مبلغی انتخاب کنید :




×
اپل و حذف نسخه مشکی آیفون 5S؟
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: اپل و حذف نسخه مشکی آیفون 5S؟

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    اپل و حذف نسخه مشکی آیفون 5S؟

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    اپل یک نسخه جدید از iOS را رونمایی کرده، حالا کم کم گرد و خاک دارد می خوابد. اما یک سوال هم شکل گرفته: آیا اپل دارد برای حذف رنگ مشکی از آیفون 5S (و شاید آیپدهای بعدی) برنامه ریزی می کند؟ فعلا این فقط یک حدس است، اما برویم سراغ برخی حواشی که می تواند آن را قوت ببخشد.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مورد اول: تیم کوک! عکس بالا مربوط به گفتگوی او در D11 است و آن هم لابد آیفون شخصی او است. اما چرا سفید؟ رنگی که در اعتقاد عمومی یک رنگ مناسب برای خانم ها پنداشته می شود، در دستان مدیر عامل اپل چکار می کند؟ بگذارید حدس بزنیم: تیم کوک به خاطر خش پذیری آیفون 5 مشکی، کلا از مدل سفید استفاده می کند، یا شاید هم کلا با اعتقاد عمومی کاری ندارد و رنگ مورد علاقه اش سفید است.

    مشکلات رنگ مشکی آیفون 5 یکی دو تا نیست. اگر آیفون 4 و 4S را به خاطر بیاورید، بخش فلزی کناره آنها به رنگ آلومینیوم خالص بود، بدون آنودیزاسیون در مدل مشکی. چرا؟ زیرا در مکتب طراحی باهاوس که آیو پیرو آن است، هر چیزی باید خودش باشد نه اینکه وانمود کند چیز دیگری است. و برای همین بود که در زمان معرفی آیفون 5 با خودمان فکر کردیم، مدل مشکی آن یک نقض غرض بزرگ است.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مورد دوم: سایت اپل بخش معرفی iOS 7. اگر در کل صفحات مربوط به معرفی نسخه جدید آی او اس چرخی بزنید، در بخش اصلی صفحه features خواهید دید که یک بار آن هم برای نشان دادن ویژگی Airdrop از آیفون 5 مشکی استفاده شده و در تمام موارد دیگر، آیفون 5 سفید را داریم. در پایین همان صفحه، با تصویر بالا روبرو خواهید شد که مربوط به سازگاری iOS 7 با دستگاه های قبلی اپل است. می بینید که تمام آنها مشکی هستند، البته به جز آیپاد تاچ 32/64 گیگابایتی که شاید برای تمایز از مدل 16 گیگابایتی کنارش، سفید انتخاب شده.

    البته اینها به خودی خود نشانه های قابل اتکایی نیستند، ولی به هر حال با ذهن ما بازی می کنند. اما بیایید به گزارش های قبلی هم سری بزنیم.

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]

    مورد سوم: قطعات لو رفته. غیر از یک خبر که اخیرا در مورد قاب جلوی آیفون 5S داشتیم و در همان جا هم اشاره کردیم که چندان قابل اعتماد نیست، در سایر خبرها پیرامون قطعات داخلی آیفون بعدی، خبری از رنگ مشکی نبود. به عنوان مثال، عکس های خشاب سیم کارت آن با دو رنگ نقره ای و طلایی لو رفت ولی خبری از مشکی نشد.

    گزارش های زیادی درباره عرضه آیفون 5S در رنگ های مختلف داشته ایم. آیا رنگ های غلیظ، شاداب و روشن iOS 7 نوید چنین تغییری را نمی دهند؟ آیا رنگ مشکی با دردسرهایی که برای اپل ایجاد کرده همچنان در بین مدل های آیفون و سایر محصلات اپل خواهد بود، یا رنگ های روشن و جذابی که آلومینیوم را هم بی نام و نشان نمی کنند، سفره محصولات اپل را رنگین خواهند کرد؟

    منبع : BGR - Narenji




    کاربر مقابل پست Mojtaba عزیز را پسندیده است:



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •