مبلغی انتخاب کنید :




×
جزییات ثبت نام تلویزیون اینترنتی تهران به همراه آخرین اخبار از آخرین روز نمایشگاه ایران تله کام
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: جزییات ثبت نام تلویزیون اینترنتی تهران به همراه آخرین اخبار از آخرین روز نمایشگاه ایران تله کام

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    جزییات ثبت نام تلویزیون اینترنتی تهران به همراه آخرین اخبار از آخرین روز نمایشگاه ایران تله کام

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سمیع‌الله صادقی - معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران به ایسنا گفت هم اکنون مشترکان تلفن ثابت در دو منطقه 2 و 8 تهران می‌توانند برای نصب این سرویس از طریق مرکز تماس 3838 و با حضور در مراکز تلفن ثابت محل اقامت خود اقدام کنند و از خدماتی چون Live TV، ویدیو درخواستی، تایم شیفت و گیم به عنوان سرویسهای در حال ارائه این شبکه هستند، استفاده کنند و ارائه سرویس‌های پرداختی، روزنامه الکترونیکی، اطلاعات هواشناسی، ترافیک، زیارت و سیاحت از راه دور از جمله برنامه‌های مدنظر برروی تلویزیون اینترنتی تعاملی "شیما" در آینده خواهد بود. به گفته صادقی سرویس Live TV پخش مستقیم و زنده تمامی کانالهای تلویزیونی و ماهواره ایمورد تعریف صدا و سیما را امکان پذیر می‌کند و با سرویس تایم شیفت نیز امکان استفاده از برنامه‌های یک هفته قبل تلویزیون مهیا می‌شود؛ در همین حال سرویس ویدیو درخواستی -VOD - با قرار گرفتن 6 هزار سایت فیلم و سریال های مختلف و سرویس گیم گروهی و شبکه‌ای در اتاق‌های گیم از دیگر سرویس‌های تلویزیون اینترنتی هستند. بنا بر اعلام ستاد خبری گروه شرکتهای مخابرات ایران، وی ادامه داد: برای راه اندازی این سرویس، مشترکان باید علاوه بر خط اینترنت پرسرعت ADSL از مخابرات، مبلغ 150 هزار تومان برای ست آپ باکس و 20 هزار تومان نیز برای هزینه نصب پرداخت کنند و این سرویس ماهیانه نیز حدود 10 هزار تومان هزینه دارد.

    کاهش 20 درصدی قیمت مکالمات تلفنی با کارتهای اعتباری
    رییس اداره ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران از کاهش 20 درصدی هزینه مکالمات تلفنی از طریق تلفنهای همگانی و نیز کارتهای اعتباری تلفنی خبر داد و گفت: استفاده ار این کارتها برای خانواده‌ها حتی در منازل بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. این مقام مسوول به ایسنا گفت: هزینه پایین و مدیریت ساده و کارآمد برای کنترل هزینه‌های خانوار از جمله دلایل استفاده از کارتهای تلفنی است. وی با بیان اینکه هم اکنون ضریب نفوذ تعداد تلفن همگانی استان تهران 3.4 درصد و بالاتر از ضریب نفوذ جهانی است گفت: اکنون مردم در کمتر از یک دقیقه پیاده روی می‌توانند به تلفن همگانی در فواصل کوتاه دسترسی پیدا کنند. وی با بیان اینکه تلفنهای همگانی مالتی مدیا نیز در اماکن عمومی و دانشگاه‌ها و برحسب نیاز نصب شده است خاطر نشان کرد: 350 هزار مخاطب در سطح شهر تهران روزانه از این دستگاه‌های تلفن استفاده می‌کنند. بنا بر اعلام ستاد خبری گروه شرکت‌های مخابرات ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، آرام با اشاره به هزینه دو هزار تومانی کارتهای تلفنی و همگانی خاطر نشان کرد: بر اساس استاندارد استفاده از کارتهای تلفن 117 ثانیه در ایران و 103 ثانیه در دنیا است و نرخ مکالمات در داخل استان به ازای هر پالس (134 ثانیه) حدود 61 ریال وتلفن همراه 53 ریال بر اساس مسافت منطقه است.به گفته وی مشترکان برای خرید کارتهای ارتباطی و تلفنی می‌توانند به امور مشترکان مراکز مخابراتی باجه‌های سطح شهر و نیز سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

    رونمایی تلفن همگانی کارتی با قابلیت شارژ مجدد کارت
    تلفن همگانی کارتی با قابلیت شارژ مجدد کارت توسط گروه مخابرات استان خوزستان در غرفه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

    عرضه بسته‌های گوشی و سیم‌کارت همراه اول
    معاون بازاریابی همراه اول از ارائه بیش از 450 خدمت ارزش افزوده توسط این اپراتور در نمایشگاه ایران تله کام 2012 خبر داد. این مقام مسوول یکی از مهمترین سرویس‌های امسال نمایشگاه تله‌کام را فروشگاه زنجیره‌ای همراه اول دانست که نمونه آن در غرفه همراه اول ارائه شده است و افزود: طی چند روز آینده این فروشگاه، بصورت رسمی افتتاح می‌شود و از جمله محصولات این فروشگاه عرضه بسته‌های گوشی و سیم‌کارت است.

    محمدرضا عارف: بخش خصوصی فعال در مخابرات به حمایت نیاز دارد
    وزیر اسبق پست و مخابرات و تلفن ضمن بازدید از نمایشگاه تلکام، فضای ارایه خدمات مخابراتی را در کشور در حد قابل قبول اعلام کرد و گفت: باید سیاست‌های مدونی برای حمایت از بخش خصوصی در این عرصه به کار گرفته شود.

    تکمیل شبکه زیرساخت GPRS همراه اول تا پایان آذرماه
    معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: شبکه زیرساخت اینترنت برروی موبایل GPRS این شرکت برای ارائه خدمات نسل جدید تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل می‌شود. این مقام مسوول در سیزدهمین نمایشگاه ایران تلکام 2012 گفت: 80 درصد شبکه همراه اول در بخش سوئیچینگ نوسازی شده و برنامه نوسازی شبکه همراه اول در دو لایه core و رادیویی از اواسط سال 90 آغاز شده که در بخشcore، هشتاد درصد سوئیچ‌های قدیمی و 100درصد شبکه 22 استان کشور نوسازی شده است.



    قرارداد تالیا 10 سال دیگر تمدید شد
    رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تمدید مجدد قرارداد شبکه پیمانکاری سیم‌کارتهای اعتباری تالیا برای مدت 10 سال خبر داد. این مقام مسوول به ایسنا گفت: با توجه به تغییر مالکیت در پروژه تالیا و مدت زمان کمتر از 3 سال به پایان اعتبار قرارداد این پیمانکار، هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به تمدید 10 ساله این قرارداد تصمیم گرفت تا این اپراتور مجددا احیا شود. او از برنامه‌های جدید برای توسعه و تغییرات چشمگیر در پروژه سیم کارت‌های اعتباری تالیا خبر داد و تاکید کرد که اعتبار را دوباره به مشترکان تالیا باز می گردانیم.
    وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 میلیون سیم‌کارت اعتباری از شبکه تالیا واگذار خواهد شد اضافه کرد: مالکان جدید اپراتور اعتباری تالیا تمامی تلاش خود را برای احیای دوباره این شبکه و رقابت با اپراتورهای فعلی کشور به کار خواهند بست.

    موضوعات مشابه:

    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •