مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسي تخصصي گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 نئو
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 نئو

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2014
    عنوان کاربر
    عضو انجمن
    شماره عضويت
    137422
    نوشته ها
    10
    می پسندم
    0
    سپاس از شما
    12 بار در 9 پست
    كشور
    Aaland
    موبايل
    Acer-IconiaTab-A500
    موبايل
    Acer-IconiaTab-A500
    اپراتور
    Albania
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    0

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 نئو

    پس از سه نسل، مدل‌های Note دستگاه‌هایی هستند که به نظر می‌رسد مردم از آن ها خسته نشده باشند؛ درنتیجه ارائة یک نسخه ارزان‌قیمت و جدی‌تر می‌تواند برای همه خبر خوبی باشد.- البته شاید به جز Note II. به هر ترتیب، چیزی که به عنوان نسخه Lite از Galaxy Note 3 منتشر شده است، ظاهراً نسخه‌ای است با رزولوشن پایین‌تر صفحه نمایش و دوربین، اما تراشه جدید با شش هسته هم‌زمان که به نظر می‌رسد بتوان Samsung Galaxy Note 3 Neo را از زیر سایه نام سنگین آن خارج کند.

    Galaxy Note 3 Neo یک نسخه mini نیست- بلکه به نظر می‌رسد با داشتن آپشن Duos، یک شاخه جدید از خانواده Note باشد. گزینه‌ای که احتمالاً نمی‌تواند تعجب‌آور باشد- برای Samsung کاملاً غیر معقول است که روی خط تولید موفق و محبوب دستگاه‌های خود، تلاش و سرمایه‌گذاری نکند.
    یک CPU شش هسته‌ای برمبنای معماری ARM's big.LITTLE، یک دوربین 8MP با ویدئو 1080p، و یک صفحه نمایش SuperAMOLED ، درصورتی‌که شما نخواهید در رأس بازار رقابت کنید، همچنان می‌توانند گزینه‌های مفیدی ‌باشند. S-Pen یکی از بخش‌های برجسته این معامله است. شاید رزولوشن صفحه پایین باشد اما 720p چندان هم بد نیست. صفحه نمایش کاملاً واضح است و وعده داده شده که فشار کمتری را به وجود بیاورد و قیمت‌ها را پایین نگاه دارد.
    ویژگی‌های کلیدی:

    • GSM/GPRS/EDGE چهار باند؛ 3G چهار باند با HSPA؛ LTE Cat 4 (تنها مدل LTE+).
    • صفحه نمایش لمسی 5.5" 16M-color 720p Super AMOLED، حالت Adobe RGB
    • S Pen
    • Android OS v4.3 Jelly Bean با اینترفیس کاربری TouchWiz
    • 1.7GHz Cortex-A15 دو هسته‌ای و 1.3 GHz Cortex-A7 چهار هسته‌ای ، Mali-T624 GPU؛ تراشه Exynos 5260
    • 2GB رم
    • دوربین اتوفوکوس 8 MP با فلش LED
    • 1080p در 30fps؛ اتوفوکوس پیوسته و صدای استریو
    • Wi-Fi a/b/g/n/ac، Wi-Fi Direct و DLNA
    • GPS با A-GPS، GLONASS
    • 16GB حافظه داخلی (11GB در دسترس کاربر)
    • اسلات کارت microSD (تا 64GB)
    • پورت microUSB 2.0
    • Bluetooth v4.0
    • NFC
    • پورت IR برای کارکرد کنترل از راه دور
    • جای فیش استاندارد 3.5 mm
    • سنسور های شتاب سنج ، ژیروسکوپ، قطب نما، نور محیطی، و مجاورت
    • حالت های هوشمند: توقف هوشمند، ایست هوشمند، پیمایش هوشمند
    • باتری 3,100mAh
    • ویژگی‌های Adapt Sound و حجم صدای هوشمند برای موزیک پلیر

    معایب کلیدی

    • اندازه بزرگ آن مانع از استفاده از آن با یک دست می‌شود

    • عدم وجود کلید اختصاصی دوربین
    • عدم وجود رادیو FM
    • اینترفیس مشترک دوربین باعث دشوار شدن فریم بندی می‌شود

    یک نکته منفی دیگر، ضبط ویدئو 4K است- Note 3 Neo آن‌ را حداکثر با 1080p انجام می‌دهد، اما باز هم هدف‌گذاری آن برای کاربرانی است که برای دریافت آخرین تکنولوژی، پول نمی‌دهند.
    به جز آن، ویژگی‌های این دستگاه برای هندستی که در شایعات با عنوان Lite شناخته می‌شد، چندان بد نیستند. صفحه مشخصات Samsung Galaxy Note 3 Neo نوید از بهره‌وری کامل Note 3 به همراه چند رسانه‌ای خود و قیمت قابل قبول با جثه ای که حمل آن کمی آسانتر شده است دارد.
    نمای 360 درجه
    اگر شما Note 3 اصلی و Neo را در کنار هم بگذارید متوجه می‌شوید که اختلاف اندازه آن‌ها ناچیز است. قطر صفحه نمایش Note 3 Neo کسری از یک اینچ کوچک‌تر است که منجر به کوتاه‌تر شدن نسبی آن در مقایسه با Note 3 اصلی خواهد شد. Neo با اندازه 148.4 x 77.4 x 8.6 mm، تنها 3.5mm کوتاه‌تر و در حدود دو میلی‌متر باریکتر و 5.5g سبک‌تر است. به‌طورکلی، در این اندازه ، اختلاف وزن و ضخامت را نمی‌توانی با قرار دادن آن‌ها در کنار هم تشخیص دهید- چه برسد که بخواهید آن را در استفاده حقیقی، متوجه شوید.
    طراحی و حمل
    عضو جدید این سری، دقیقاً مشابه عضو قبلی به نظر می‌رسد- از یک روکش چرم مصنوعی در قسمت پشت استفاده شده است و روی آن دوخت شده است .بخش S-Pen باز هم در موقعیت مشابه، در قسمت پایین قرار دارد .
    درست همانند Note 3 معمول، Galaxy Note 3 Neo نیز کاملاً از پلاستیک ساخته شده است، که در قسمت پشتی به گونه‌ای طراحی شده است که همانند چرم به نظر برسد. با این حال این تخیل در اینجا چندان قوی نیست زیرا روکش پشت کمی سخت تر است و این موضوع باز گرفتن انسان شده است. خبر خوب آنکه این بخش هم چنان می‌تواند در برابر آسیب‌دیدگی مقاومت کند و در برابر چند قطره آب نفوذناپذیر باشد. فریم قرار گرفته در اطراف صفحه نمایش، دارای بافت صیقل خورده شناخته‌شده‌ای است و این بار، Samsung در هر دو طرف از پردازش مشابهی استفاده کرده است-برخلاف شیارهای قرار گرفته روی Note 3.
    Note 3 Neo با اندازه و وزن تقریباً مشابه نسخه قبلی ، نمی‌تواند با یک دست مورد استفاده قرار گیرد. مطمئناً Samsung تلاش کرده است که این مسئله را با مجموعه آشنایی از بهینه‌سازی های طراحی جبران کند و حتی یک حالت اختصاصی تک دست را نیز عرضه کرده است. کاری که این آپشن انجام می‌دهد، کاهش سطح اینترفیس است به گونه‌ای که تنها بخشی از صفحه نمایش را در بر بگیرد که شما بتوانید با یک دست روی آن کار کنید. شما کنترل کامل روی اندازه پنجره خواهید داشت و همچنین می‌توانید تعیین کنید که پنجره به کدام گوشة تصویر برود.
    بااین‌حال اگر شما به دنبال آن هستید که Neo را برای فعالیت آسان با یک دست در کارکرد روزمره در حالت تمام صفحه مورد استفاده قرار دهید، باید بگوییم که به دنبال یک دستگاه دیگر باشید.
    هنگامی که S-Pen را از جای خود خارج می‌کنید، چندین کلید میان‌بر روی صفحه قرار می‌گیرند، و در نتیجه این قلم شاید سریع‌ترین روش برای انجام برخی از کارها باشد.
    نمایشگر
    نمایشگر Samsung Galaxy Note 3 Neo تنها 0.2" کوچکتر از Galaxy Note 3 است، ماتریس Super AMOLED ا حفظ کرده است، اما رزولوشن را تا 720 x 1280 پایین آورده است. 267ppi زیر کیفیت Retina است، اما ما می‌توانیم تأیید کنیم که صفحه نمایش همچنان خوبست.
    ماتریس دارای تعداد زیادی پیکسل های فرعی در پیکربندی مشابه نامتعارف، همانند Galaxy Note II می‌باشد. این بدان معناست که صفحه نمایش دقیقأ دارای وضوحی است که عدد ppi نشان می‌دهد و هیچ PenTile وجود ندارد که باعث کاهش بیشتر وضوح تصویر شود.
    خبر خوب آن است که درست همانند سایر گوشی های هوشمند جدید Samsung، Galaxy Note 3 Neo دارای چهار حالت متفاوت صفحه نمایش است، و در نتیجه شما می‌توانید اشباع آن را در به هر صورتی که دوست دارید تنظیم کنید. شما می‌توانید از AMOLED به صورت کامل بهره ببرید و یا آنکه نمایش رنگ‌ها را به صورت واقع‌بینانه تر درآورید. این بهترین حالت ممکن است و ما تصور نمی‌کنیم کسی وجود داشته باشد که از آن ناراضی باشد.
    کنتراست، همانند سایر پانل هاگ AMOLED تقریباً نامحدود است و زوایای دید فوق‌العاده هستند. در زاویه بیشتر، اتلاف کنتراست را تا حدی شاهد هستیم، اما باز هم همه چیز خوانا و قابل مشاهده است. پانل Super AMOLED روی Galaxy Note 3 Neo شاید شفاف ترین پانل موجود نباشد، اما با توجه به کیفیت موجود، این به هیچ وجه اهمیتی ندارد. صفحه نمایش دارای انعکاسات پایینی است، در نتیجه کنتراست بالا باقی می‌ماند. تحت نور مستقیم خورشید، Galaxy Note 3 Note می‌تواند کنتراست فوق‌العاده‌ای را حفظ کند و کاملاً خوانا باشد-علی‌رغم روشنایی موجود.
    طول عمر باطری
    باطری قرار گرفته در Galaxy Note 3 Neo دارای ظرفیت مناسب 3,100mAh است؛ یعنی 100mAh کمتر از فبلت قبلی Note 3. این اولین بار است که ما تراشه شش هسته‌ای Exynos 5260 سامسونگ را در عمل مشاهده می‌کنید، پس نمی‌دانیم باید چه انتظاری از آن داشته باشیم. خوشبختانه طول عمر باطری Neo کاملاً مناسب تشخیص داده شد.
    هسته‌های سبک وزن Cortex-A7 و صفحه نمایش کم مصرف Super AMOLED HD قطعاً توانسته اند به Note 3 Neo در جهت دستیابی به نتایج فوق‌العاده کمک کنند، هرچند که نمی‌توان آن را همانند Note 3 دانست. نرخ پایداری 74 ساعت بدان معناست که Galaxy Note 3 Neo با یک بار شارژ و در صورت استفاده از یک ساعت مکالمه، یا مرور وب یا مشاهده‌ ویدئو در هر روز، می‌تواند تا سه روز دوام بیاورد.
    S Pen
    S Pen ویژگی اصلی هر دستگاه Note – فبلت و تبلت- است و در Note 3 Neo، دقیقاً مشابه چیزی است که در Galaxy Note 3 به کار گرفته شده بود. می‌توان آن را از هر طرفی در محفظه خود قرار داد. این قلم از پلاستیک مات ساخته شده است و دارای یک شیار ریز در قسمت بالا می‌باشد. قسمت‌های کناری آن برای چسبندگی بهتر به دست، صاف هستند، درحالی‌که دکمه به یکی از جهات صاف قرار داده شده تا دسترسی به آن آسان باشد.
    معیارهای ساختگی
    Samsung Galaxy Note 3 Neo اولین دستگاهی است که از تراشه Exynos 5260 شش هسته ای استفاده کرده است. در آن دو Cortex-A15 در 1.7GHz و چهار Cortex-A7 در 1.3GHz در دسترس هستند. برخلاف تراشه‌های پیشین Exynos ، تراشه مورد استفاده در اینجا از HMP پشتیبانی می‌کند، بدان معنا که می‌تواند به طور هم‌زمان روی هر شش هسته فعالیت کند. Note 3 Neo از Android 4.3 Jelly Bean بجای 4.4 KitKat استفاده میکند که ممکن است کمی روی عملکرد آن اثر منفی گذاشته باشد؛ اما از طرف دیگر از آنجا که صفحه نمایش آن دارای رزولوشن پایین‌تر 720p است، Mali-T624 کار آسان‌تر خواهد داشت. در آخر مشاهده خواهیم کرد که این بخش چگونه کار می‌کند.
    همانند حالت معمول، با CPU آغاز می‌کنیم. عملکرد تک هسته‌ای Galaxy Note 3 Neo آن‌طور که انتظار می‌رفت مناسب نیست، اما سرعت پایین تر آن، را باید در اینجا مقصر دانست.
    Geekbench 3 همه هسته ها را می آزماید و سرعت حافظه را نیز به مدل اضافه می‌کند. در اینجا، Galaxy Note 3 Neo مشابه سایر دستگاه‌های دارای Snapdragon 600 عمل کرد و دقیقاً در پشت LG G2 قرار گرفت.
    Galaxy Note 3 Neo در آزمون AnTuTu 4 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یکی از بهترین نتایج را به دست داد که تا به حال مشاهده کرده‌ایم، در حالی که نتایج Quadrant مشابه چیزی هستند که در دستگاه‌های S600 دیده بودیم.
    گرافیک سه‌بعدی حقیقتاً یکی از نقاط توانمند برای Galaxy Note 3 Neo با صفحه نمایش 720p و GPU بزرگ‌تر است (این کمتر از نصف پیکسل های یک صفحه 1080p می‌باشد). در عملکرد خارج از صفحه، بازدهی Note 3 Neo همانند گوشی ‌های مبتنی بر Android S600 می‌باشد.
    در عملکرد داخل صفحه، Note 3 Neo نمره بهتری گرفت که ناشی از رزولوشن پایین صفحه نمایش آن بود. همچنین از نظر نتایج موتور Unreal که Epic Citadel را فعال سازی می‌کند، عملکرد آن از Note 3 بهتر بود، که بسیار جالب است.
    در مورد بازدهی معیارهای وب، Samsung Galaxy Note 3 Neo عملکردی فوق‌العاده داشت. در JavaScript (SunSpider) و عملکرد کلی مرورگری وب (BrowserMark 2) این گوشی حداکثر نمره را دریافت کرد و تقریباً هر گوشی هوشمند دیگری که ما بررسی کرده بودیم را (به‌جز iPhone 5s ) شکست داد.
    نمره Note 3 Neo در معیار مستقل Vellamo کمی کمتر بود جایگاه ششم را به دست آورد - که البته نتیجه بدی نیست.
    Samsung Galaxy Note 3 Neo پتانسیل زیادی از نظر بازدهی از خود نشان داده است و هرچند که بهترین بازدهی که تا بحال مشاهده شده است را ندارد، اما قدرت زیادی دارد و با 720p، فشار را از روی GPU برمی‌دارد و اغلب اوقات بسیار روان و یکنواخت کار می‌کند. همچنین تجربه مرورگر وب نیز خوب است.
    دوربین فوق‌العاده 8MP
    Samsung Galaxy Note 3 Neo دارای یک دوربین 8MP با عکس‌هایی تا 3264 x 2448 با نسبت تصویر 4:3 می‌باشد.
    اینترفیس کاربری کاملاً برای همه کاربران سامسونگ آشناست. یک viewfinder منفرد هر دو حالت عکس‌برداری و فیلم‌بردار را کنترل می‌کند و شما نیاز به تعویض حالت ندارید. با این حال، مطمئناً نمی‌توان آن را به راحت‌ترین راه کار دانست، زیرا اگر شما بخواهید عکس‌هایی با رزولوشن کامل 8MP بگیرید، باید ویدئو های خود را با استفاده از viewfinder با نسبت 4:3 فریم بندی کنید.
    برخی از حالت‌های عکس‌برداری که ما در گوشی‌های پیشین سامسونگ مشاهده کرده‌ایم، مانند Best Photo و Best Face، که چندین عکس را می‌گیرند و به شما امکان می‌دهند که بهترین آن‌ها را انتخاب کنید در اینجا نیز وجود دارند (در مورد Best Face شما می‌توانید هر چهره را درعکس به طور منفرد دست‌کاری کنید). Beauty Shot چند ویرایش اتوماتیک را برای زیبایی بیشتر عکس انجام می‌دهد. Eraser به شما امکان می‌دهد که آبجکت های متحرک را حذف کنید (مثلاً فردی که در هنگام گرفتن عکس وارد صحنه می‌شود).
    حالت Drama یک جسم متحرک را می‌گیرد و آن را چندین بار کپی برداری می‌کند. توجه داشته باشید که رزولوشن این حالت تا 1080p کاهش پیدا می‌کند. روش دیگری برای گرفتن آبجکت های متحرک، Cine Photo است که سینماگرام هایی را می‌گیرد. نتیجه آن به صورت یک فایل انیمیشن GIF پدیدار خواهد شد.
    یک حالت مهم عکس‌برداری که در اینجا یافت نمیشود، عکس برداری دوبل است؛ که یک عکس با دوربین‌های جلو و پشت می‌گیرد و در نتیجه فردی که گوشی را در دست گرفته است نیز در عکس حاضر خواهد بود.
    حالا می‌رسیم به مهم‌ترین بخش-کیفیت عکس. نمونه‌ها دارای جزئیات زیادی هستند-حتی در آب و هوای نامناسب نویز کاملاً تحت کنترل است. تعادل رنگ سفید بسیار دقیق و رنگ‌ها بسیار جذاب هستند- و می‌توانند توازن خوبی را بین حالت طبیعی و حالت اغراق‌آمیز پدید آورند. این‌ها در حقیقت بهترین عکس‌های 8MP هستند که ما تا به حال مشاهده کرده‌ایم.
    عکس‌های HDR نیز زیبا درمی‌آیند. Samsung Galaxy Note 3 Neo کارکرد خوبی برای توسعه هایلایت هایی دارد که ممکن است برش بخورند، در حالی که سایه‌ها تنها به‌صورت جزیی بهبود پیدا می‌کنند، در نتیجه کنتراست همچنان مناسب است و عکس‌ها چندان غیر واقعی یا تخت به نظر نمی‌رسند. عکس‌های HDR نیز جزئیات زیادی دارند.
    پاناروماهای گرفته شده با Galaxy Note 3 Neo می‌توانند دارای رزولوشن تا 10 MP باشند، اما تنها در صورتی که در حالت portrait عکس‌برداری کنید، ارتفاع عکس‌ها تا 1200 پیکسل خواهد رسید، در حالی که پاناروماهای گرفته شده در حالت landscape دارای ارتفاع 600 پیکسل هستند که چندان ایده آل نیست. در هر دو حالت شما می‌توانید عکس‌هایی با عرض حدود 8000 پیکسل بگیرید. همگذاری آن‌ها بدون درز است و نرم‌افزار موجود از ژیروسکوپ و شتاب سنج برای هدایت شما و همچنین دادن هشدار در صورتی که بیش از حد سریع حرکت می‌کنید و یا آنکه از حد صاف منحرف شده‌اید، استفاده می‌نماید.
    ویدئو های فوق‌العاده 1080p
    Galaxy Note 3 Neo می‌تواند ویدئو هایی تا 1080p را در 30 fps بگیرد. کلیپ ها دارای نرخ بیت حدود 17 Mbps می‌باشند. آدیو دارای نرخ 124 Kbps با سرعت نمونه‌گیری 48 kHz در 2 کانال (استریو) می‌باشد. شما همچنین می‌توانید عکس‌های 6MP را در زمان ضبط ویدئو بگیرید. در اینجا نمونه‌ای از عکس‌های گرفته شده را مشاهده می‌کنید.
    سطح جزئیات بسیار بالاست، در حالی که رنگ‌ها نیز کاملاً مناسب و نرخ فریم کاملاً منسجم است. کنتراست و تعادل رنگ سفید مناسب هستند. شاید آن‌ها همانند ویدئوی 4K در Note 3 فوق‌العاده نباشند، اما Neo نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.
    نتیجه‌گیری
    Samsung Galaxy Note 3 Neo دارای قدرت بیش از حد نیاز و یک صفحه نمایش توانمند است که به خوبی مفهوم رزولوشن را به شما نشان می‌دهد. S-Pen و نرم‌افزار ساخته شده برای آن ، Neo را از پربازده دستگاه‌های بازار ساخته است. تجربه‌ای که حالت چند-پنجره امکان‌پذیر می‌سازد و همچنین ابعاد مضاعف پدید آمده توسط قلم (یک تکنولوژی Wacom)، آن را به ترکیبی تبدیل کرده است که رقبا به راحتی نمی‌توانند آن مقابله کنند.
    Galaxy Note 3 Neo کارکرد بسیار خوبی در حوزه چندرسانه‌ای نیز دارد. صفحة نمایش 720p شاید واضح ترین صفحه موجود نباشد، اما جلای AMOLED را هیچ صفحه نمایش دیگری ندارد. و دوربینی که روی کاغذ خوب به نظر می‌رسید، در عمل نیز فوق‌العاده بود.
    اما چیزی که بیش از همه در مورد آخرین فبلت Samsung اهمیت دارد و در میان انواع Note مشترک است، عدم وجود شکاف‌های مشهود است. ما هر چقدر که تلاش کردیم نتوانستیم حتی روی یکی از جنبه‌های کارکرد آن دست بگذاریم که به منظور کاهش هزینه‌ها، از آن غفلت شده باشد. خوب شاید بتوانیم بگوییم قابلیت حمل آن چندان جذاب نیست، اما از یک صفحه به این بزرگی چنان انتظار دیگری نیز نمی‌توانید داشته باشید. در هر صورت Samsung به‌خوبی توانسته است گوشه‌ها را تا حد ممکن باریک نگاه دارد.
    با این حال، علی‌رغم همه تعاریفی که شد، ما نمی‌توانیم به‌طور کامل Samsung Galaxy Note 3 Neo را بالاتر از Galaxy Note 3 به شما پیشنهاد کنیم. با توجه به اینکه شواهد اولیه نشان می‌دهند قیمت آن تنها €50 کمتر است، به نظر می‌رسد که ارزش آن در مقابل پول پرداختی، چنان واقعی نباشد.
    هرچند که AMOLED و S-Pen یک حاشیه امنیت را نسبت به اغلب رقبا ایجاد کرده‌اند، اما Neo هیچ چیز بیشتری نسبت به Note 3 ندارد به جز آنکه کمی کوچک‌تر است. اما این چند میلی‌متر به قیمت نصف شدن رزولوشن صفحه، حافظه داخلی 16GB، ضبط ویدئو و 4K و رزولوشن دوربین 5MP پدید آمده است؛ علاوه بر آنکه تراشه، هر چند که در نوع خود فوق‌العاده است، اما به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند به خوبی Snapdragon 800 باشد.
    با توجه به این مسئله، اگر Galaxy Note 3 Neo بخواهد فروش خوبی داشته باشد، باید دامنه قیمتی €350-€400 را بگیرد. کاهش €100 باعث می‌شود که افراد بیشتری بتوانند با عدم وجود ویژگی‌های برتر فهرست شده در بالا، کنار بیایند و Neo بتواند در برابر رقبای خود، در میدان باقی بماند. چند مورد از آن‌ها عبارتند از:
    LG Optimus G Pro دارای رزولوشن بالاتر (اما نه کیفیت بیشتر) در دوربین است، و یک صفحه نمایش خوب 1080p دارد. اما هم‌اکنون یک سال از عمر آن می‌گذرد و در آن از نسخه قدیمی Android استفاده شده است. به‌طورکلی، TouchWiz و S Pen از نکات کاملاً تعیین کننده در این رقابت نزدیک هستند. فبلت های دیگری نیز با صفحات نمایش 1080p در بازار وجود دارند، اما اغلب در رده اول بازار حاضر هستند. Nokia Lumia 1520 فوق‌العاده است البته قیمتی هم‌سطح دارد، در حالی که HTC One Max از نظر دوربین کاملاً ضعیف است. Acer Liquid S2 نیز در همین رده است، اما یافتن آن در اغلب بازارها دشوار است.

    در نتیجه با توجه به همه مطالب، اگر Samsung قیمت خود را اصلاح کند، شانس حضور این فبلت را در جایی خواهد داشت که هیچ رقیبی برای آن مشاهده نمی‌شود. با این حال، با قیمت بالا، هیچ دلیلی برای وجود این ابزار مشاهده نمی‌شود به‌جز آن که یک تراشه شش هسته‌ای جدید Exynos را آزمایش کند.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    کاربر مقابل پست hossein2015 عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •