مبلغی انتخاب کنید :




×
معرفی بازی: ارتش موش‌های کور
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: معرفی بازی: ارتش موش‌های کور

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    June 2012
    عنوان کاربر
    كاربر نيمه فعال
    شماره عضويت
    177
    نوشته ها
    977
    می پسندم
    466
    سپاس از شما
    1,171 بار در 603 پست
    میزان اعتبار کاربر
    0 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    0 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    202

    معرفی بازی: ارتش موش‌های کور

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]



    Gear Jack

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    سفینه فضایی بسیار به سیاه چاله نزدیک شده است و امواج الکترو مغناطیس کلیه کارکنان و قطعات کشتی را دیوانه کرده است. در این بین تنها جک که یک روبات دوست داشتنی است، موفق شده جان سالم به در برد. در این بازی جک برای نجات جانش در حال دویدن است و شما باید از روی موانع به موقع بپرید و به موقع سر بخورید. قطعات خراب کشتی ممکن است بر سر شما سقوط کنند که قبل از رسیدن آن‌ها به جک باید نابودشان کنید. با کسب امتیازات لازم می‌توانید قابلیت‌های جک را بهبود بخشید تا در مراحل دشوار تر به خوبی از پس موانع بر بیاید. بازی محیطی بسیار سرگرم کننده دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را پای خود نگه دارد.

    قیمت: ۰.۹۹ دلار / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد ( با حجم ۳۶ مگابایت )

    Flick Kick Football

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    یک بازی فوتبال با سبکی متفاوت. در این بازی باید با انگشت خود ضربات کاشته را راهی دروازه کنید. اگر فکر می‌کنید که با مراحلی حوصله سر بر طرف خواهید بود، سخت در اشتباه هستید. تنوع بازی به گونه‌ای است که به شکلی اعتیاد آور تا ساعت‌ها به توپ ضربه خواهید زد. شما باید انگشت خود را با زاویه‌ای خاص بر روی صفحه بکشید تا توپ کات لازم را بگیرد و پس از رد کردن دیوار دفاعی و دروازه بان، وارد دروازه شود. اگر بتوانید سه کنج دروازه را هدف بگیرید، جان اضافه‌ای به شما داده می‌شود و هربار که موقعیتی را از دست دهید، از جان تان کاسته می‌شود.

    قیمت: رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای اندروید ( با حجم ۱۵ مگابایت ) - [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۶ مگابایت )
    Nun Attack

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    در شرایطی که نیروهای شیطانی کنترل دنیا را در دست گرفته‌اند، دیگر دعا کردن فایده‌ای ندارد. راهبه‌ها دست به اسلحه شده‌اند و می‌خواهند پلیدی را از زمین دور کنند. این بازی از گرافیک بسیار جالبی برخوردار است و شما در آن باید به همراهی گروه راهبه‌ها دشمنان خود را از پای درآورید. در این بازی ۴ کاراکتر (شخصیت) وجود دارد که هرکدام قدرت و توانایی مختص به خود را دارد. در ۴۰ مرحله‌ای که ساخته شده می‌توانید از بیش از ۸۰ نوع اسلحه‌ مختلف استفاده کنید و از میدان نبرد پیروز خارج شوید.

    قیمت: رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای اندروید ( با حجم ۱۷۵ مگابایت )
    این بازی برای iOS نیز موجود بود که ظاهرا فعلا از اپ‌ استور خارج شده است. کاربرانی که جیل‌بریک هستند شاید بتوانند آن را از منابع دیگر پیدا کنند.
    Samurai ll: Vengeance

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    قبلا از کمپانی Madfinger Games دو بازی فوق‌العاده Dead Trigger و Shadowgun را معرفی کرده بودیم. این بازی نیز کیفیت همیشگی این کمپانی را دارا است و هیجان خالص را به گجت‌های شما می‌آورد. در این بازی باید مانند یک سامورایی واقعی هوشمند باشید. لحظه‌ای غفلت، گردن شما را به تیغ تیز دشمنان خواهد سپرد. با مهارت بالای خود در شمشیرزنی، راه تان را از میان سربازان امپراطور باز کنید و انتقام خونین خود را از دوست قدیمی و دشمنان کنونی بگیرید.

    قیمت: ۰.۹۹ دلار / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای اندروید ( با حجم ۴۱ مگابایت ) - [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]برای آیفون و آیپد ( با حجم ۹۳ مگابایت )
    Gerbil Invasion

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    بازی آخر امروز را نیز به ویندوز فون اختصاص می‌دهیم. ارتش موش کور‌ها به قلمروی دشمن حمله کرده است. ولی در راه با مشکل مواجه شده و به کمک شما نیاز دارد. در این بازی باید کمک کنید تا چتربازان ارتش موش‌های کور سالم به زمین برسند. این بازی به شدت اعتیاد آور است و از گرافیک بامزه‌ای نیز برخوردار است.

    قیمت: رایگان / [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ](با حجم ۷ مگابایت)



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •