مبلغی انتخاب کنید :




×
تمیزتر بخوانید!
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: تمیزتر بخوانید!

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    Exclamation تمیزتر بخوانید!

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    دنیای بزرگ اینترنت از جذابیت‌های بسیاری برخوردار است. جذابیت‌هایی که می‌تواند ما را تا ساعت‌ها پای خود میخ‌کوب کند. اما برای لذت بردن بیشتر از محتواهای اینترنتی، باید بستر مناسبی را در اختیار داشته باشید. شاید بسیاری از ما برای اولین بار با اینترنت اکسپلورر، به دنیای مجازی پای گذاشتیم. چندی نگذشت که مرورگر خشک و کم امکانات مایکروسافت جای خود را به تازه واردهایی مانند گوگل کروم و فایرفاکس داد و آن زمان بود که همه ما توانستیم تجربه‌ای متفاوت از گشت و گذار اینترنتی بدست آوریم. تجربه‌ای کاربردی و شیرین.

    مرورگرهای جدید با افزونه‌های متعدد خود دنیای متفاوتی را بر روی ما گشوده اند. رشد این افزونه‌ها در سالیان گذشته نموداری صعودی را طی کرده و اکنون گزینه‌های بسیاری پیش روی کاربران قرار دارد.

    «افزونه‌ها» بخش جدیدی است که در آن سعی داریم، هر هفته برترین افزونه‌های فایرفاکس و کروم را به شما معرفی کنیم، تا شاید از این طریق بتوانیم نقشی کوچک را در بهبود تجربه وب‌گردی شما ایفا کنیم.



    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]Readability: بسیاری از مواقع خواندن یک متن خوب در قالب گرافیکی بد سایت‌ها، همانند شکنجه است. به کمک این افزونه می‌توانید قالب گرافیکی را حذف کرده و متن مورد نظر خود را در محیطی ساده و تمیز مطالعه نمایید. در تنظیمات Readability می‌توانید محیط مطالعه خود را مطابق با سلیقه تان، بهینه سازی کنید. برای مثال می‌توانید رنگ پس زمینه را عوض کنید و اندازه فونت نوشته را تغییر دهید. از دیگر امکانات این افزونه می‌توان از امکان به اشتراک گذاری صفحات نیز یاد کرد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]/ [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]Ultimate Flash Sonic: اغلب ما سونیک را می‌شناسیم و به یکی از خاطرات ماندگار کودکی مان تبدیل شده است. از زمان ارائه این بازی در کنسول‌های سگا، نسخه‌های زیادی از آن عرضه شدند. اما هیچ یک به پای نسخه اصلی بازی نرسیدند. اگر دلتان برای سونیک قدیمی و تک‌تک مراحل آن تنگ شده، به کمک این اپلیکیشن می‌توانید این بازی محبوب را بر روی مرورگر خود پیاده کنید.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]Speed Dial: این افزونه یکی از برترین قابلیت‌های مرورگر اپرا را درون فایرفاکس و کروم، برای شما به ارمغان می‌آورد و سایت‌های دلخواه تان را در مربع‌هایی داخل صفحه خانگی مرورگر نمایش می دهد. شما می‌توانید تعداد سایت‌های لیست شده در صفحه خانگی تان را تعیین کنید. قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه نیز از دیگر امکاناتی است که همراه این افزونه در نسخه کروم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]/ [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]


    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]FarsiDics Translator: یک دیکشنری انگلیسی به فارسی که در نوار ابزار شما جای می‌گیرد. با کلیک بر روی آن پنجره کوچکی باز می‌شود و هنگامی که لغت مورد نظر خود را وارد نمایید، بدون اینکه از صفحه خارج شود، ترجمه فارسی را به شما نشان می دهد. یکی از قابلیت‌های جالب این افزونه زمانی است که در صفحات وب، بر روی لغات مورد نظر خود دوبار کلیک می‌کنید. حباب کوچکی بالای لغت باز می‌شود و معنی فارسی آن را به نمایش می گذارد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •