مبلغی انتخاب کنید :




×
شنیده ها درباره آی او اس 7: آشنا مثل قبل، با طراحی ساده تر و امکانات کاربردی تر
آيا ميدانيد؟
کاربر ویژه شوید !

شارژ موبايل تبلیغات

^ Back to Top
اطلاع رسانی های سیاره پی دی ای
دسترسی به بخش کاربری سیاره پی دی ای
مشخصات گوشی موردنظر خود را بصورت زنده ببینید!
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: شنیده ها درباره آی او اس 7: آشنا مثل قبل، با طراحی ساده تر و امکانات کاربردی تر

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    May 2012
    عنوان کاربر
    ناظر انجمن
    شماره عضويت
    9
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    5,725
    می پسندم
    6,159
    سپاس از شما
    8,363 بار در 5,159 پست
    كشور
    Iran
    موبايل
    Samsung-I9300-Galaxy-S-III
    موبايل
    BlackBerry-Bold-9700
    اپراتور
    Iran
    میزان اعتبار کاربر
    21,000 تومان
    مبلغ حمایت شده از کاربر
    21000 تومان
    اطلاعات کامپیوتر
    میزان امتیاز
    509

    شنیده ها درباره آی او اس 7: آشنا مثل قبل، با طراحی ساده تر و امکانات کاربردی تر

    [فقط کاربران ثبت نام شده قادر به مشاهده لینکها هستند . ]





    تاکنون مطالب مختلفی درباره iOS 7 منتشر شده ولی در جدیدترین مطلب، مارک گورمن از 9to5mac که یکی از قابل اعتمادترین گیک ها در زمینه خبرهای اپل است، نکات جدید و جالبی را مطرح کرده که در زیر می خوانید:

    مورد 1. به گفته افرادی که یا iOS 7 را دیده اند یا به طور خلاصه درباره آن شنیده اند، طراحی رابط کاربری سیستم عامل موردبازنگری قرار گرفته طوری که برای کاربران جدید iOS 7 مورد توجه خواهد بود ولی ممکن است کاربرانی را که مدت ها است به این پلتفرم عادت کرده اند گیج کند... به گفته یکی از افراد، رابط جدید "بسیار بسیار تخت" خواهد بود و فرد دیگری گفته که در آن اثری از افکت های شیشه ای، درخشان و متعلق به سبک اسکیومورفیسم نیست. گفته شده که از منظر تخت بودن طراحی، iOS 7 به رویکرد رابط کاربری مترو (مدرن) مایکروسافت نزدیک خواهد شد. طراحی تخت، به اجتناب از طرح های بافت دار و استعاره های تصویری از دنیای واقعی تاکید دارد.

    مورد 2. از iOS معمولا به عنوان یک پلتفرم "راحت برای استفاده" یاد می شود. اپل رابط کاربری آن را ساده طراحی کرده بنابراین بعید است بازطراحی رابط کاربری بخواهد به پیچیده شدن کار با سیستم عامل هم بینجامد. هر چند ممکن است ظاهر iOS خیلی ها را غافلگیر کند ولی کارکرد کلی آن با نسخه های قبلی تفاوت زیادی نخواهد داشت. سیستم عامل و اپلیکیشن های اصلی آن تقریبا به همان شکل امروزی کار خواهند کرد.

    مورد 3. نام موقت iOS 7 اینسبروک (Innsbruck؛ یکی از شهرهای اتریش در دل کوه های آلپ) است و تغییرات در رابط کاربری شامل این موارد می شود: طراحی کاملا جدید برای آیکون برنامه های بومی، نوار ابزارها و نوار تب هایی با طراحی جدید، و ویژگی های عمیق جدید برای بخش های مختلف سیستم عامل.

    مورد 4. علاوه بر کنار گذاشتن مولفه های پیچیده از طراحی رابط کاربری، اپل در حال تست و بررسی روش های جدید برای اضافه کردن "پنل های اطلاعات و تنظیمات" با "قابلیت دسترسی سریع" به نرم افزارها است. البته هنوز قطعی نیست که این کاربردپذیری جدید در iOS 7 ارائه شود یا اینکه اپل چطور آن را به کار بگیرد. یکی از احتمالات سوایپ کردن از طرفین نمایشگر برای دسترسی به این ویژگی های جدید است.

    با توجه به اینکه تیم کوک کنار گذاشتن فورستال و اضافه شدن طراحی رابط کاربری به مسئولیت های جانی آیو را راهی برای یکپارچگی بیشتر گروه های سخت افزاری و نرم افزاری اپل ذکر کرده، به نظر می رسد که قطعاً اولین بارقه ها را در کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه آینده ببینیم. جالب آنجا است که نخستین نشانه، بنر طراحی شده برای این مراسم است که بسیاری افراد آن را نشانی از سلیقه طراحی نرم افزاری آیو می دانند.

    بنابراین به احتمال زیاد آنچه که در WWDC 2013 خواهیم دید عبارت خواهد بود از: نوار ابزارهای کاربردی تر، آسان تر شدن دسترسی به تنظیمات iOS و دستگاه، و رابط کاربری با طراحی مینیمال تر.

    شما در این باره چه نظری دارید؟


    منبع : 9to5mac - Narenji



    ویرایش توسط Corleone : Tuesday 30 April 13 در ساعت 21:47

    2 کاربر پست Mojtaba عزیز را پسندیده اند .



  2. # ADS

کلمات کلیدی این موضوع

بوک مارک ها

بوک مارک ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •