مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III - صفحه 2
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 13 از 13

موضوع: بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III

  1. Top | #11


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    625
    بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III

    به نقل از سايت GSM



    دروربین 8 مگا پیکسلی بهبود بخشیده شده است


    دوربین Galaxy S3 همان کیفیت قبل را دارد اما کارآیی آن بهبود بخشیده شده است این دوربین می‌تواند عکس‌هایی با اندازه‌ی 3264 x 2448 پیکسل بگیرد و دوربین جلویی نیز کیفیت 1.9 مگا پیکسل دارد. این دوربین ویژگی‌های برچسب‌گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند و پایداری دیجیتالی عکس را در خود دارد، به خاطر وجود پردازشگر 4 هسته‌ای هم‌چنین می‌تواند ویدئو‌های HD ( 1080p یا 720p ) را به طور همزمان با عکس‌برداری با کیفیت کامل تهیه کند. رابط کاربری دوربین تقریباً شبه آن چیزی است که در Galaxy S2 مشاهده می‌شود شما دو قسمت میانبر در هر دو طرف منظره یاب دارید در قسمت سمت راست ضامن دوربین / ضبط ویدئو، یک دکمه‌ی مجازی گرفتن عکس و میانبر گالری (که آخرین عکس گرفته شده را به صورت کوچک نشان می‌دهد) وجود دارد. در قسمت سمت چپ چندین کنترل وجود دارد و خبر خوب در اینجا این است که هر کدام از 4 میانبر را می‌توانید شخصی سازی کنید و می‌توانید به ویژگی مورد علاقه خود تنها با یک ضربه دسترسی داشته باشید. پنجمین میانبر تنها مربوط به قسمت تنظیمات است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    دوربین Galaxy S3 روزنه‌ی F/2.6 را در مقابل نسل قبل خود که F/2.65 را داشت دارد و فاصله‌ی کانونی آن 3.7 میلی‌متر در مقابل فاصله‌ی کانونی 3.97 میلی‌متر Galaxy S2 است این یعنی که زمینه‌ی دید، کمی بر روی Galaxy S3 عریض‌تر است. ما یک مقایسه‌ی سریع بین این دو در زیر انجام دادیم در واقع Galaxy S3 دارای عکس‌هایی کمی با کیفیت‌تر و کنتراست بهتر است کیفیت عکس‌ها تغییر کرده است و رنگ سبز تا حدودی افزایش پیدا کرده است که تا باعث می‌شود در کل عکس‌ها تا حدودی بهتر شود. سامسونگ ادعا می‌کند که زمان عکس گرفتن دوربین در حدود صفر ثانیه است و ما خوشحالیم که می‌توانیم بگوییم این امر کاملاً درست است عکس‌ها واقعاً با سرعت گرفته می‌شود و هم چنین یک حالت عکاسی پشت سر هم نیز وجود دارد که زمانی که شما دکمه‌ی عکاسی مجازی را بر روی صفحه نگه دارید دوربین 20 عکس را به صورت متوالی در مدت زمان 6 ثانیه می‌گیرد. چیز خوبی که در اینجا وجود دارد این است که کیفیت عکس‌ها در حالت متوالی هنوز 8 مگاپیکسل است همانطور که گفتیم هر عکس در 3.3 فریم در ثانیه گرفته می‌شود اما محدودیت 20 عکس پشت سر هم برای جلوگیری از پر کردن بیش از حد حافظه‌ی داخلی است. یک ویژگی دیگر که وجود دارد به نام بهترین عکس در حالت عکاسی متوالی است این ویژگی 8 عکس را در یک ردیف قرار می‌دهد و دوربین به طور خودکار بهترین آنها را انتخاب می‌کند (عکسی که افراد در آن می‌خندند و پلک نمی‌زنند) همچنین حالت HDR وجود دارد که برای افزایش کنتراست به کار می‌رود. عکس‌ها در Galaxy S3 واضح هستند و نویزها بسیار کم و جزئیات بسیار زیاد می‌باشند. رنگ‌ها به خوبی بازسازی می‌شوند در عین حال رنگ سبز تا حدودی اشباع‌تر از رنگ‌های قرمز و آبی است سطح پویایی نیز خوب است که کمک می‌کند تا این دوربین بهترین دوربین 8 مگا پیکسلی باشد.

    ضبط ویدئویی بهترین است

    Galaxy S3 قابلیت ضبط ویدئو‌های FullHD 1080p و HD 720p را دارد در طول ضبط ویدئویی هم چنین شما می‌توانید عکس‌های با کیفیت 16:9 بگیرید رابط کاربری فیلم برداری تقریباً به مانند دوربین عکاسی است شما همان قاب قابل سفارشی کردن را در قسمت سمت چپ برای 5 میانبر دارید.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    ویدئو‌های 1080p به طور تحسین برانگیزی روان هستند و جزئیات فراوان با رنگ‌های خوب و بدون نویز را فیلم‌برداری می‌کند ویدئو‌ها به صورت mp4 ضبط می‌شوند و ویدئو‌ها با میزان ارسال بیت 17 تا 18 مگا بایت بر ثانیه که برای ضبط ویدئویی بسیار خوب است تهیه می‌شود سرعت فریم‌ها نیز 30 فریم در ثانیه است. تمام این چیزها برای ویدئو‌های 720p نیز وجود دارد که در این جا میزان ارسال بیت 12 مگا بایت برثانیه است برخلاف Galaxy S2 دوربین Galaxy S3 در دو حالت ضبط ویدئوی 1080p و 720p دارای زمینه‌ی دید یکسانی است. هر دو ویدئوی 1080p و 720p با یک صدای استریو با کد AAC و میزان ارسال 13 کیلو بیت بر ثانیه و نرخ نمونه‌ی 48 کیلو هرتزی ضبط می‌شود.

    قابلیت اتصالی پر از فناوری‌های جدید


    Galaxy S3 از باند 4 گانه‌ی GSM/GRRS/EDGE و باند 4 گانه‌ی 3G و شبکه‌ی LTE در مناطق تحت پوشش پشتیبانی می‌کند. آخرین پرچم‌دار آندرویدی سامسونگ با بلوتوث نسخه‌ی 4 و سرعت بالا ارایه می‌شود سرعت انتقال فایل‌ها به طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود تا 21 مگا بایت بر ثانیه باشد شبکه‌ی Wi-Fi مستقیم نیز که تکنولوژی مشابهی دارد که سرعت انتقال بالا را فراهم می‌کند. Wi-Fiنسخه‌های a/b/g/n را پشتیبانی می‌کند و همین طور با هر دو باند 2.5 گیگا هرتز و هم چنین 5 گیگا هرتز سازگاری دارد. Galaxy S3 این اجازه را به شما می‌دهد تا همه نوع فایل‌های چند رسانه‌ای را توسط NFC با یک تماس ساده‌ای پشت به پشت دستگاه‌ها به یکدیگر منتقل کنید متأسفانه برای این کار شما به یک Galaxy S3 دیگر نیاز دارید زیرا هنوز دستگاهی که قابلیت پشتیبانی S Beam را داشته باشد در بازار وجود ندارد. شما به خوبی می‌توانید با دیگر دستگاه‌های NFC اشتراک گذاری را انجام دهید اما ویژگی‌ها تنها محدود به چیزهایی که Android Beam فراهم می‌کند می‌شود ما این آزمایش را با Galaxy Nexus انجام دادیم و هیچ مشکلی در انتقال صفحات اینترنتی و اسامی دفترچه‌ی تلفن از Galaxy S3 به Galaxy Nexus نداشتیم.

    ویژگی آل شیر اکنون به دو قسمت تقسیم شده است:


    AllShare Play و AllShare Cast. اولی برای اشتراک‌گذاری و انتقال داده‌ها و فایل‌های چند رسانه‌ای به نوت بوک یا رایانه شخصی شما استفاده می‌شود از طرف دیگر دومی برای پخش فایل‌ها در دستگاه‌های مختلف DLNA به کار می‌رود.

    مرورگر اینترنت به مانند مرورگر رایانه ها

    در حالی که ظاهر مرورگر وب آندروید به سختی تغییر کرده است خصوصیات سخت‌افزاری سامسونگ تجربه‌ کار کرد با این مرورگر را ارتقاء داده است. صفحه نمایش بزرگ، واضح با رنگ‌های عالی خواندن صفحات را لذت‌بخش می‌کند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در کنار بزرگنمایی با دو انگشت و شیب دادن به گوشی، دستگاه از بزرگنمایی توسط 2 بار ضربه زدن و بزرگنمایی با کشیدن دو انگشت به اطراف نیز پشتیبانی می‌کند چند ویژگی جالب مانند زبانه‌های چندتایی، پیدا کردن کلمه در صفحه و ... وجود دارند.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    CPU 4 هسته‌ای قدرتمند و GPU-Mali-400MP به مرورگر Galaxy S3 امکان پخش ویدئو‌های فلش 1080p بدون هیچ مشکلی را می دهد. این دستگاهی است که به طور شگفت‌انگیزی مانند نت بوک‌ها و یا چیزی شبیه آن‌ها عمل می‌کند شما می‌توانید ویدئو فلش‌ها را بدون هیچ مشکلی و حتی بسیار خوب روی آن بخش کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    مرورگر اینترنت با یک حالت ناشناس نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در اینترنت گشت و گذار انجام دهید بدون این که هیچ رد پایی در تاریخچه یا کوکی‌ها به جای بماند شما هم چنین می‌توانید به حالت کاربری خلاصه شده سوئیچ کنید که در حال حاضر به صورت آزمایشی است این حالت تمام رابط کاربری مرورگر را غیر فعال کرده و به جای آن به شما 4 دکمه‌ی اصلی برای دسترسی به قسمت‌های مختلف ارایه می‌دهد. ویژگی روشنایی و رنگ‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا 4 الگوی مختلف را داشته باشید که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید کیفیت صفحه را تنظیم کنید روشنایی خودکار نیز وجود دارد که فقط با مرورگر کار می‌کند.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    پايان قسمت یازدهم







    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    2 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #12


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    625
    بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III

    به نقل از سايت GSM



    هاب‌ها در اینجا وجود دارند


    هاب ها تنها برای ویندوز فون 7 نیستند سرانجام سامسونگ نیز به آن فکر کرده است سامسونگ 4 هاب را به سوپرفون جدید آندرویدی خود اضافه کرده است. هاب اجتماعی که ما قبلاً آن را دیده‌ایم حساب‌های کاربری ایمیل شما را با شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، توییتر، MySpace ، LinkedIn) و حساب‌های کاربری شبکه‌های پیام رسان (Gtalk، MSN و Yahoo! Messenger) پیوند می‌دهد و تمام پیام‌هایی را که برای شما ارسال شده است در یک لیست با یک میانبر کارآمد برای جواب دادن، مهم کردن، به عنوان علاقه‌مندی‌ها و غیره نشان می‌دهد هم چنین پیام‌ها براساس فرستنده مرتب می‌شوند که این کمک می‌کندتا به روز رسانی‌های انجام شده را مدیریت کند. هاب موزیک به شما این اجازه را می‌دهد موزیک‌ها را به صورت آنلاین مرور کنید (به‌وسیله‌ی ابزار جستجو، نمودارها، لیست آهنگ‌های تازه و غیره) همچنین شما می‌توانید 30 ثانیه از هر آهنگ را گوش دهید و اگر تمایل داشتید آن آهنگ یا تمام آلبوم را خریداری کنید. هاب خوانندگان جایگزین فروشگاه کتاب گوگل شده است شما می‌تواند برای روزنامه‌های اینترنتی، مجلات و خرید کتاب‌های الکترونیکی مشترک شوید شما می‌توانید یک پیش نمایش از یک کتاب را نیز دانلود کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در آخر هاب بازی است که به شما امکان می‌دهد به سرعت بازی‌های جدید را پیدا کنید، عناوین به دو قسمت عمومی و بازی‌های مخصوص اعضاء تقسیم می‌شود یک گزینه‌ دیگر نیز وجود دارد بنام گزینه‌ی امتحان کردن باری قبل از خرید که به وسیله‌ی آن شما می‌توانید قبل از پرداخت پول بازی را بررسی کنید. چیز جالبی که در مورد این هاب وجود دارد این است که شامل عناوین Gameloft و EA می‌باشد چیزی که در فروشگاه گوگل وجود ندارد.
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ویرایش فایل‌های آفیس ساده است


    Galaxy S3 با یک برنامه آفیس از پیش نصب شده همراه است که بسیار مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت و با توجه به دلایل زیاد یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش‌گر موبایلی است که تا کنون دیده‌ایم شما می‌توانید فایل‌های Word ، Excel و Power Point را ببینید و ویرایش کنید هم چنین یک برنامه‌ای نمایش فایل‌های PDF نیز وجود دارد


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    ویرایش کردن بر روی یک صفحه‌ی 4.8 اینچی با تکنولوژی سوپر آمولد HD بسیار مطلوب است تقریباً تمام گزینه‌ها را مانند نوع متن، مرتب‌سازی متن، شکل پاراگراف‌ها و ساخت جدول‌ها را پشتیبانی می‌کند. اگر شما یک فایل Excel را ویرایش کنید به قسمت‌های فرمول‌ها، تغییر اندازه‌ی سطرها و ستون‌ها، نوع مرز بین سطرها و ستون‌ها، ادغام خانه‌ها و غیره دسترسی دارید حتی ارایه یک Power Point به طور کامل امکان پذیر است.
    عملاً شما هر کاری را با این برنامه می‌توانید انجام دهید و از تمام ویراشگر‌های موبایلی که ما قبلاً آزمایش کرده‌ایم بهتر عمل می‌کند حتی بهتر از ویندوز فون 7 .


    سازمان دهنده هر چیزی را که لازم دارید در خود دارد


    تقویم 4 حالت نمایش دارد : لیست، روزانه، هفتگی، ماهیانه. اضافه کردن یک رویداد ساده و سریع است همچنین می‌توانید به آن یک زنگ هشدار به عنوان یادآور نیز اضافه کنید.




    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    حالت نمایشی لیست یک لیستی از ورودی های تقویم را از گذشته‌ی نزدیک تا به آینده‌ی نزدیک نشان می‌دهد که بسیار ابزار کارآمدی است زمانی که شما نیاز به بررسی قراراهای ملاقات خود برای چند روز آینده دارید. هم چنین یک ماشین حساب وجود دارد که به خوبی بهینه سازی شده است دکمه ها به اندازه کافی بزرگ می‌باشند و استفاده از آن‌ها راحت است. سامسونگ Galaxy S3 یک برنامه ساعت - زنگ هشدار بسیار خوب دادر که این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از زنگ‌های هشدار با زمان شروع و الگوی تکرار مخصوص به خود را تنظیم کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    برنامه‌ی ساعت هم‌چنین با یک تایمر و کرنومتر همراه است که بسیار کارآمد است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    یادداشت و خاطرات مختصر دو برنامه ی شخصی هستند، در برنامه‌ی اول امکاناتی از جمله کشیدن عکس با استفاده از ابزارهای بسیار فراوان وجود دارد این برنامه از برنامه‌ی یادداشت Galaxy Note الهام گرفته است و حتی سامسونگ برای علاقه مندان یک قلم توپی نیز برای فروش عرضه کرده است برنامه‌ی یادداشت هم‌چنین می‌تواند با متن ساده نیز کار می‌کند از طرف دیگر برنامه‌ی خاطرات به شما اجازه اضافه کردن عکس به متن را می‌دهد.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    هم‌چنین یک برنامه یوتیوب نیز وجود دارد که مرور در ویدئو‌های یوتیوب را آسان می‌کند متاسفانه آن کیفیتی را که در پخش کننده فلش مرورگر مشاهده می‌کنید در اینجا وجود ندارد.

    نقشه‌های ناوبری گوگل از جی پی اس استفاده می‌کنند

    Galaxy S3 به همرا یک دریافت کننده GPS داخلی عرضه می‌شود که در حدود 2 دقیقه طول می‌کشد تا به ماهواره متصل شود زمانی که GPS کمکی خاموش است، GPS کمکی می‌تواند این زمان را کمی کاهش دهد اما نیاز به دسترسی به اینترنت دارد ما باید بگوییم که در استفاده از GPS به هیچ مشکلی برنخوردیم، با چنین صفحه نمایش بزرگی که خوانایی بسیار خوبی در محیط باز و حافظه ذخیره سازی زیاد دارد بهتر است به فکر خرید یک برنامه‌ی ناوبری خوب باشید تا خرید یک دستگاه ناوبری جدا. Galaxy S3 به همراه نقشه‌ها و ناوبری گوگل ارائه می شود ناوبری با صدا از نسخه 5 به بعد بسیار رشد داشته است. نقشه‌های برداری کوچکتر شده اند و استفاده از آن‌ها در ترافیک راحتتر شده است مسیردهی مجدد ویژگی است که برای آن نیاز به اینترنت ندارید در حقیقت تنها زمانی که نیاز به ارتباط با اینترنت دارید زمانی است که شما می‌خواهید اولین بار یک مسیر را پیدا کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    کاملا طبیعی است که نقشه حالت دیدن خیابان را نیز پشتیبانی می‌کند اگر این ویژگی در مناطقی که شما علاقه دارید وجود داشته باشد می‌توانید از دیدن 360 درجه‌ای محیط اطراف لذت ببرید، زمانی که قطب نمای دیجیتال را روشن می‌کنید مانند این است که در آن محل سفر مجازی انجام می‌دهید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    اگر نقشه‌های گوگل این کار را برای شما انجام ندهند می‌توانید از برنامه‌های جایگزین در فروشگاه گوگل استفاده کنید که هر دو نوع مجانی و پولی آن وجود دارد.


    فروشگاه گوگل در Galaxy S3

    فروشگاه گوگل از چند زبانه قابل مرور تشکیل شده است- دسته بندی‌ها، ویژگی‌ها، برترین برنامه‌های پولی، برترین برنامه‌های مجانی، برترین پرفروش‌ها، برترین برنامه‌های پولی جدید، برترین برنامه‌های مجانی جدید. برنامه‌ها به طور معمول چندین تصویر پیش نمایش دارند بعضی از آن‌ها نیز یک نمونه ویدئویی دارند بنابراین شما می‌توانید یک پیش زمینه در مورد برنامه قبل از اینکه آن را نصب کنید پیدا کنید. همچنین می‌توانید نظرات و رتبه‌ها را بررسی کنید و همینطور تعداد بارگیری‌های برنامه را نیز ببینیدکه به شما کمک می‌کند تا بفهمید ارزش برنامه چه مقدار است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در فروشگاه گوگل همه نوع برنامه وجود دارد از پخش کننده موزیک گرفته تا برنامه‌های مدیریت فایل‌ها و ابزارهای مختلف.

    برنامه Kie سامسونگ بدون نیاز به سیم – یک سرور اینترنتی روی موبایل شما است

    ساسونگ Galaxy S3 با برنامه‌ی kie مخصوص خود که از پیش نصب شده است همراه است برنامه به شبکه‌های Wi-Fi محلی متصل می‌شود(یا یک کانون Wi-Fi می‌سازد) و به شما یک آدرس اینترنتی می‌دهد تا در داخل مرورگر رایانه خود تایپ کنید. بعد از آن شما می‌توانید تمام چیزهایی را که در گوشی شما قرار دارند از طریق رایانه مدیریت کنیدکه شامل اسامی دفترچه تلفن، پیام‌های کوتاه، مرور عکس‌ها و ویدئوها و فایل‌های دیگر است که به طور مستقیم در مرورگر رایانه شما نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید دسترسی به رایانه را قطع کنید و ببینید چه کسانی در چه لحظه‌ای به موبایل شما متصل شده‌اند. چیز جالبی که وجود دارد این است که می‌توانید موزیک‌ها و ویدئوها را نیز با این وسیله کنترل کنید. نکته:برای این کارها شما نیاز به مرورگر بسیار جدید با افزونه‌های جاوا و افزونه‌های ویدئویی دارید( برای ما QuickTime بود)


    پايان قسمت دوازدهم







    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    2 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



  4. Top | #13


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    سوپر مدير انجمن
    شماره عضويت
    19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,132
    می پسندم
    10,822
    سپاس از شما
    12,897 بار در 5,946 پست
    كشور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    18,100 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    12500 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    625
    بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III

    به نقل از سايت GSM





    سخن پایانی


    زمانی که سامسونگ Galaxy S3 را معرفی کرد آن‌ها به این نکته توجه داشتند که گوشی هوشمند آن‌ها بهترین در بازار است. و چون هیچ تلاش زیادی نیاز نبود برای اینکه مطمئن باشند غافلگیر نمی‌شوند آن‌ها ساخت گوشی را با امکاناتی که تقریبا غیر قابل شکست باشد به پایان رساندند. چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید S3 یکی از برترین گوشی‌های موجود در بازار است وبرای مدتی در این مکان باقی خواهد ماند. وقتی ما می‌گوییم اگر آن را دوست نداشته باشید منظور اصلی ما بیشتر اندازه گوشی (اگر چه از Galaxy S2 چندان بزرگتر نیست) و بدنه‌ی ساخته شده از پلاستیک است که هر دوی آن‌ها بدی‌های خود را دارند. جدا از آن دو Galaxy S3 مشکلی برای کاربرانش ندارد و حتی آن‌ها با ویژگی‌هایی از جمله – از وزن سبک، بدنه باریک، صفحه نمایش زیبا، دوربین بهبود یافته، چیپ ست قدرتمند تا تمام برنامه‌های پیشرفته‌ای ( بعضی از آن‌ها واقعا مفید هستند و بعضی دیگر تنها برای نمایش هستند) تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخی از ترفندهای Galaxy S3 به یک ویژگی همه گیر تبدیل خواهند شد مانند نظاره گر هوشمند آن،تماس مستقیم، S Beam. اما بقیه تنها یک افزونه هستند مانند عکاسی پی در پی و S Voice، و بعضی دیگر نیز به مقداری کار نیاز دارند تا کارآمدتر شوند مانند S Voice. هنوز هم مهم نیست که چقدر شما او را دوست ندارید به هر حال Galaxy S3 گوشی است که دیگران آن را یک معیار می دانند و خود را با آن مقایسه می‌کنند. شاید HTC One X جدی ترین رقیب Galaxy S3 باشد که دارای بدنه‌ی پلی کربنات می‌باشد که این بدنه افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کندتا بدنه‌ی پلاستیکی Galaxy S3. ویژگی‌های دیگری که One X دارد مانند صفحه‌ی روشن‌تر، LCD که تکنولوژی PenTile را ندارد می‌باشند هم چنین یک نسخه‌ی با پردازشگر دو هسته‌ای و LTE نیز وجود دارد ( One XL نسخه‌ی جهانی و One X نسخه‌ی AT&T می‌باشند) ما یک [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] در مورد اینکه S3 چگونه در برابر نسخه‌ی جهانی One X می ایستد انجام دادیم بنابراین اگر شما مطمئن نیستید که کدام یک را انتخاب کنید می‌توانید آن نقد را بررسی کنید. هم چنین HTC One S نیز اگر صفحه‌ی 4.8 اینچی برای شما بزرگ است و شما صفحه‌ی آمولد را به LCD ترجیح می‌دهید ارزش دیدن را دارد. One S فوق‌العاده باریک است (7.8 میلیمتر) و بدنه‌ی آهنی آن بسیار جالب است پردازشگر 2 هسته‌ای Krait که در داخل آن قرار گرفته است به اندازه‌ی کافی برای مقابله 4 هسته‌ای Cortex-A9 خوب است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    گوشی‌های هوشمند HTC سری One مزیتی که دارند این است که در بازار موجود می‌باشند در حالی که هنوز مقداری زمان تا ورود Galaxy S3 باقی مانده است اما بقیه چیزها در رقابت مستقیم قرار دارند. LG Optimus 4X HD انتظار می رود ماه آینده عرضه شود و به نظر می‌رسد تقریبا با HTC One X کاملا یکسان باشد ( از نظر صفحه نمایش، چیپ ست و ضحامت و غیره) ال جی هم همچنین Optimus LTE2 را که یک رم 2 گیگا بایتی و پردازشگر 2 هسته‌ای Krait و صفحه نمایش 4.7 اینچی 720p و متاسفانه محدودیت در دسترس بودن را دارد (تنها برای کره جنوبی) معرفی کرده است. Meizu MX، 4 هسته‌ای مدعی دیگری است که به زودی میاید، که از چیپ ست مشابه Galaxy S3 و صفحه نمایش 4 اینچی qHD استفاده کرده است. Huawei و Ascend D quad آن نیز می‌خواهند قسمتی از ماجرا باشند که دارای پردازشگر 4 هسته‌ای ساخت خود Huawei و صفحه‌ی کوچک‌تر به اندازه‌ی 4.5 اینچ می‌باشد نسخه XL آن نیز باریک‌تر است ( 10.9 میلیمتر) اما با یک باطری پر ظرفیت 2500 میلی آمپری همراه است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ][فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    Galaxy S II پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ است و عملا S3 از هر نظر از آن بهتر است بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود که S3 نسل قبل خود را شکست دهد همچنین دلایل دیگری است که منتهی می‌شود به حمله آندروید به آیفون – S Voice یکی از این دلایلی است که اجازه دادند هر کسی بداند. در آخر اگر چه به نظر می‌رسد Galaxy S 3 رهبری بی دردسری دارد و سامسونگ پای خود را از روی گاز برداشته است و اجازه داده است دیگران به او برسند. یکبار دیگر Galaxy S به عنوان شاخص و استاندارد قرار گرفته است نه تنها برای آندروید، بلکه برای تمام گوشی‌های هوشمند. ما قبلا این را گفته بودیم، نگفته بودیم؟




    پابان


    ویرایش توسط Corleone : Wednesday 06 June 12 در ساعت 00:34





    www.PDA-Planet.com


    خاک ایرونی زبون پارسی داره ، مام پاس میداریم ، توام با مایی ؟


    رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

    خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای...


    پروردگارا !

    كدامين ميوه ممنوعه را بچينم كه از زمين برانی ام؟!

    2 کاربر پست Corleone عزیز را پسندیده اند .



صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •