Talygen یکی از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون مدیریت بازرگانی، نسخه ویندوزفون اپلیکیشن خود را ارائه داده است. این نرم افزار از هماهنگی کامل با نرم افزار مبتنی بر فضای ابری "SaaS" این شرکت برخوردار بوده و جهت کمک به مدیران شرکت ها برای مدیریت بر فعالیت های کاری روزانه و همچنین نظارت بر عملکرد کارمندان در سطوح مختلف طراحی شده است.
از این پس کاربران ویندوزفون میتوانند با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، زمانبندی فعالیت های کاری خود را با مدیران واحدها و همچنین مشتریان خود به اشتراک بگذارند.
پاره ای از ویژگی های این اپلیکیشن به شرح زیر است:
- امکان ذخیره و ردیابی فعالیت های روزانه کاربران
- تعریف پروژه های جدید توسط کاربران در محیط SaaS و رهگیری آنها از طریق اپلیکیشن ویندوزفون
- امکان سنجی پروژه های ثبت شده و ردیابی فعالیت های انجام شده در رابطه با آنها
- ویرایش ورودی های زمانی پروژه ها در صورت نیاز
- رهگیری پروژه هایی که قبلاً شروع شده بودند با استفاده از قابلیت Start/Stopwatch
- امکان فعالیت در پس زمینه و اجازه به کاربران برای استفاده از سایر نرم افزارها
- ذخیره کردن کلیه اطلاعات در فضای ابری
- گزارش گیری پیشرفته و امکان تهیه خروجی گزارش ها در فرمت های PDF و Excel
کاربران ویندوزفون میتوانند این نرم افزار را به رایگان از [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] نمایند.
آیا شما از اپلیکیشن های مدیریت پروژه استفاده میکنید؟ اگر بله تجربیات و توصیه هایتان را با دوستان خود در میان بگذارید.
بوک مارک ها