مبلغی انتخاب کنید :




×
10محصول برتر الکترونیکی در سال 2012
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: 10محصول برتر الکترونیکی در سال 2012

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    10محصول برتر الکترونیکی در سال 2012

    در حالي که به ماه‌هاي پاياني سال 2012 نزديک مي‌شويم، مجله کاستمر ريپورتس اقدام به انتشار فهرستي از 10 محصول الکترونيکي کرده که در طول سال جاري براساس عملکرد و نوآوري برتر شناخته شده اند.


    اين مجله براي انتشار نسخه سالانه خود در ماه سپتامبر به آزمايش بيش از 600 تلفن هوشمند، تبلت، تلويزيون پرداخته است. اين شماره دربرگيرنده 30 صفحه از محصولات الکترونيکي و ديدگاه و نظرات درباره آنها خواهد بود، اين 30 صفحه، 600 دستگاه الکترونيکي برتر از تبلتها، لپ تاپها، تلفنهاي هوشمند، سخت افزار خواندن کتاب الکترونيکي، چاپگر، دوربين ديچيتالي، دوربين فيلمبرداري، هدفن، دستگاه‌هاي پخش Blu-ray و سيستمهاي سينماي خانگي است.به گزارش مهر، برخي از نامهاي آشنا فهرست 10 محصول برتر اين مجله را تشکيل داده اند اما در اين ميان 2 نام کمتر شناخته شده Sonos و Vizio نيز به چشم مي‌خورند که محصولات برتري را از نظر عملکرد و نوآوري ارائه کرده اند.


    1- گلکس نت 10.1سامسونگ
    گلگسي نت سامسونگ با صفحه نمايش 10 اينچي داراي قابليتهايي است که هيچ تبلت ديگري، حتي آي پد اپل هم از آن برخوردار نيست. اين تبلت از نظر کاربران عملکرد عالي دارد. عمر باطري آن با آي پد برابري کرده اما داراي محفظه کارت حافظه است که در آي پد اپل وجود ندارد.

    2- دوربين کولپيکس S800c نيکون
    اين محصول هوشمندترين دوربين جهان لقب گرفته است. اين دوربين 16 مگاپيکسلي با قبليت WiFi نخستين دوربيني است که از سيستم عامل اندرويد برخوردار بود و برنامه‌هاي اجرايي براي آن طراحي شده است.اين برنامه‌هاي اجرايي کاربران را قادر مي‌سازد تا يک تصوير را به سرعت و به سادگي ويرايش کرده و آن را در اينترنت قرار دهند حتي مي‌توان براي تصاويري که قرار است در اينترنت آپلود شود موسيقي نيز در نظر گرفت.

    3- تلويزيون سينما وايد مدل XVT3D ويزيو
    اين تلويزيون فوق عريض براي سينمادوستاني است که مي‌خواهند فيلم را روي صفحه 21:9 تماشا کنند که تقليد کوچکتري از صفحه سالنهاي سينما است. بدان معنا که عريض ترين فرمتهاي فيلمها نيز در اين صفحه بدون نوارهاي سياهي که در ساير تلويزيونها مشاهده مي‌شود، قابل نمايش است. اين تلويزيون داراي تصوير عالي HD بوده است و عملکرد سه بعدي آن مناسب است البته نمي‌توان گفت که اين قابليت آن درميان ساير گزينه‌ها بهترين حالت را دارد.

    4- آي فن 5 اپل
    آخرين تلفن شرکت اپل يکي از بهترين‌ها است چرا که اين تلفن برپايه قدرت ورژن قبلي خود ساخته شده به علاوه اين که ويژگيهاي جديدي را نيز در برگرفته است. اين تلفن داراي صفحه بزرگتر و شفاف تر بوده، ظاهر باريکتر از قبل، دسترسي به 4G داشته و نقش Siri در آن افزايش يافته است. آي فن 5 همچنين داراي بهترين دوربيني است که تاکنون در يک تلفن وجود داشته است.

    5- گلکسي SIII سامسونگ
    اين تلفن اندرويدي که اپل نتوانست براي مقابله با آن راهکاري بيانديشد داراي صفحه نمايشي بزرگتر از آي فن 5 است و ويژگيهاي آن در تلفن محبوب اپل يافت نمي‌شود. در اين تلفن مي‌توان علاوه بر تماشاي ويدئو اقدام به انجام کارهاي ديگري روي صفحه کرد. صفحه نمايش آن نيز تا زماني که چشمتان را به آن دوخته ايد خاموش نمي‌شود. ويژگيهاي مبتکرانه و ابزارهاي مبتني بر حسگر براي کار با شبکه‌هاي اجتماعي بسيار تأثيرگذار هستند.

    6- تلويزيون ويرا TC-P55VT50 پاناسونيک
    اين تلويزيون 55 اينچي پلاسما داراي قيمت بسيار گزافي است اما مي‌توان گفت اين تلويزيون يکي از بهترين تلويزيونهايي است که تاکنون مورد آزمايش اين مجله قرار گرفته است. رنگهاي عميق و غني اين تلويزيون در ارائه کيفيت تصويري عالي نقش مهمي بازي مي‌کند. اين تلويزيون داراي زاويه ديدهاي نامحدود است و عملکرد تصاوير سه بعدي و صدايي آن بسيار خوب ارزيابي شده است.اين تلويزيون پاناسونيک داراي ويژگيهاي مدرن از جمله مرورگر کامل وب، WiFi داخلي و تاچ پد است که جستجو در اينترنت براي پخش ويدئوهاي آنلاين را تسهيل کرده است.

    7- کيندل فاير HD هفت اينچي آمازون
    اين تبلت را به قيمتش يکي از بهترين تبلتها دانسته است. اما کارشناسان در اين زمينه يادآور شده اند که تبلتهاي بارنز و نوبل نوک و همچنين آي پد ميني را مي‌توان رقيب خوبي براي کيندل فايل آمازون در نظر گرفت. کارشناسان اعتقاد دارند که تماشاي ويدئو روي صفحه نمايش HD اين دستگاه عالي و صفحه آن حتي در نور کاملا روشن روز قابل خواندن است.اين تبلت مي‌تواند انتخاب خوبي براي طرفداران آمازون به ويژه افرادي که در آمازون پرايم عضو هستند باشد تا بتوانند از کتابهاي قرضي مجاني، فيلمها و نمايشهاي تلويزيوني استفاده کنند.

    8- سايبر شات RX100 سوني
    اين دوربين سبک وزن داراي ويژگيهاي بسيار متعددي است، اين دوربين با تصاوير 20 مگاپيکسلي 255 گرم وزن دارد. اين دوربين داراي يک حسگر بزرگ و لنزهاي باکيفيت است که تصاوير فوق العاده اي مي‌گيرد.اين دوربين دکمه‌ها را به صورت بسيار ماهرانه در بدنه دوربين جاساز کرده و داراي يک سيستم منو پيچيده است.

    9- سينما خانگي HT-E6730W سامسونگ
    ترکيب قديمي و جديد در اين سيستم 7.1- کاناله سامسونگ به خوبي در کنار هم قرار گرفته است. اين محصول دربرگيرنده لامپهاي خلاء قديمي و آمپر ديجيتال است که صدايي عالي توليد مي‌کند و در ميان تمام سيستمهاي سينما خانگي که تاکنون آزمايش شده اين مسئله نادر بوده است.اين محصول با يک پخش کننده بلوري که از قابليت پخش سه بعدي نيز برخوردار است، آمپليفايرهاي بدون سيم براي بلندگوهاي اطراف WiFi و رابط متصل به آي پاد و همچنين سکوي تلويزيون هوشمند همراه شده است.

    10- سونوس پلي3:
    سيستم استريو کامپکت که محصولي متداول است اما اين محصول از ديدگاه کارشناسان دستگاهي است که با استفاده از آن مي‌توان از موسيقي در سرتاسرخانه لذت برد. اگر اين دستگاه را با يک آداپتور سونوس بريج همراه کنيم مي‌توانيد به طور وايرلس به ايستگاه‌هاي راديويي اينترنتي دسترسي داشته باشيد و با استفاده از شبکه WiFi، مي‌توانيد فايلهاي موسيقي را از طريق شبکه از رايانه خود انتخاب کنيد. با انتخاب يک بلندگو مي‌توانيد کيفيت خوب صدا داشته باشيد، اگر دو بلندگو در يک اتاق داشته باشيد مي‌توانيد عالي داشته باشيد که حتي مي‌تواند با سيستم سينما خانگي برابري کند

    موضوعات مشابه:

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •