مبلغی انتخاب کنید :




×
گسترش تبلیغات خارج از شبکه اجتماعی فیسبوک
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: گسترش تبلیغات خارج از شبکه اجتماعی فیسبوک

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    گسترش تبلیغات خارج از شبکه اجتماعی فیسبوک

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    فیسبوک اخیراً تغییراتی را در سیاست‌های اداره شبکه اجتماعی خود و نیز حریم خصوصی کاربران به وجود آورد؛ مورد اول ناظر به این است که تغییرات بزرگ در شبکه دیگر منوت به رأی 30٪ از کاربران نخواهد بود و مورد دوم نیز مؤید این مطلب است که این کمپانی قصد دارد داده‌های مربوط به فعالیت کاربران را جمع آوری کرده و در خارج از سایت فیسبوک با تبلیغاتچی‌ها به اشتراک بگذارد. بله درست خوانید، دامنه این برنامه نه فقط محیط فیسبوک بلکه سایت‌ها و سرویس‌های بیرونی خواهد بود.

    تا پیش از این فیسبوک اطلاعات دریافتی درباره شما از جانب تبلیغاتچی‌ها و شبکه‌های دیگر را تا 180 روز نگه می‌داشت؛ زین پس تا هر زمانی که خود تشخیص بدهد، آنها را برای ارائه خدمات به شما نگه می‌دارد. از سوی دیگر اطلاعاتی که از Like های کاربران به دست می‌آیند از این به بعد برای نمایش تبلیغات به آنها در خارج از فیسبوک نیز به کار خواهند رفت، هر چند هنوز مکانیزم آن مشخص نشده و به راه نیفتاده.

    از زمان عرضه عمومی سهام فیسبوک، موجی از نارضایتی بین سهامداران و سرمایه‌گذاران بر روی سهام کمپانی شکل گرفت که بیش از همه معطوف به کاهش ارزش هر سهم به نصف به خاطر درآمدهای بسیار پایین فیسبوک و چشم انداز نامطلوب آینده بود. مشخص است که این فشارها نتیجه داده و مدیران فیسبوک در صدد هستند علاوه بر تغییر استراتژی خود و قرار دادن تمرکز بر فیسبوک موبایل، در بخش تبلیغات هم تغییراتی را به وجود آورده و پا جای پای گوگل بگذارند.

    نیاز به شبکه تبلیغاتی بیرونی بدیهی است. گوگل این را با Adsense اثبات کرد و حالا فیسبوک با تکیه بر ترافیک بالای خود و شکل دادن به چنین شبکه‌ای در بیرون، می‌تواند درآمدهای خود را به دو یا چند برابر افزایش دهد. باید دید که آیا فیسبوک هم قادر خواهد بود مثل گوگل با موفقیت یک شبکه چند میلیارد دلاری را شکل بدهد یا خیر. گوگل این کار را با تکیه بر نمایش تبلیغات مرتبط با جستجوهای کاربران انجام داده و تاکنون هیچ الگویی نتوانسته نتایجی هم سطح آن رقم بزند.

    ولی چنانچه فیسبوک بتواند با تکیه بر پایگاه داده‌های عظیمش، به طور موفقیت آمیز به نمایش تبلیغات در سایت‌ها و سرویس‌های بیرونی بپردازد، می‌توان گفت بالاخره رقیبی برای به چالش کشیدن سیطره مطلق گوگل بر بازار تبلیغات پیدا شده و زنگ خطر را به صدا در آورده. آیا مارک زاکربرگ همان کسی نیست که برای این کار ساخته شده؟

    منبع : [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ] narenji





  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •