مبلغی انتخاب کنید :




×
برای فروش آنلاین وسایل، چطور عکس های بهتری داشته باشیم؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: برای فروش آنلاین وسایل، چطور عکس های بهتری داشته باشیم؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    برای فروش آنلاین وسایل، چطور عکس های بهتری داشته باشیم؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    مدتی است سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم در ایران زیاد شده اند و برخی از آنها هم حسابی جای خود را در میان مشتریان باز کرده اند. شاید برای شما هم پیش آمده که تصمیم بگیرید یکی از وسایل دست دوم تان را که دیگر نیازی به آن ندارید، برای فروش عرضه نمایید.

    اگر این گونه باشد، حتما متوجه شده اید که یک عکس درست و مناسب، می تواند تفاوت بسیاری در جلب نظر مشتریان بالقوه و معرفی جنس دست دوم شما داشته باشد.


    پس بد نیست قبل از اینکه با وب کم کامپیوترتان و در این اتاق کم نور از وسیله مورد نظر عکس بگیرید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به چند نکته مهم در این زمینه بپردازیم. احتمالا از شرکت در حراج آنلاین بعدی پشیمان نخواهید شد.


    برای اشیاء بزرگ از لامپهای ساده و ارزان استفاده کنید

    Loading the player ...


    همیشه به نظر می رسد استفاده از نور، جزو آن کارهای با کلاسی است که بسیار پیچیده است. اما برای بسیاری از مواردی که به آن نیاز دارید، معمولا گزینه ای ارزان و ساده است. اگر قصد فروش یک مبل، میز یا وسیله بزرگ دیگری را دارید، بهتر است با چند گیره ساده، لامپ های فلوئورسنت فشرده و کاغذ روغنی یک سیستم نوردهی موثر را بنا کنید.


    البته استفاده از نوردهی سه نقطه ای هم می تواند انتخابی عالی باشد. (به خاطر داشته باشید برای اغلب وسایل بزرگ جثه ای که قصد فروش آنها را دارید، معمولا همان نور پر کننده و اصلی در این سیستم کافی هستند.)


    اگر چندان مشتاق استفاده از لامپهای بسته شده روی گیره در دور و برتان نیستید، لامپهای پایه دار منعطف بهترین گزینه ممکن برای این کار هستند. می توانید در بسیاری از فروشگاه های بزرگ، لامپ های ارزان و مناسب این چنینی را بیابید و پس از عکاسی هم از آنها به عنوان دکور خانه استفاده کنید.




    برای اشیاء کوچکتر یک لایت باکس (خیمه نور) بسازید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    لایت باکس یا آنچه که در ایران به نام خیمه نور می شناسیم، ابزاری بسیار ساده است که به عکس های شما جلوه ای خارق العاده حرفه ای می بخشد و سوژه مورد نظر را حسابی برجسته می نماید. البته لازم نیست که حتما به دنبال خرید یک لایت باکس حرفه ای باشید یا خودتان را به زحمت انداخته و چیزی همانند عکس بالا بسازید.


    تنها کافی است یک جعبه از کارتن مقوایی، پایه نگهدارنده پوستر یا حتی یک سطل بسازید. حتی با کمی هزینه می توانید یک خیمه نور نسبتا حرفه ای هم تولید کنید.


    در بسیاری موارد، تهیه یک عکس زیبا درون لایت باکس، می تواند وسیله را در صدر لیست فروش کالاهای دست دوم قرار دهد. هر چند اگر یک فتوشاپ کار ماهر باشید (یا هر برنامه ویرایش عکس حرفه ای دیگر)، با کمی دستکاری نور و رنگ می توانید نتایج بهتری را هم کسب کنید.



    به فکر محیط دور و برتان هم باشید


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    کمتر چیزی همچون یک پس زمینه شلوغ و آشفته می تواند یک عکس با ترکیب بندی عالی را به سرعت نابود کند. برای اشیائی که در لایت باکس جا نمی گیرند، تمام چیزهای اضافی را که در کادر عکس قرار دارند، حذف کنید. زیرا می توانند باعث حواس پرتی مشتریان بالقوه شوند.


    علاوه بر این، شاید لازم نباشد بگوییم، اما همیشه هنگام عکاسی لباس بپوشید. حتی حرفه ای ترین عکاسان هم ممکن است بازتاب های سرگردان روی اشیاء را فراموش کنند و تصویری از خود باقی بگذارند. حتما شما هم دوست ندارید که با لباس نامناسب و به شکل ناخواسته عکس تان در تصویری نامرتبط کشف شود!


    فروش آنلاین وسایل یک رقابت سخت و نفس گیر است و موارد مزاحم بسیاری در دور و اطراف خریداران وجود دارد. لذا تهیه عکس های بهتر، تنها راهی نیست که شما باید برای بهتر دیده شدن انجام دهید. اما مشتریان بالقوه شما می خواهند محصول را به بهترین شکل ببینند. پس هر چه تصاویر بهتری داشته باشید، شانس بالاتری دارید.
    منبع : Lifehacker - Narenji






    انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند


    * * کوروش بزرگ * *



    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •