مبلغی انتخاب کنید :




×
یک گفتگوی تکنولوژیک درباره آی او اس 7 و محصولات بعدی اپل
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: یک گفتگوی تکنولوژیک درباره آی او اس 7 و محصولات بعدی اپل

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    یک گفتگوی تکنولوژیک درباره آی او اس 7 و محصولات بعدی اپل

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    در Branch طراحان، ژورنالیست ها، دوستان، رهبران، همکاران، و خلاصه هر گروهی که چیزی بین شان مشترک باشد می توانند به صورت متمدنانه به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف بپردازند. عبارت کلیدی در اینجا "گفتگوی متمدنانه" است.

    به شکلی اتفاقی، جالب است که ژورنالیست های زیادی در زمینه فناوری، در برنچ حضور دارند و ما در اینجا به بهانه خبرهای اخیر پیرامون شروع تولید آیفون جدید و شنیده ها درباره iOS 7، یکی از گفتگوهای آنها را برای شما انتخاب کرده ایم تا ببینیم یک تبادل نظر واقعی، چگونه است.




    موضوع گفتگو: اپل در فصل جاری (تابستان 2013) تولید آیفون جدید را شروع می کند

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    شروع کننده گفتگو؛ ام جی سیگلر: دوباره فصل شایعات اپلی به راه افتاده ولی قطعاً زودتر از زمان معمول شروع شده. من این چند وقت، خیلی این سوال را از دیگران پرسیده ام؛ بنابراین با خودم گفتم موضوع را با شما هم به بحث بگذارم: «فکر می کنید اولین مراسم معرفی محصول اپل در سال جدید، برای چه محصولی و چه موقع برگزار شود؟ به نظرتان می توانند تا WWDC در ژوئن صبر کنند؟»

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    تیم استیونس از انگجت: من که این روزها برای حدس زدن برنامه معرفی محصول اپل در امسال به سختی افتاده ام و اتفاقا دلیل این ماجرا می تواند موضوع جالبی برای گفتگو باشد. با توجه به اینکه همین الآن هم شاید دیر شده باشد، فکر می کنم منطقی است که برای آیفون جدید تا WWDC صبر کنیم. اگر بخواهد آیفون 5S باشد، احتمالا اپل همان بازخوردی را که موقع معرفی آیفون 4S وجود داشت دریافت خواهد کرد. در آن صورت، یک نسخه انقلابی، جدید از iOS که زیر نظر آیو تهیه شده، می تواند همزمان معرفی شود تا احساس نامطلوب سخت افزار تکراری را رفع کند، و چه جایی بهتر از WWDC برای این رونمایی.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    فدریکو ویتیچی موسس macstories: من فکر نمی کنم اپل نیاز یا وقت داشته باشد 5S را در ژوئن معرفی کند. آیفون 5 هنوز جدید است و موردی ندارد که بخواهند با مدل جدید رفعش کنند (اگر هنوز کانکتور قدیمی داشت نظرم فرق می کرد). در طرف دیگر iOS باید بیشترین وقت مراسم را به خودش اختصاص دهد. غیر از به روز شدن رابط کاربری، اپل باید در مورد ویژگی های کاربردی جدید هم صحبت کند. باید آیکلود و همگامسازی آن را درست کنند. نمونه های عملی روی صحنه نشان دهند. ارتباط بین اپلیکیشن ها در درون iOS را بهبود دهند و آن را جار بزنند. اعتراف کنند که بعضی چیزها (نقشه و سیری) افتضاحند و برنامه های جدیدی برای آنها در دست تهیه است. به غیر از معرفی یک S دیگر، به نظرم این رونمایی از iOS جدید است که خیلی ها را سر ذوق می آورد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    کلیتون موریس از فاکس نیوز: من چیزهایی درباره یک مراسم در آوریل شنیده بودم، مطمئنم بقیه هم شنیده اند. ولی خیلی عوامل دخیل است. بهار به طور سنتی فصل آیپد بوده و در مورد کاهش تولید قطعات آیپد اصلی (مدل فعلی) هم شنیده هایی هست. من هنوز فکر می کنم در آوریل یا مِی مراسمی را ببینیم. نمی توانم تصور کنم اپل یک فرصت کامل 6-7 ماهه برای شایعه سازی خبری به رقبا بدهد فقط برای اینکه تا WWDC صبر کرده باشد! نه، به گمانم نه.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    رنه ریچی از آیمور: من از منابع مختلفی شنیدم که برنامه یک مراسم در آوریل ریخته شده/شده بوده، البته برای آیپد 9.7 اینچی جدید و آن هم در صورتی که آماده شده باشد. حرف در مورد عرضه آیفون 5S برای آگوست هم هست (البته خیلی ها هم از جولای حرف می زنند، بنابراین یک تاریخ مشخص نداریم؛ بیشتر یک بازه زمانی است.) iOS یک زنجیره است، نه یک سری چیز ثابت. یک نقشه راه برای آن وجود دارد. چیزهایی که در iOS 6 ارائه نشد راهشان را به نسخه 7 باز می کنند و اگر 7 نشد آنها را در 8 خواهیم دید. اگر آیفون 5S به جای پاییز بخواهد تابستان ارائه شود، برنامه ریزی خیلی فشرده خواهد شد. آنها معمولا 12 ماه برای iOS وقت می گذارند. برای iOS 5 این مدت 16 ماه بود. فورستال رفته و آیو دستش به رابط کاربری بند است ولی به نظر می رسد تغییرات ظاهری باشند، نه مربوط به تغییرات API که از قبل برنامه ریزی شده بود.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    متیو پانزارینو از د نکست وب: من هم خبر آوریل را شنیده ام ولی هیچ وقت صحبت از آیفون نبود، درباره آیپد بود. برای آیفون آگوست (شهریور) محتمل تر است، به خاطر خیلی دلایل منطقی که بعضی شان را رنه بالاتر گفت. همیشه در بررسی مراسم های سخت افزاری و نرم افزاری اپل بهتر این است که تاریخی به قضیه نگاه کنیم. آیپد اول استثنا بود و برای مدتی عرف نسخه های iOS را به هم زد.
    ولی معرفی آیفون بعدی بدون "عرضه قطعی" iOS جدید یک احتمال خیلی بعید است. این یعنی عرضه آیفون در جولای، به توسعه دهنده ها فقط یک بازه 30 روزه برای سازگار کردن اپلیکیشن ها با قابلیت های جدید سیستم عامل می دهد... یا شاید اصلا هیچ ویژگی جدیدی به iOS اضافه نشود! من احتمال هیچ کدام را نمی دهم.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    جان گروبر (وبلاگ درینگ فایربال): چیزی که من درباره iOS 7 شنیده ام این است که توسعه آن از برنامه از پیش تعیین شده عقب است، و مهندسین OS X 10.9 برای کار روی آن منتقل شده اند.
    در مورد آیو؛ حرف توی کوچه و خیابان این است که مهندسین iOS که مجوز حمل [دستگاه های مجهز به نسخه جدید را] دارند، از نوعی فیلتر پلاریزه روی نمایشگر آیفون شان استفاده می کنند که تا حد زیادی زوایای دید را کاهش می دهد و سایر افراد نمی توانند به راحتی "تغییرات بزرگ" انجام شده بر روی رابط کاربری را تشخیص دهند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    کلیتون موریس: تایید می کنم، چیزی که جان درباره انتقال مهندس ها "از پروژه های نه چندان مهم" برای کار روی "پروژه های نرم افزاری دارای اولویت" نوشت را من هم شنیده ام.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    رنه ریچی: احتمالا کار آیو خیلی ها را خوشحال خواهد کرد، ولی از طرفی آنهایی که عاشق طراحی های غنی و بافت دار هستند را نه.




    ام جی سیگلر: درباره عقب بودن از برنامه توسعه iOS 7 -- بله همین طور است. ولی این چندان غافلگیر کننده نیست، به خصوص با تغییرات زیادی که در ظاهر سیستم عامل در دست انجام است.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    جان گروبر: در مورد مراسم ها، من چیزی نشنیده ام ولی فکر می کنم اپل ترجیح می دهد آیپد نسل پنجم با طراحی شبیه آیپد مینی را در آوریل عرضه کند. اگر چنین شد که هیچ، اگر دیرتر شد، به نظرم مراسمی مجزا در مِی به معرفی در WWDC (ژوئن) ترجیح داشته باشد.
    فکر نمی کنم دلشان بخواهد آیپد را در WWDC و کنار iOS 7 معرفی کنند، چون به هر حال آیپد جدید با iOS 7 عرضه نخواهد شد. پس مسخره است که آیپد جدید در WWDC معرفی شود، بعد دموهای آن را با iOS 6 اجرا کنند و آخر دست هم iOS 7 رونمایی شود!

    ام جی سیگلر: حالا که داریم درگوشی حرف می زنیم، چیزی که چند بار شنیده ام اسکنر اثر انگشت است. با توجه به خرید AuthenTec توسط اپل چیز عجیبی نیست، ولی اگر اینقدر زود (امسال) ارائه شود عجیب خواهد بود. با این حال، هنوز می شنویم که سهم بزرگی نه فقط در ماجرای تعیین هویت بلکه برای پرداخت های الکترونیکی (حتی شاید از طریق Passbook) خواهد داشت. حتی می شنوم که ممکن است اپل بابت استفاده از آن، از توسعه دهندگان پول هم بگیرد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    متیو پانزارینو: من هم درباره استفاده از اسکنر برای پرداخت ها (و البته تشخیص هویت) شنیده ام. این را هم می توانم بگویم که خرید شرکت AuthenTec خیلی حساس بوده، چون اپل می خواسته سریع از سنسورها استفاده کند. یک سال از این معامله گذشته (و یک سال و نیم هم از اولین باری که اپل مذاکرات را شروع کرد)؛ به نظر می رسد دور نباشد.

    ام جی سیگلر: @متیو -- آره. البته یک شایعه جدید هم می گوید تیم Passbook فعلا در حال بازسازی (بخوانید: قتل عام) است و به این زودی ها یکپارچگی سنسور و Passbook از راه نمی رسد.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    فدریکو ویتیچی: بامزه است که این بار چطور S (در 5S) می تواند معادل Scanner باشد. یا شاید هم معادل سِر جاناتان آیو.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    فدریکو ویتیچی: یک دیدگاه جدی تر دارم. اگر اولین مراسم اصلی امسال مربوط به آیپد 5 سبک تر، کوچکتر و با قیافه شبیه آیپد مینی باشد، به نظر من خیلی از کاربران آیپد مینی درباره آیپد بزرگتر تجدید نظر می کنند. دل من که هنوز برای صفحه بزرگتر و نمایشگر رتینا تنگ می شود.

    مارک گورمن از 9to5Mac: من شنیده ام قرار است همه از آیفون بعدی ناامید شوند، بعد ساعت 3 صبح پیش-سفارش ثبت کنند و به هر حال دوستش داشته باشند!
    اما جدی، به نظرم گزارشی که وال استریت داده بیش از همه به واقعیت نزدیک است: «بعضی ها می گویند در نسخه بعدی سیستم عامل موبایل اپل جانی آیو یک طراحی صاف، تمیز و مینیمال ارائه می کند. این را توسعه دهندگانی که با کارمندان اپل مرتبط هستند گفته اند ولی جزئیاتی در دست نیست. در کل آنها انتظار دارند هر تغییری محافظه کارانه باشد.»

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    متیو پانزارینو: @مارک -- من هم این را شنیده ام، که تغییرات زیاد چشمگیر نخواهد بود که "یک ظاهر کاملا جدید" به حساب بیاید. ولی با چیزهایی که جان گروبر شنیده، انگار تغییراتی بیش از اینها در راه است.



    تیم استیونس: @مارک -- رابط کاربری ساده تر و تمیزتر به نظر خوب است، خود من هم طرفدار UI مینیمال هستم، ولی همزمان امیدوارم افزایش محسوسی در میزان کاربردپذیری، به خصوص برای کاربرهای حرفه ای تر را هم ببینیم. یک کیبورد جدید هم عالی خواهد بود...


    ام جی سیگلر: به نظر می رسد این نوع گفتگوها کمک می کند چیزهایی را به هم وصل کنیم که در حرف زدن تنها با منابع خبری، نتیجه گیری ازشان ممکن نیست. در ضمن وقتی این گفتگوها خوانده شود، منابع خبری بیشتری سراغ مان می آیند.


    منبع : Branch - Narenji



    ویرایش توسط Corleone : Tuesday 16 April 13 در ساعت 09:14

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •