مبلغی انتخاب کنید :




×
ناتوانی سامسونگ در تولید انبوه نمایشگرهای با تراکم 441 پیکسل
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ناتوانی سامسونگ در تولید انبوه نمایشگرهای با تراکم 441 پیکسل

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    ناتوانی سامسونگ در تولید انبوه نمایشگرهای با تراکم 441 پیکسل

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    این روزها دیگر نمایشگرهای 3 و 3.5 اینچی به خاطره ها پیوسته‌اند و حتی اپل هم که سال‌ها بر قطر 3.5 اینچ پا فشاری می‌کرد، به سراغ نمایشگر 4 اینچی رفته. سامسونگ را باید بازیگر اصلی در به راه افتادن مسابقه نمایشگر بزرگتر برای موبایل ها دانست. پنل‌های امروزی بزرگتر، درخشان‌تر و با رزولوشن بالاتر عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز نقشه‌های فوق العاده ای برای آینده دارد.

    با توجه به شایعات می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد برای ادامه پیشتازی در بازار اندروید، نمایشگری 4.99 اینچی با تراکم 441 پیکسل و کیفیت فول اچ دی را بر روی گلکسی اس 4 قرار دهد. این فوق العاده است البته به شرطی که سامسونگ قادر به تولید انبوه آن شود.

    شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ دوران سختی را در تلاش و تحقیق برای طراحی یک فرآیند تولید بی نقص برای پنل جدید پشت سر می‌گذارد. Samsung Display که بازوی دیگر غول الکترونیک است، مسئول تأمین پنل نمایشگر برای بخش تلفن هوشمند کمپانی است ولی گویا در تولید آن دچار مشکلاتی شده که به وقفه در انبوه سازی انجامیده.

    بنا به اطلاعات درون صنعتی، Samsung Display قادر به تکمیل تکنولوژی تولید انبوه قطعات نشده و در فرآیند تبخیر با مشکلاتی روبرو است. پیش‌تر نیز خبرهایی مبنی بر کوچ سامسونگ از AMOLED به LCD به خاطر بروز همین مشکل را شنیده بودیم.

    در سوی دیگر گفته می‌شود که سامسونگ در حال همکاری با کمپانی [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] است تا تکنولوژی LITI مخفف (Laser Induced Thermal Imaging یعنی تصویر سازی حرارتی با استفاده از لیزر) را که امکان چاپ بی نقص متریال مورد استفاده در OLED، بر روی شیشه را می‌دهد، به کار بگیرد ولی این فرآیند نیز دارای مشکلاتی است و گویا به در بسته خورده.

    چیزی که مشخص است، وجود این تکنولوژی است اما آیا سامسونگ قادر خواهد شد آن را بدون نقص به تولید انبوه برساند و به موقع برای عرضه گلکسی اس 4 آماده نماید؟ به نظر می‌رسد حتی اگر این امر میسر نشود، با استفاده از تکنولوژی LCD نمایشگر فول اچ دی را در نسل بعدی گلکسی اس خواهیم دید. اما اینکه این کار چه هزینه ها و فایده هایی خواهد داشت هنوز مشخص نیست.

    منبع : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]






  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •