مبلغی انتخاب کنید :




×
هیولاهای خوشمزه – نگاهی بر Pudding Monsters
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: هیولاهای خوشمزه – نگاهی بر Pudding Monsters

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    هیولاهای خوشمزه – نگاهی بر Pudding Monsters


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    امروز می‌خواهیم دستور پخت خوشمزه‌ترین هیولاهای پودینگی را به شما آموزش دهیم. هیولاهایی با چندین چشم، خوش هیبت و براق، با تنی لرزان و طعمی... اندکی دیجیتالی. در مورد طعم این پودینگ‌ها می‌توانید از لُب‌های چشایی مغز و یا بخش‌های مربوط به خیالتان کمک بگیرید. هیولاهای پودینگی یکی از آخرین محصولات استودیو خلاق Zeptolab است که چند ماهی می‌شود منتشر شده، اما کمتر مورد توجه قرار گرفت.


    Om Nom را به یاد دارید؟ همان جانور سبز رنگی که عاشق شیرینی و آبنبات است؟ اگر از طرفداران بازی‌های موبایل باشید یقینا می‌دانید که استودیو ZeptoLab خالق عنوان Cut the Rope بوده است و پس از ساخت و عرضه سه عنوان از این سری، به سراغ ایده‌ی جدیدی رفت که اگر بیشتر از CtR فکر شما را درگیر نکنید، کمتر از آن هم نیست.

    Cut the Rope با محوریت Om Nom جانور شکم پرستی بود که از راه سرگرمی غذای خود را به دست می‌آورد. در این مسیر شما باید به Om Nom کمک می‌کردید و با پاره کردن به موقع طناب‌ها هم غذا را به او برسانید و هم خودتان 3 ستاره داخل بازی را به چنگ آورید. در Pudding Monsters قضایا اندکی دچار تحول شده و به جز شادابی فراوان، هیولاهای پودینگی به CtR هیچ شباهتی ندارد.

    کلیت مراحل بازی در ارتباط با پودینگ‌های جدا افتاده‌ای است که با متصل شدن به یکدیگر یک هیولای چند چشم لرزان را شکل می‌دهند اما اتصال این همه پودینگ کوچک و لغزان به این آسانی‌ها هم نیست. پودینگ‌ها در هر 4 جهت اصلی می‌توانند حرکت کنند اما مشکل اصلی آنجاست که وقتی به هر سمتی هدایت شوند تا آخر مسیر می روند و گاها این انتهای مسیر خارج از گود بازی است. پس با مراقبت کامل و سوزاندن اندکی فسفر باید به ملحق شدن این گروه کوچک کمک کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    نکته جالب این بازی قابلیت بالای تکرار مراحل است. هر مرحله بنا به گستردگی لغزشی (!) بین ۱ الی ۴ بار می‌تواند تکرار شود. البته تکرارهای موفقیت آمیز و نه تکرارهای پس از هر شکست. بسته به نوع و جایگاهی که پودینگ‌ها دور هم جمع می‌شوند شما می‌توانید بین ۰ الی ۳ ستاره از هر مرحله کسب کنید.


    در این بازی لزوما کسب ۳ ستاره مساوی با موفقیت نیست. بلکه همانطور که گفته شد بنا به نوع طراحی مرحله باید همه حالات ممکن را کسب کنید تا آن موضع از نگاه سازندگان بازی شما ۳ ستاره شوید. محل این ستاره‌ها در زمین بازی کاملا مشخص و ثابت است و همه چیز دیگر مربوط به شما می‌شود که چگونه این پودینگ‌ها را سر جای خود قرار دهید.

    IAP یا خرید داخل اپلیکیشن در نظر گرفته شده برای این بازی محدود به امکانات اضافه‌ای می‌شود که در حالت عادی نیازی به آنها نیست. برای مثال در ابتدای بازی فقط تعداد محدودی از مراحل برای شما باز هستند و با انجام این مراحل و کسب امتیاز و سکه می‌توانید بخش دوم و به مراتب بخش‌های بعدی را باز کنید و به سراغ مراحل جدید بروید. اما اگر می‌خواهید از همان ابتدا به آخرین مرحله بازی هم دسترسی داشته باشید می‌توانید اندکی دلار را با طلای دیجیتالی داخل این بازی عوض کنید که طبیعتا چنین عملی اصلا منطقی نیست.


    مورد بعدی که برای آن باید طلا بپردازید، راهنمایی‌های داخل بازی است. فرض مثال در مرحله ای که ۴ حالت برای تمام کردن دارد، در حالتی که پودینگ‌ها شکلی به خود بدهند تا هیچ ستاره‌ای زیرشان قرار نگیرد به مشکل برخورده‌اید. چاره چیست؟ گوشه سمت راست تصویر در پایین صفحه نمایش بخش راهنمای بازی وجود دارد. با پرداخت 250 سکه راهنمای قدم به قدم چگونگی انجام این روش را دریافت می‌کنید.


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    Pudding Monsters مسلما از آن دسته بازی‌هایی است که ساعتها سرگرم آن خواهید شد و برای شما لذت فراوانی به همراه خواهد داشت. این بازی با قیمتی کمتر از بک دلار برای iOS و اندروید منتشر شده است (لطفا به مایکروسافت اعتراض کنید).

    سیستم عامل: اندروید و iOS
    سازنده: ZeptoLab
    حجم: ۳۶ مگابایت

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    ویرایش توسط Corleone : Sunday 13 October 13 در ساعت 21:50

    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •