلافاصله متوجه آن نشده باشید زیرا در اصل یک فقدان است و نه معرفی چیزی جدید. شاید با آن موافق باشید یا نه، ولی به نظر می رسد 3D مرده است، دیگر مرکز توجه نمایشگاه CES نیست و کسی برای آن اهمیت خاصی قائل نمی شود.

    دیگر نیاز نیست خبرنگارها سر راه کنفرانس های خبری، عینک های سه بعدی بردارند. دیگر پوسترهای چند متری که در آنها محتواهای تصویری از قاب تلویزیون بیرون زده را شاهد نیستیم. بلکه در نمایشگاه امسال شاهد رزولوشن های بسیار بالا (4K)، تلویزیون های خمیده، و زیبایی بی حد و حصر OLED ها هستیم.

    گویا دورانی که صحنه ها در اختیار تلویزیون های سه بعدی بود به پایان رسیده و جایگاه این تکنولوژی پر از شک و شبهه در تبلیغات و هیاهو ها، پایین آمده. از طرفی پخش سه بعدی آنقدر معروف شده که مردم وقتی می خواهند تلویزیون های رده بالا بخرند آن را هم در نظر می گیرند، ولی از طرف دیگر کمپانی ها دیگر برای فروش تلویزیون های سه بعد خودکشی نمی کنند. تقریباً تمام شرکت های برجسته در CES پرچم سفید خود را بالا بردند و برای فروش 3D به آب و آتش نمی زنند.

    آقای هیرایی مدیر عامل سونی در مراسم کمپانی بیش از آنکه درباره تلویزیون های سه بعدی حرف بزند، به دوربین های رده حرفه ای سونی پرداخت. در اصل او فقط یک بار از قابلیت پخش سه بعدی نام برد. این روز ها تکنولوژی سه بعدی که زمانی شور و هیجان زیادی پیرامون آن وجود داشت، تبدیل شده به رد پای ناخوشایند گذشته. حتی کمپانی بزرگ کوالکوم هم در مراسم خود اشاره ای به قابلیت سه بعدی نکرد در حالی که پشتیبانی چیپ های جدید خود از رزولوشن 4K را مطرح نمود. درست مثل انویدیا.

    مرگ یک تکنولوژی زمانی نیست که مورد تمسخر یا نفرت قرار بگیرد. بلکه بی تفاوتی نسبت به آن -یعنی چیزی که در CES امسال نسبت به پخش سه بعدی مشاهده شد- نشانه مرگ است.

    نمایشگاه امسال را باید شروع یک روند دانست. حالا گر چه می توان هر جایی یک تلویزیون سه بعدی خرید ولی کم توجهی به آن هرگز بیش از زمان حاضر نبوده. اگر تمرکز کمپانی ها در نمایشگاه امسال را تعیین کننده نقشه راه آینده بدانیم، آینده از آن تلویزیون های 4K و OLED ها است. آیا شما موافق نیستید؟

    منبع : theverge narenji



    ویرایش توسط Mojtaba : Wednesday 09 January 13 در ساعت 20:49

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •