مبلغی انتخاب کنید :




×
حرمت شکنی ایرانسل در ایام محرم
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: حرمت شکنی ایرانسل در ایام محرم

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    حرمت شکنی ایرانسل در ایام محرم

    زمان دریافت خبر: سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۶


    منبع خبر: [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    طبقه بندی: [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    به نقل از صراط، در ششم آذر ماه ۱۳۸۵، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد.


    در خصوص صاحبان این شرکت بزرگ اقتصادی می توان گفت: اپراتور تلفن همراه ایرانسل حاصل سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی به میزان 49 درصد و شرکت گسترش الکترونیک ایران با 51میزان درصد سهام است.


    طی چند سالی که از حضور ایرانسل در فضای ارتباطات کشورمان می گذرد ، فعالیتهای این اپراتور روز به روز در حال گسترش است و با ایده پردازهای خلاقانه هر روز بر میزان درآمدهای بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان افزوده می شود.


    ایرانسل برای افزایش هر چه بیشتر مشترکینش و به تبع رشد درآمدهایش، از راهکارهایی مثل ارائه سیم کارت های اعتباری و دائمی و همچنین فعالسازی طرح هایی چون: وایمکس ایرانسل، جشنواره های فصلی، طرح های تعرفه رنگی، شارژ شگفت انگیز، تخفیف گروهی و طرح های پیامکی بهره برده است.


    یکی دیگر از ابزارهای درآمدزای شرکت ایرانسل، فعالسازی طرح آهنگ های پیشواز بود که با دریافت مبلغی از مشترکین و ارسال کد آهنگ مورد نظر از طرف مشترک، آهنگ مورد نظر او فعال شده و در زمان تماس آوای مورد نظر پخش می شود.


    از این رو تنوع آهنگ های پیشواز روز به روز بیشتر می شد و ایرانسل برای توسعه درآمدهایش آهنگ های گوناگونی را با صدای افراد معلوم الحال، در اختیار مشترکینش می گذاشت.


    تا اینکه چندی پیش با شروع ایام عزای سید و سالار شهیدان انتظار می رفت شرکت ایرانسل سیاست جدیدی را در قبال ارائه خدمات آهنگ پیشواز اعمال کند.


    اما با کمال تاسف با گذشت پنج روز از ماه محرم، نه تنها آهنگ های پیشواز مسئله دار از شبکه مشترکان ایرانسل حذف نشده، بلکه باز هم امکان ثبت نام آهنگ های جدید برای این ایام فراهم است.


    براستی با توجه به اینکه 51 درصد از سهام ایرانسل در اختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت صنایع الکترونیک ایران قرار دارد، چنین توهین بزرگی به مقدسات ملت مسلمان ایران به چه پشتوانه فکری انجام می شود؟


    آیا چشم بستن بر روی درآمدهای این طرح تا این مقدار دشوار است، که حتی حرمت ایام محرم هم زیر پا گذاشته شود؟


    جهت اطلاع مسئولان ایرانسل باید گفت: بی حرمتی عده ای از فتنه گران در عاشورای سال 88 جرقه ای برای خلق حماسه 9 دی بود، فلذا انتظار می رفت همه کسانی که غافلانه یا خدای نکرده عامدانه نسبت به حادثه عاشورا کم توجهی دارند، با بخاطر سپردن واکنش تند مردم به این موضوع، دقت بیشتری را در رفتارشان به خرج دهند.




    واکنش نمایندگان به اقدام تاسف بار شرکت ایرانسل
    باید برای مدیران ایرانسل تقویم تهیه کرد/هر مسئله ای که به ایام عزاداری خدشه وارد کند مطرود است/مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی برخورد خواهد کرد


    پس از انتشار خبر "حرمت شکنی ایرانسل در عزای حسینی" توسط پایگاه خبری صراط، نمایندگان مجلس نسبت به این اقدام اپراتور تلفن همراه واکنش نشان دادند.


    توکلی نماینده الیگودرز با اشاره به اینکه ما برای محرم احترام بسیاری قائل هستیم پیرامون این اقدام ایرانسل گفت: امام حسین (ع) رهبر و پیشوای ما هستند و عزاداری ها نباید به صورت صوری صورت بگیرد، از اینرو هر مسئله ای که به ایام عزاداری خدشه وارد کرده و منجر به بی احترامی به اباعبدالله (ع) شود از نظر همه مطرود است.


    وی افزود: اگر شرکت ایرانسل ترانه های پیشواز خود را غیر فعال نکرده است باید به آنها تذکر داده شده و اگر عمدا این اقدام را صورت داده اند باید با آن برخورد شود.


    نماینده مردم الیگودرز در پایان تاکید کرد که نمایندگان با تذکرات شفاهی و کتبی این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.


    در همین راستا فیاضی، نماینده نور و محمود آباد با بیان اینکه ظاهرا مدیران شرکت ایرانسل تقویم روی میزهایشان ندارند اظهار داشت: برای اولین گام باید برای مدیران ایرانسل تقویم تهیه کرد چرا که هر فردی با شنیدن حرف "م" ماه محرم سوگوار می شود.


    این نماینده مجلس با ذکر این نکته که در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی غفلت از چنین موضوعی جای تاسف دارد اضافه کرد: این موضوع در مجلس قابل بررسی است و نمایندگان حتما با این ماجرا برخورد خواهند کرد.


    وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین و نمایندگان در پاسداشت شعائر دینی و مذهبی ، مخصوصا مسائلی که مربوط به شیعیان است حساسیت ویژه ای داشته باشند که نظام جمهموری اسلامی ام القرای اسلام است.


    در ادامه فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس نیز در رابطه با عدم توقف آهنگ های پیشواز خطوط ایرانسل در ایام عزای حضرت سید الشهدا (ع) به خبرنگار صراط گفت: ایران اسلامی دارای فرهنگی غنی است، از اینرو از مسئولین فرهنگی دستگاههای مختلف کشور خصوصا شرکت ایرانسل انتظار می رود در راستای تعالی این فرهنگ اقدامات مناسبی را صورت دهند.


    وی اضافه کرد، مردم و جوانان هم به این مسائل اهمیت می دهند و بهتر بود شرکت ایرانسل نواهای پیشواز خود را متناسب با ایام محرم انتخاب می کرد.


    بشیری خاطرنشان کرد: مجلس هم به عنوان یک نهاد نظارتی، با مسائلی که در تضاد فرهنگ دینی و سنت های مذهبی باشد برخورد خواهد کرد.

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •