مبلغی انتخاب کنید :




×
CES 2013 در یک نگاه: خلاصه داغ ترین مطالب روز سوم
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: CES 2013 در یک نگاه: خلاصه داغ ترین مطالب روز سوم

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    CES 2013 در یک نگاه: خلاصه داغ ترین مطالب روز سوم



    مانند هر سال از هشتم ژانویه تمام طرفداران دنیای تکنولوژی و گجت ها، چشم به راه برگزاری بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک دنیا در لاس وگاس هستند. CES یا Consumer Electronics Show نام نمایشگاهی است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از تولید کنندگان ابزار های الکترونیک، خبرنگاران سایت ها و خبرگزاری های مختلف برپا شده و به معرفی آخرین دستاوردهای لوازم الکترونیک مصرفی می پردازد.

    امسال هم به رسم همیشگی در نارنجی به این مراسم مهم خواهیم پرداخت و با جدیدترین گجت ها و اخبار فناوری آن در خدمت شما هستیم. در ادامه مطلب با ما باشید تا نگاهی خلاصه و مفید به سومین روز این نمایشگاه و گلچینی از مطالب امروز داشته باشیم.


    Lenovo

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اکثر ما شاید نام لنوو به خاطر لپتاپ های معروف ThinkPad شنیده باشیم، اما این شرکت دوست داشتنی در حوزه موبایل هم فعالیت های خود را دنبال کرده است. تلفن K900جدیدترین محصول این کمپانی است که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت 1080p است. جالب است بدانید که این دستگاه، نخستین تلفنی است که از پردازشگر جدید اینتل یعنی Clover Trail+ استفاده می کند. ضخامت K900، برابر ۶.۹ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۶۲ گرم است. در مورد زمان ارائه به بازار و قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی اعلام نشده است.

    Panasonic

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ظاهرا استراتژی پاناسونیک برای نفوذ به بازار تبلت ها، ارائه محصولاتی منحصر به فرد است. پس معرفی تبلت ۲۰ اینچی در روز دوم، اکنون جان سخت های پاناسونیک پای به میدان گذاشته اند. تبلت های سری Toughpad در دو اندازه ۱۰.۱ و ۷ اینچی عرضه می شوند و به ترتیب مجهز به ویندوز ۸ و اندروید ۴ هستند. به گفته پاناسونیک این تبلت ها برای کار در شرایط بسیار سخت، طراحی شده اند.

    Huawei

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    این طور که به نظر می رسد بازار ویندوز فون کم کم در حال گسترش است. امروز غول موبایل سازی چین، اولین تلفن هوشمند ویندوزی خود را معرفی کرد. Ascend W1 از وینفون ۸ بهره می برد و نمایشگر IPS LCD با قطر 4 اینچ و رزولوشن 800 در 480 پیکسل، ضخامت 10.5 میلیمتر، پردازنده دو هسته ای Krait با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، گرافیک Adreno 305 و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 720p از دیگر مشخصات این تلفن هستند.

    Samsung

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سامسونگ به وضوح انرژی خود را برای نمایشگاه موبایل بارسلونا که در ماه آینده برگزار می شود، حفظ کرده است و در حوزه موبایل چندان دست پر به CES نیامده؛ اما این موضوع سبب نمی شود که این کمپانی قدرتمند کره ای، نوآوری های همیشگی خود را به معرض نمایش نگذارد.

    اولین قدرتنمایی سامسونگ با معرفی پردازشگر ۸ هسته ای برای موبایل ها آغاز شد؛Exynos 5 Octa نام پردازشگری جدیدی است که از فناوری ARM جدید به نام big.LITTLE processor استفاده می کند. سامسونگ می گوید توانایی پردازش سه بعدی این پردازشگر برای بازی ها دو برابر تمام پردازشگرهای موجود در بازار است.

    اما ترمز سامسونگ اینجا کشیده نمی شود؛ طرح مفهومی تلفن ها و تبلت های تاشو، جهت نمای آینده تکنولوژی است. Youm نام نمایشگر انعطاف پذیر سامسونگ است که شرایط را برای تولید تلفن های منعطف آماده می کند. آیا انقلاب بعدی دنیا Post PC در راه است ؟ آینده همه چیز را روشن خواهد کرد

    LG

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    دیروز ال جی یک تبلت کشویی را معرفی کرد و امروز نیز با معرفی اولترابوک خود، نشان داد که برنامه ای جدی برای حضور در بازار لپتاپ ها دارد. اولترابوک Z360 دارای صفحه نمایشی با کیفیت 1080p است، ضخامتی ۱.۳۶ سانتی متری دارد و وزنش تنها ۱.۱۵ کیلوگرم برآورد شده است. این محصول از نسل چهارم پردازنده های Core i اینتل یعنی هاسول بهره خواهد برد و انتخاب های Core i3 و Core i7 را نیز در کنار انتخاب پیش فرض که Core i5 است ارائه خواهد کرد.

    Archos

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    شرکت Archos در نمایشگاه CES از دو تبلت جدید اندرویدی رونمایی کرد که به طرز عجیبی شبیه آیپد هستند. مدل Platinum 97 از یک نمایشگر 9.7 اینچی IPS با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل بهره می برد و مدل Platinum 80 دارای نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1024 در 768 پیکسل است. قیمت این دستگاه ها به ترتیب ۳۲۹ و ۱۹۹ دلار خواهد بود.

    مایکروسافت: دنیای جدیدی برای بازی های کامپیوتری

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    با وجود اینکه مایکروسافت یکی از غایبان سرشناس در CES 2013 به شمار می رفت؛ اما معرفی پروژه این شرکت در کنفرانس سامسونگ، همگان را به وجد آورد. تصورش را بکنید که در اتاق مشغول بازی با ایکس باکس هستید. و بعد از یک انفجار شعله های آتش از تلویزیون بیرون بزند و همه جای اتاق را دربر بگیرد. این ایده ای است که امشب توسط مایکروسافت و سامسونگ معرفی شد.

    برای آنکه بیشتر حال و هوای این ایده را درک کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه ویدیو دموساخته شده توسط مایکروسافت را از دست ندهید.


    موضوعات مشابه:

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •