مبلغی انتخاب کنید :




×
اپل و اچ تی سی میبایست مفاد تواقفنامه خود را به سامسونگ نشان دهند
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: اپل و اچ تی سی میبایست مفاد تواقفنامه خود را به سامسونگ نشان دهند

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    اپل و اچ تی سی میبایست مفاد تواقفنامه خود را به سامسونگ نشان دهند

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    چند روز بعد از اینکه توافق اپل و اچ تی سی اعلام و منازعات بین طرفین بر سر پتنت ها کنار گذاشته شد، سامسونگ از دادگاه امریکا تقاضا کرد که اپل را ملزم به ارائه این توافقنامه به وکلایش نماید و حالا قاضی پاول اس. گرووال این درخواست را مورد تأیید قرار داده.

    سامسونگ می گوید که این اسناد می تواند نقشی حیاتی در تشخیص لزوم -یا عدم لزوم- حذف محصولاتش (که ناقض پتنت های اپل تشخیص داده شده اند) از بازار امریکا ایفا کند، حکمی که در کنار جریمه 1.049 میلیارد دلاری توسط هیئت منصفه دادگاه جنجالی صادر شد.

    بنا به استدلال سامسونگ، اگر اپل حق استفاده از برخی از پتنت های مربوط به تجربه کاربری یکتای محصولاتش را به اچ تی سی داده باشد، آن موقع مشخص می شود که در کل با استفاده رقبا از آنها در ازای دریافت پول مشکلی ندارد و از آنجایی که اپل چنین مبلغی را در قالب جریمه 1.049 میلیارد دلاری از سامسونگ دریافت خواهد کرد، دیگر نیازی به گام اضافه یعنی جمع کردن محصولات کمپانی کره ای از بازار وجود ندارد.

    نکته جالب اینجا است که وکلای اپل پیش تر در پاسخ به درخواست سامسونگ، با ارائه نسخه خلاصه شده توافقنامه که فقط حاوی "33 کلمه اصلی" و فاقد ارقام مالی مربوط به حق لیسانس بوده موافقت کرده بودند اما دیروز سامسونگ این بحث را به میان کشید که دیدن اعداد توافقی پرده از این خواهد برداشت که به چه میزان تقاضا بین کاربران برای این ویژگی های پتنت شده وجود دارد. قاضی نیز با وجود اینکه گفت تردید دارد این استدلال دلیل واقعی درخواست سامسونگ باشد، با درخواست ارائه نسخه کامل موافقت کرد.

    متأسفانه بعید به نظر می رسد که متن کامل توافقات اپل و اچ تی سی از این رهگذر نصیب ما شود چون مقرر شده که توافقنامه کامل فقط و فقط به دید وکلای سامسونگ برسد و هیچ کس جز تیم حقوقی کمپانی کره ای آن را نخواهد دید. البته ابتدا نسخه خلاصه شده ارائه خواهد شد و سپس نسخه کامل.

    دقیقاً 2 هفته دیگر یعنی 16 آذر مصادف خواهد بود با شروع دور نهایی دادگاه جنجالی این دو غول تکنولوژی. در این فاصله چند ماهه، هر یک محصولات جدیدی را به متن دادخواهی خود افزوده اند که از جمله مهمترین آنها می توان گلکسی اس 3 و آیپد مینی را نام برد.

    در دور چدید دادگاه، اپل همچنان خواستار ممنوعیت فروش محصولات سامسونگ است در حالی که سامسونگ می خواهد پرونده را به طور کامل لغو کند. آیا جنجالی ترین دادگاه تکنولوژی تاریخ، در سال 2012 پایان خواهد گرفت؟

    به روز رسانی: در توافقنامه اپل و اچ تی سی این مورد لحاظ شده که در صورت "تغییر کنترل" هر یک از دو کمپانی, توافقنامه به طور خودکار لغو خواهد شد. "تغییر کنترل" به طور ساده، به معنای تملک یکی از دو کمپانی توسط کمپانی سوم است؛ با توجه به این مورد، احتمال اینکه سامسونگ بتواند با خرید اچ تی سی از توافق میان آن دو کمپانی استفاده کرده و منازعه با اپل را پایان دهد نیز از معادلات حذف شد.

    منابع :
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]
    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •