مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی بازیهای اکشن : فقط با یک گلوله
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: معرفی بازیهای اکشن : فقط با یک گلوله

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    معرفی بازیهای اکشن : فقط با یک گلوله

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید.

    جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم.

    Zombie Evil

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یک دکتر شیطانی معتقد است که زامبی‌ها بی‌نقص‌ترین گونه‌ از موجودات هستند و صاحبان واقعی زمین آن‌ها هستند. او در آزمایشگاه خود ارتشی از زامبی‌ها را به وجود می‌آورد و آن‌ها را برای تسخیر دنیا به صف می‌کند. در شرایطی که دیگر هیچ کس جلودار ارتش دکتر نیست، این شما هستید که تنها امید بشریت هستید. در هر مرحله پشت سنگر خود قرار بگیرید و با مرگبار بار ترین اسلحه‌ها به جنگ زامبی‌ها بروید، بعضی‌ از آن‌ها با یک گلوله کشته می‌شوند و بعضی دیگر قرار است جهنم را برایتان ترسیم کنند. دکتر را پیدا کنید و فرمول نابودی زامبی‌ها را از زیر زبانش بیرون بکشید.

    قیمت : رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای اندروید ( با حجم ۲۴ مگابایت )


    Clear Vision


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    اگر مطالب جمعه بازیار را تا به حال دنبال کرده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که ما علاقه زیادی به آدمک‌های خطی در بازی‌ها داریم. این بار نیز آدمک‌هایی را پیدا کرده‌ایم که تک‌تیر انداز هستند و مغز دیگران را نشانه می‌گیرند. تایلر در زندگی خود همیشه فردی خونسرد بوده است، اما سرانجام پس از اخراجش از فروشندگی یک سوپر مارکت، کنترل خود را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد تا شغلی متفاوت را برای خود در نظر بگیرد. او تبدیل به یک قاتل حرفه‌ای می‌شود که تنها به یک گلوله برای کشتن طعمه‌هایش نیاز دارد.

    قیمت : رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای اندروید ( با حجم ۳۹ مگابایت ) - [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد ( با حجم ۲۳ مگابایت )


    Real Boxing


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یک بازی بوکس هیجان انگیز با گرافیک فوق‌العاده. Real Boxing بی‌شک واقعی ترین تجربه ای است که می‌توانید در رابطه با بوکس بدست آورید، مگر اینکه گجت‌های خود را کنار بگذارید و بر روی رینگ بروید! در این بازی می‌توانید در حالت Career بوکسر خود را پرورش دهید، سنگین ترین تمرینات را پشت سر گذارید و سرانجام برای مسابقه آماده شوید. با بیش از ۲۰ بوکسر مختلف مسابقه دهید و توجه داشته باشید که هر یک از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند، پس بهتر است پیش از آنکه بر روی رینگ بروید، نقاط ضعف حریفان خود را به خوبی شناسایی کنید. شما می‌توانید از کنترل‌های کلاسیکی که بر روی صفحه قرار می‌گیرند برای مشت زنی استفاده کنید، و یا اگر دنبال تنوع بیشتری هستید می‌توانید از دوربین دستگاه خود و شناسایی حرکات مشت خودتان در این بازی استفاده نمایید.

    قیمت : ۴.۹۹ دلار / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۹۳ مگابایت )



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •