مبلغی انتخاب کنید :




×
بررسی و معرفی سری جدید تبلت های کیندل شرکت آمازون
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: بررسی و معرفی سری جدید تبلت های کیندل شرکت آمازون

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    July 2012
    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    شماره عضويت
    261
    نوشته ها
    388
    می پسندم
    209
    سپاس از شما
    2,211 بار در 392 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Apple-iPhone
    موبايل
    Nokia-E72
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    161

    بررسی و معرفی سری جدید تبلت های کیندل شرکت آمازون

    بنام خدا

    بررسی و معرفی سری جدید تبلت های کیندل شرکت آمازون

    شرکت آمازون سال گذشته با عرضه تبلتی به نام Kindle Fire که دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجه و قیمت بسیار عالی 200 دلاری بود، به موفقیتی گسترده در بازار تبلت ها دست یافت. اما اکنون با گذشت حدود یک سال از معرفی تبلت ذکر شده و مشخص شدن نواقص آن، آمازون تصمیم گرفته تا با عرضه محصولات جدید، دوباره به بازار تبلت ها باز گردد. البته امسال این شرکت با مهمات فراوانی به عرصه جنگ تبلت ها پا نهاده و قصد دارد با عرضه سه تبلت مختلف، بخش های بیشتری از بازار را در دست گیرد.

    در همین راستا، شرکت آمازون در طی کنفرانس خبری روز 6 سپتامبر(16 شهریور)، از سه تبلت اندرویدی Kindle Fire 2 ،Kindle Fire HD و Kindle Fire 8.9 HD پرده برداری کرد که در زیر به بررسی ویژگی های آنها خواهیم پرداخت:

    Kindle Fire 2

    تبلت اول این سری که Kindle Fire 2 نام دارد، در واقع نسخه بروز شده تبلت بسیار محبوب Kindle Fire سال گذشته است. در بخش طراحی این تبلت، تغییر مهمی مشاهده نمی شود و این بار نیز با تبلتی مستحکم با ابعاد نه چندان مناسب189 x 120 x 11.5 میلی متری و وزن 400 گرمی روبرو هستیم که البته برای این رنج قیمت کاملاً طبیعی است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    نمایشگر این تبلت نیز همچنان 7 اینچی و با رزولوشن 1024*600 پیکسل باقی مانده که کیفیت متوسطی را ارائه می دهد. در عوض چیپست دو هسته ای TI OMAP4430 این مدل نسبت به مدل قبلی 40 درصد سریع تر شده و رم آن نیز با دو برابر شدن، به مقدار 1 گیگابایت افزایش یافته است.

    از نظر حافظه Kindle Fire 2 همچنان دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است و امکان افزایش آن نیز از طریق microSD وجود ندارد. همچنین هیچ دوربینی بر روی این تبلت تعبیه نشده و تنها عمر باتری آن تا حدودی افزایش یافته است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    شاید به نظر برسد که هنوز آمازون مشکلات اصلی این تبلت را نسبت به مدل قبلی رفع نکرده، اما با نگاهی به قیمت بسیار عالی 159 دلار این تبلت، متوجه می شویم که آمازون کاربران غیر حرفه ای را هدف گرفته و این تبلت با مشخصات ذکر شده، برای این دسته از کاربران مناسب است. Kindle Fire 2 در تاریخ 14 سپتامبر با رابط کاربری بهبود یافته و نرم افزار های بیشتری عرضه می شود.


    Kindle Fire HD

    عضو دوم این نسل جدید، Kindle Fire HDنام داشته که وظیفه به موفقیت رساندن آمازون در سال پیش رو را بر عهده دارد. این تبلت از نظر ظاهر، دارای ابعاد مناسب تر 193 x 137 x 10.3 میلی متری و وزن کمتر 395 گرمی است که آن را در رقابت با تبلت هایی چون Nexus 7 قرار می دهد. نمایشگر این تبلت 7 اینچی نیز با رزولوشن بالاتر 1280*720 پیکسل انتخاب شده که تراکم پیکسلی بالاتر و کیفیت بهتری را ارائه می دهد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    چیپست این مدل نیز دو هسته ای از نوع TI OMAP4460بوده که عملکرد بهتری را نسبت به مدل های پیشین ارائه می دهد. همچنین خوشبختانه برای این تبلت 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم در نظر گرفته شده؛ هرچند هنوز هم از microSD در این تبلت پشتیبانی نمی شود. دوربین اصلی نیز هرچند در این تبلت غایب است، اما دوربین جلو با حساسیت 1.3 مگاپیکسلی تعبیه شده که برای برخی کاربران بسیار حائز اهمیت است.

    به نظر می رسد این تبلت بهترین گزینه برای کاربران عادی در میان اعضای سری جدید تبلت های آمازون باشد. مشکلات اصلی از جمله پردازنده ضعیف، نمایشگر متوسط و نبود دوربین در این تبلت رفع شده؛ هرچند همچنان سیستم عامل این تبلت با محدودیت های فراوان یک نقطه ضعف در مقابل Nexus 7 محسوب می شود. این تبلت با قیمت بسیار عالی 199 دلاری همانند مدل پیشین در 14 سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    Kindle Fire 8.9 HD

    تبلت سوم این سری که پیشرفته ترین آنها نیز به حساب می آید، Kindle Fire 8.9 HD نام گرفته که قصد پاسخگویی به بخش حرفه ای تر بازار را دارد. این تبلت با داشتن بدنه بسیار فشرده 240 x 164 x 8.8 میلی متری و وزن 567 گرمی، در مقابل تبلت های گران قیمت بازار قرار گرفته است. نمایشگر این تبلت نیز اکنون 8.9 اینچی انتخاب شده که با رزولوشن 1920*1200 پیکسل و صفحه لمسی بهبود یافته Laminated، کیفیتی بسیار عالی را ارائه می دهد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    چیپست این مدل نیز دو هسته ای و از نوع TI OMAP4470 بوده که به ادعای آمازون، سریع تر از چیپست چهار هسته ای تگرا 3 موجود در بازار عمل می کند. علاوه بر این حافظه داخلی این تبلت به میزان 32 گیگابایت افزایش یافته که البته همانطور که انتظار می رفت، امکان افزایش آن از طریق microSD وجود ندارد.

    دوربین عقب نیز مانند مدل قبلی، هنوز غایب است و آمازون تنها به دوربین 1.3 مگاپیکسلی جلو با کیفیت HD اکتفا کرده. و اما نکته قابل توجه در مورد این تبلت، وای فای استفاده شده در آن است که اکنون نسبت به رقبا بیش از 40 درصد افزایش سرعت را نشان می دهد. این تبلت در مدل Wi-fi با قیمت 299 دلار و در مدل 4G LTE با قیمت 499 دلار در تاریخ 20 نوامبر عرضه می شود.




    پایان



    دانلود از تمام سایت های Sharing بدون وقفه و به طور مستقیم
    حتی نیازی به ورود به سایت نیست. مرورگر لینک تبدیل شده را در اختیار شما قرار می دهد.
    با این سرویس میتوانید تورنت های مورد علاقه ی خود را به راحتی و با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

    عضو شوید و تمام ...

    3 کاربر پست yas64co عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •