مبلغی انتخاب کنید :




×
مروری به عملکرد LockScreen اندروید 4.2 و قابلیت‌های جدید آن
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مروری به عملکرد LockScreen اندروید 4.2 و قابلیت‌های جدید آن

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    مروری به عملکرد LockScreen اندروید 4.2 و قابلیت‌های جدید آن

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    همان طور که می دانید، گوگل مدتی است که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را همراه با سخت افزارهایی چون ال‌جی نکسوس ۴ و سامسونگ نکسوس ۱۰ ارائه کرده است. اندروید 4.2 ویژگی‌های جدید متعددی را همراه با خود آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن جدید دوربین و گالری، کیبرد جدید، اپلیکیشن بهبود یافته ساعت، امکان ایجاد حساب کاربری برای چند کاربر و ... اشاره کرد. چندی پیش عملکرد لایه جدید امنیتیاین سیستم عامل را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون نیز قصد داریم به Lock Screen جدید اندروید 4.2 بپردازیم و با قابلیت‌های جدید آن آشنا شویم.

    مانند نسخه‌های قبلی در لاک اسکرین شاهد دایره ای هستید که با کشیدن نماد قفل به اطراف آن می‌توانید وارد صفحات اصلی شوید. اما در نسخه جدید نحوه دسترسی به Google Now و اپلیکیشن دوربین، از داخل لاک اسکرین، دستخوش تغییراتی شده است. برای دسترسی به دوربین باید کناره‌های صفحه را به سمت چپ بکشید و برای باز کردن Google Now نیز باید دکمه ای که در پایین صفحه قرار داده شده را به سمت بالا بکشید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یکی از مهم‌ترین تغییرات لاک اسکرین جدید، قابلیت اضافه کردن صفحات متعدد و ویجت‌ها است. شما اکنون می‌توانید مانند صفحات خانگی، تا ۵ صفحه را در لاک اسکرین تعریف کنید و هر کدام را که دوست داشتید به عنوان صفحه پیش‌فرض برگزینید. در هر صفحه امکان استفاده از ویجت‌های تقویم، ساعت دیجیتال، جیمیل و پیامک فراهم شده است. کلیه ویجت‌ها قابل تغییر سایز هستند و شما می‌توانید آن‌ها را مطابق با سلیقه خود تنظیم نمایید.

    ظاهرا در حال حاضر تنها امکان استفاده از ویجت‌های مذکور فراهم است و شما نمی‌توانید از ویجت سایر برنامه‌ها در لاک اسکرین خود، بهره ببرید. Notification Center نیز مانند همیشه از لاک اسکرین قابل دسترسی است. در مورد مرکز پیام‌ها نیز جالب است بدانید دکمه‌ای در گوشه این صفحه قرار داده شده که با لمس کردن آن، میان‌برهای تنظیمات سریع دستگاه برای شما ظاهر می‌شوند.

    بی‌شک در آپدیت‌های بعدی امکان استفاده از ویجت سایر برنامه‌ها نیز به لاک اسکرین اضافه خواهد شد و این موضوع می‌تواند فرصت خوبی برای خلق نوآوری‌های جدید از سوی توسعه دهندگان باشد. شما درباره لاک اسکرین جدید چه نظری دارید؟ به نظرتان داشتن صفحات متعدد و استفاده از ویجت‌ها در لاک اسکرین، تا چه اندازه می‌تواند کاربردی باشد؟

    منبع : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    موضوعات مشابه:

  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •