مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی دقیق و تخصصی تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note N7000 - صفحه 2
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 13 از 13

موضوع: بررسی دقیق و تخصصی تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note N7000

  1. Top | #11


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161
    بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note N7000

    به نقل از سايت GSM
    دوربین

    Samsung Galaxy Note به یک دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز است که می تواند عکس هایی تا حداکثر رزولوشن x 3264 2448 پیکسل ثبت نماید. دوربین از فوکوس خودکار و فلاش LED بهره می برد و لنز آن 28 میلیمتر و با زاویه ی دید وسیع است. اما اثری از کلید شاتر اختصاصی و همین طور محافظ لنز به چشم نمی خورد.

    این همان مدلی است که شما در گوشی Samsung Galaxy Note مشاهده کرده اید . و برای یادآوری بگوییم که این دوربین هنوز در بین بهترین دوربین های هشت مگاپیکسلی موبایل است .

    رابط با وجود دو نوار در اطراف منظره یاب که میانبرهای مختلف را در خود جای داده اند ، زیبا به نظر می رسد.در نوار سمت راست ، سوییچ عکاسی/فیلمبرداری ، کلید شاتر مجازی و میانبری به گالری که با پیش نمایش آخرین عکس ثبت شده مشخص می شود ، به نمایش در امده اند.





    ر نوار سمت چپ نیز چند کنترل جای داده شده اند اما می توانید آن ها را با کنترل های دیگری که نیازی بیشتری به آن ها دارید ، جایگزین کنید.

    از نظر قابلیت ها ، galaxy Note تقریبا کامل است و امکاناتی چون فوکوس لمسی ، حالت های صحنه متفاوت و متنوع ، تشخیص چهره/چشمک/لبخند ، برچسب گذاری جغرافیایی ، افکت های رنگی ، لرزش گیر دیجیتال و کنترل دستی ISO ، حالت فاصله یابی و .... را عرضه می کند. قابلیت های دیگری نیز در این بخش وجود دارند اما ما به جذاب ترین آن ها اشاره کردیم.

    عکس های هشت مگاپیکسلی ثبت شده توسط دوربین galaxy S II بسیار عالی هستند ، میزان نویز ها کم ،سطح جزئیات بالا و رنگ ها و کنتراست عکس ها خوب هستند و این ویژگی ها بسیار شبیه به گوشی Galaxy S II می باشد . به نظر اشباع رنگی عکس ها کمی بیش از حد می رسد اما ما آن ها را اینگونه بیشتر دوست داریم. به خاطر داشته باشید که دوربین از لنز وایدی استفاده می کند که فاصله کانونی آن در ابعاد 35 میلی متری به 30 میلی متر می رسد.

    توازن رنگ سفید در تصاویر بیش از حد دلخواه است و به کیفیت آن لطمه می زند . اما ما حدس می زنیم که این به خاطر صفحه ی Super AMOLED است که این دید از تصاویر را به ما می دهد . ما ‘lhk l گمان می کنیم که Samsung از عمد دست به چنین اقدامی زده تا عکس ها در صفحه ی نمایش زیباتر به نظر برسند و شرکت کیفیت عکس را فدای شفافیت صفحه کرد.





    مقایسه ی کیفیت عکس ها

    Samsung Galaxy Note در برنامه ی مقایسه ی کیفیت عکس ما در ابتدا دچار مشکل شد اما پس از رفع شدن مشکل ، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد .دوربین ، عکس های شفاف و واضحی تولید کرد و جلوه های مصنوعی حاصل از پردازش عکس ها بسیار کم است ، نه از بافت های نامانوس و نه از ناحیه صورتی رنگ اثری در عکس ها دیده می شود.

    ضبط ویدیویی FullHD فوق العاده
    رابط بخش ویدیویی نیز دقیقا همانند رابطی است که در بخش عکاسی دیده بودیم. نوار سمت چپ منظره یاب در اینجا نیز قابل سفارشی سازی است و می توانید چهار میانبر دلخواه را در آن جای دهید. این بخش قابلیت ضبط ویدیو با استفاده از دوربین ثانویه گوشی را نیز دارد که در این حالت حداکثر رزولوشن به VGA می رسد.

    ویدیوهای FullHD ضبط شده توسط گوشی در بهترین سطح ممکن ، با جزئیات بالا و سطح نویز پایین و روان و خوب هستند.نرخ بیتی ویدیوها به 17 مگابیت بر ثانیه می رسد و تنها نقصی که می توان در این بخش یافت ضبط صدای تک کاناله است.



    نکته آزار دهنده ای که در مورد دوربین در ضبط ویدیوها وجود دارد این است که دوربین پس از شروع به ضبط ، تازه شروع به فوکوس خودکار می کند و این به معنای آن است که ثانیه های نخست تمامی ویدیوها بدون فوکوس خواهند بود. امیدواریم این مشکل با به روز رسانی نرم افزاری آتی رفع شود.

    آنچه عجیب تر است ، این است که در هنگام ضبط ویدیوهای FullHD عمق میدان باریک تری نسبت به دوربین عکاسی در اختیار کاربر قرار می گیرد. شاید سامسونگ از همان ترفند اپل در iPhone 4 بهره می گیرد :دوربین فیلمبرداری تنها از مرکز سنسور هشت مگاپیکسلی به جای کل آن استفاده کرده و در آخر اندازه آن را به رزولوشن 1080p تغییر می دهد. در ضبط ویدیویی 720p از تمامی سنسور استفاده شده و عمق میدانی چون دوربین عکاسی (حدود سی میلی متر) در اختیار کاربر قرار می گیرد.

    گزینه مناسب تر برای ضبط ویدیویی در فضاهای کم نور تر ، ضبط 720p است که به دلیل عدم ایجاد نویزهای دیجیتال در اثر فشردگی و کاهش اندازه ، ویدیوهای بهتری تولید می کند. فاصله کانونی بیشتر در حالت 1080P ، سبب می شود که ویدیوها به لرزش های دست حساس تر باشند و بنابراین برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن باید از هر دو دست تان در هنگام ضبط این ویدیوها استفاده کنید.

    با این همه ، کیفیت ویدیوها در حالت 1080P بسیار عالیست ، ویدیوهای Mp4 نرخی بیتی برابر 17 مگابیت بر ثانیه دارند و سرشار از جزئیات اند. نرخ فریم کاملا ثابت است و اثری از فریم های تکراری و یا از دست رفته در ویدیوها دیده نمی شود. باید به خاطر داشته باشید که ویدیوهای FullHD به فضای ذخیره سازی بالایی نیاز دارند و هر دقیقه از این ویدیوها می تواند تا 100 مگابایت حافظه اشغال کند.ویدیوهای 720p نیز خوب و روان هستند اما مشخصا از نظر رزولوشن نمی توان آن ها را با ویدیوهای 1080P مقایسه کرد.



    مقایسه کیفیت ویدیوها

    Samsung Galaxy Note در پایگاه داده ابزار مقایسه ی ما عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست بعضی از فیلم های گرفته شده را جزو بهترین های ما قرار دهد. ، اما به طور آشکار در مورد ضبط 1080p دچار کمبود شد .
    ویرایشگرهای عکس و ویدیو
    ویرایشگر عکس و ویدیو نیز به صورت پیش فرض در این گوشی تعبیه شده است ، ویرایشگر عکس چون چرخش تصایور ، برش زدن ، و تنظیم روشنایی ، اشباع رنگی و درخشندگی را در اختیار تان می گذارد. امکان انتخاب بخشی از عکس نیز به وسیله ابزاری هوشمند که چون ابزار Quick Selection در Photoshop عمل می کند ، وجود دارد. گرچه دقت این ابزار به اندازه همتای فتوشاپی اش بالا نیست.

    می توانید از افکت های مختلف نیز بهره بگیرید اما قابلیتی که توجه ما را به خود جلب کرد ، قابلیتی با نام Context Fill است که باز هم عملکردی چون ابزار Context Fill در فتوشاپ دارد اما باز هم دقت آن دو اصلا قابل مقایسه نیست.

    ویرایشگر ویدیویی اجازه سازمان دهی مجدد چندین کلیپ و یا عکس و انتخاب آهنگی برای ساخت ویدیویی جدید را امکانپذیر می سازد. چند حالت پیش فرض در این بخش در نظر گرفته شده است که بر ظاهر و نوع کلیپ نهایی تاثیر می گذارند.

    این ویرایشگر بسیار ساده است اما با این حال اجازه برش زدن ویدیوها ، تقسیم آن ها به قطعات مساوی ، تغییر حالات انتقالی میان صحنه های مختلف ، به کارگیری افکت های تصویر و چند گزینه دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.



    امکانات ارتباطی

    Samsung Galaxy Note با امکانات ارتباطی متنوعی عرضه می شود ، گوشی از پشتیبانی چهاربانده از GSM/GPRS/EDGE و چهار بانده از 3G (گرچه بدون AWS) برخوردار است ، از HSPA+ نیز با سرعت دانلود 21 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه که برخی اپراتور ها برچسب 4G را نیز به آن می چسبانند، پشتیبانی می شود که اشتباه است .

    گوشی از بلوتوث v3.0 با پشتیبانی از HS عرضه می شود و تضمین می کنند سرعت انتقال اطلاعات توسط این رسانه را به 21 مگابیت بر ثانیه برساند. Direct Wi-Fi قابلیت مشابه ای است که به دو ابزار اجازه می دهد با استفاده از Wi-Fi به هم متصل شده و با سرعتی بالا به انتقال داده ها بپردازند.

    Wi-Fi از استانداردهای a/b/g/n پشتیبانی کرده و با باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتزی نیز سازگاری دارد.
    پشتیبانی اختیاری از NFC نیز جزو گزینه هایی است که باید در این بخش مطرح شود.

    نرم افزار AllShare به شما اجازه پخش محتویات چند رسانه ای از و یا در ابزارهای دیگری چون تلویزیون ها را می دهد. گرچه ما وقت زیادی برای آزمودن این قابلیت صرف نکردیم اما تصور می کنم که این امکان با استفاده از DLNA کار کند.

    و در آخر ، به پورت MHL می رسیم. از نظر ظاهری ، این پورت همان پورت microUSB است و امکان شارژ گوشی را نیز فراهم می کند. اما پورت MHL با استفاده از تبدیل MHL به HDMI امکان خروجی ویدیویی HD را نیز برای شما فراهم می سازد . این کابل در جعبه گوشی جای داده نشده است و باید به صورت جداگانه اقدام به خرید آن کنید ، که بسیار مایوس کننده است.

    با اتصال تبدیل ، نیاز به اتصال شارژ به پورت microUSB دیگر که در تبدیل تعبیه شده است خواهید داشت و از آن پس می توانید تصویر گوشی را بر روی صفحه تلویریون نیز تماشا کنید.

    پورت MHL قابلیت دیگری نیز دارد، که همان USB On The Go است. برای استفاده از این قابلیت نیز به یک تبدیل نیاز دارید که باز هم اثری از آن در جعبه گوشی دیده نمی شود اما استفاده از آن ساده است ، این تبدیل را به Galaxy Note و یک کابل USB به سر دیگر تبدیل متصل می کنید.



    مرورگر وب فوق العاده

    با اینکه رابط کاربری مرورگر وب آندروید تغییر چندانی نکرده است اما مشخصه های سخت افزاری galaxy Note سبب می شوند شاهد بهترین تجربه کاربری از آن باشیم. صفحه نمایش بزرگ و شفاف گوشی ، با نمایش دلپذیر رنگ ها ، مرور وب را جذاب تر از پیش می کند.




    رورگر وب از بزرگنمایی با ضربات دوگانه و Pinch Zooming و همین طور روش جدید بزرگنمایی که با کج کردن گوشی کار می کند ، پشتیبانی می کند. قابلیت هایی چون پشتیبانی از چند لبه ، چینش مجدد متون ، جستجو در صفحه و امثال آن ها در این نرم افزار در دسترس هستند. با کاهش بزرگنمایی با استفاده از pinch Zooming می توانید به نمایی بروید که لبه های مختلف را به نمایش می گذارد.






    پردازنده قدرتمند دو هسته ای و همین طور شتاب دهنده گرافیکی آن ، به مرورگر وب Galaxy S II اجازه پخش فلش ویدیوهای 1080p را می دهند. حتی بسیاری از نِت بوک ها نیز توان انجام چنین کاری را ندارند.امکان استفاده از بازی های فلش ، بدون هیچگونه مشکلی نیز وجود دارد.

    خبر بد این است که همه ی این عملکرد های عالی به قیمت اتمام شارژ باتری در هنگام مرور وب است . Galaxy Note فقط می تواند در حدود 3:30 ساعت قبل از آنکه باتری کاملا شارژ شده ی آن تمام شود ، به مرور وب بپردازد . که خوشایند به نظر نمی رسد .

    یکی از بهترین قسمت های آندروید این است که اگر شما از مرورگر پیش فزض خوشتان نمی آید ، مشکل شما به سادگی برطرف می شود . آندروید مارکت تعداد زیادی از مرورگر های مناسب را مانند : Opera Mobile , Mini, Dolphin HD, SkyFire به شما ارائه می کند . این دسته از مرورگرها مقدار کمتری از باتری را مصرف می کنند و شما می توانید تا 4 ساعت از گوشی خود برای وب گردی استفاده کنید .




    پایان قسمت یازدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    5 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

  3. Top | #12


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161
    بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note N7000


    به نقل از سايت GSM

    ویرایشگر اسناد آفیس

    نرم افزار Polaris Office به صورت پیش فرض بر روی Samsung Galaxy Note نصب شده است که با Galaxy Noteبه دنبال کسب شهرت است ، این نرم افزار یکی از بهترین ویرایشگرهای اسناد آفیسی است که تا به حال در گوشی های تلفن همراه دیده ایم. امکان مشاهده و ویرایش فایل های Word ، Excel و PowerPoint وجود دارد و علاوه بر این می توانید فایل های PDF را نیز مشاهده کنید.





    گزینه های بسیاری در هنگام ویرایش اسناد در دسترس هستند که شامل سبک متون ، ترازبندی ، فرمت کردن پاراگراف ها ، نشانگذاری و حتی ایجاد جدول ها می شوند. در ویرایش فایل های Excel امکان درج فرمول ، تغییر اندازه سطرها و ستون ها ، تغییر شکل مرزبندی سلول ها ، ادغام آن ها و ... در اختیار شما قرار می گیرد. حتی امکان ایجاد اسلاید های پاورپوینت با تمامی ویژگی های نسخه دسکتاپ نیز در این نرم افزار دیده می شود.

    تقریبا امکان انجام هر کاری با استفاده از این نرم افزار وجود دارد و از دیگر ویرایشگرهایی که در گوشی های تلفن همراه آزموده ایم و حتی نمونه به کار گرفته شده در Windows Phone 7 نیز، بهتر است.

    نرم افزار قابلیت استفاده به عنوان File Manager را دارد و به خوبی با Google Docs و Box.net یکپارچه می شود.



    سازمان دهنده پذیرای قلم S است

    سازمان دهنده ی Galaxy Note یک بار دیگر به طور کامل طراحی شده است تا بتوان بیشترین استفاده را از قلم S برد . تقویم به S Planner تغییر نام پیدا کرده و هفتحالت مختلف نمایش را ارائه می دهد . به جای نمایش چهار روز همیشگی ، حالا ما سه روز را مشاهده می کنیم و برنامه ی View agenda و همین طور Calender app نیز در این قسمت دیده می شوند .




    تقویم چهار حالت نمایش فهرست وار،روزانه ،هفتگی و ماهانه دارد. افزودن رویدادهای جدید اسان است و به سرعت انجام می شود. می توانید به هر رویداد هشداری را بعنوان یاداور تخصیص دهید.

    Samsung Galaxy Note یک ماشین حساب هم دارد! کلیدهای این ماشین حساب بزرگ هستند و کار کردن با آنها هم راحت است.





    از یک نرم افزار Alarm هم در این گوشی استفاده شده است که امکان تنظیم هشدارهای زیاد با زمان شروع و الگوی تکرار اختصاصی را فراهم می کند. کرنومتر ، تایمر و ساعت جهانی در این گوشی در دسترس هستند. و همچنین می توانید با استفاده از Voice Recorder به ضبط صدا هم بپردازید.






    برنامه ی همیشگی Memo جای خود را به S Memo داده است که به شما این امکان را می دهد تا نوشته هایتان را وارد کنید . درست مثل اینکه یک نوت پد در دستانتان قرار دارد . قلم S تعداد بیشماری از ابزارهای مفید را برای نوت پد در اختیار دارد و همچنین به نرمی عمل می کند . بنابراین شما به ندرت از راه قبلی برای وارد کردن اطلاعات استفاده خواهید کرد

    حالت نمایش فهرست وار با عنوان List در Galaxy Note به شما اجازه می دهد که به مرور رویدادها بپردازید.با استفاده از این حالت می توانید قرار ملاقات های چند روز آینده را چک کنید.

    نرم افزار Mini Diary نیازی به توضیح ندارند. این نرم افزار امکان افزودن عکس را نیز به شما می دهد.




    مسیریابی ماهواره ای با استفاده از GPS

    Samsung Galaxy Note به یک گیرنده GPS هم مجهز است که با خاموش بودن AGPS به زمانی کمتر از دو دقیقه برای قفل شدن بر روی ماهواره ها نیازمند است. AGPS می تواند این روند را تا حدودی سرعت بخشد اما برای بهره گیری از آن نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت.ما هیچ مشکلی در نحوه عملکرد GPS احساس نکردیم.

    با وجود صفحه نمایش بزرگتر از اغلب ابزارهای اختصاصی مقصدیابی ، خوانایی فوق العاده در برابر تابش نور آفتاب و حافظه ذخیره سازی بسیار بالا، و البته کمی هزینه کردن ، می توانید از گوشی به عنوان یک ابزار مسیریابی ماهواره ای فوق العاده استفاده کنید.

    Google Maps به یکی از بخش های استاندارد گوشی های مبتنی بر آندروید شده است و مشخصا در Samsung Galaxy Note عرضه می شود.امکان استفاده از راهنمای صوتی پس از به روز رسانی به نسخه 5 نرم افزار به یکی از جالب ترین قابلیت های آن تبدیل شده است. نقشه های برداری کوچکتر هستند و بنابراین دریافت آن ها هم سریع تر صورت می پذیرد ، علاوه بر این به شما امکان می دهند تا بدون نیاز به اتصال به اینترنت به مسیریابی مجدد بپردازید.در واقع تنها هنگامی به اتصال اینترنتی نیاز دارید که می خواهید مسیری را برای بار نخست طی کنید و در مرتبه های بعدی از نقشه های کش شده استفاده خواهد شد.





    مثل همیشه، Google Maps به حالت نمایش خیابانی هم مجهز است. احتمالا این حالت نمایش را می توان بهترین بخش نرم افزار Google Maps دانست. اگر در منطقه شما هم از این حالت نمایش پشتیبانی شود می توانید ازنمای 360 درجه منطقه تان نهایت لذت را ببرید. هنگامی که قطب نمای دیجیتال را فعال کنید ، این حالت نمایش مشابه تجربه یک تور مجازی خواهد بود.





    نرم افزار مقصدیابی دیگری بر روی این گوشی نصب نشده است و اگر احساس می کنید به نرم افزار دیگری به این منظور نیاز دارید بهتر است نگاه به Android Market بیاندازید.




    پایان قسمت دوازدهم



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    5 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  4. Top | #13


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161
    بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note N7000


    به نقل از سايت GSM


    Android Market همان جایی است که Galaxy Note در آنجا یکه تازی خواهد کرد

    با وجود پردازنده دو هسته ای 1.4 گیگاهرتزی و شتاب دهنده گرافیکی قدرتمند ، Galaxy Note از پس اجرای هر نرم افزاری که تا به حال برای گوشی های مبتنی بر آندروید طراحی شده است ، بر می آید. گوشی از نسخه 2.3.5 سیستم عامل استفاده می کند و بنابراین از این لحاظ نیز به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.
    ساختار Android Market بسیار ساده است ، نرم افزارهای برجسته در بالا قرار دارند و در زیر آن ها سه بخش Application ، Games و Downloads است.میانبری هم برای آغاز جستجو در این قسمت دیده می شود.






    بازی ها و نرم افزارها در دو قسمت مجزا جای گرفته اند و هر بخش زیر دسته های خاص خود را دارد.می توانید این نرم افزارها را بنا بر نیازتان فیلتر کنید. البته می توانید بدون فیلتر کردن هم آن ها را مشاهده کنید اما به نظرم برای این کار باید چندین روز زمان صرف کنید.
    همه نوع نرم افزاری را می توانید در این بخش بیابید. از نرم افزارهای مدیریت فایل ها گرفته ، تا نرم افزارهای مقصدیابی و مرورگر های اسناد آفیس در این فروشگاه به چشم می خورند.




    سخن پایانی :

    ممکن است که استفاده از این گوشی برای بسیاری از مردم راحت و مناسب نباشد . اماSamsung Galaxy note بر این باور است که هرچه اندازه ی گوشی بزرگتر باشد، بهتر است و البته در بعضی از مواقع این چنین است . صفحه ی WXGA Super AMOLED بیش از حد انتظارات از یک گوشی هوشمند است و چیپ ست قدرتمند Exynos ، قدرت پردازش اطلاعات و زیبایی را در هم می آمیزد و به شما تقدیم می کند .

    قلم S به طور حتم باعث افزایش ارزش این گوشی شده است . همچنین افزایش کیفیت باتری و میزان نگه داری شارژ آن ( حداقل در گوشی های آندروید ) و آخرین ورژن Touch Wiz Ul جزو نکات بسیار خوب این گوشی به شمار می رود .

    حتما بسیاری از شما از خودتان می پرسید که چرا Galaxy Note به عنوان یک تبلت کامل ساخته و عرضه نشد . Galaxy Note یک گوشی هوشمند تمام عیار و کامل است که از شما می خواهد تبلت خود را در خانه بگذارید . صفحه نمایش 5.3 اینچی ، باعث ایجاد یک تفاوت بزرگ می شود ، ولی برای دیدن فیلم ها در مقایسه با یک تبلت 10 اینچی مناسب به نظر نمی رسد .

    وقتی که Note را با رقبای تبلتی خود مقایسه می کنیم ، در مرور صفحات اینترنتی تفاوت زیادی به چشم می خورد . مسئله بر سر رزولوشن تصویر است و کیفیت تصویر در Galaxy Note بسیار بهتر است و همچنین مرور صفحات وب سریع تر انجام می شود . Galaxy Note دستگاهی است که می توانید آن را با دردسر کمتری نسبت به تبلت های خود حمل کنید و به راحتی در بیشتر جیب ها قرار می گیرد .

    تبلت ها باید فضای خالی بین گوشی و لپ تاب شما را پر کنند ، اما در هر صورت یک تبلت نمی تواند به طور کامل جایگزین یکی از آنها شود . ما حدس می زنیم که Samsung Galaxy Note دارای ویژگی های بهتری نسبت به یک گوشی هوشمند و یک تبلت است . اما لزوما بهترین انتخاب برای هر موقعیتی نمی باشد . Galaxy Note شما را برای بیشتر برنامه های موجود در دنیای مدرن دستگاه های هوشمند پشتیبانی می کند .




    موفق باشید.


    پایان بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی نوت


    ویرایش توسط yas64co : Friday 13 July 12 در ساعت 21:37

    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    4 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •